Wondertje, gefeliciteerd met jullie trouwdag!!!! Merry, ja had Lizzy ook.. moest in het begin erg wennen aan de fv. Toen had ze opeens 7!!!! poepluiers op 1 dag haha! Nu poept ze 1x per 2 dagen ofzo. Maar dan is het ook echt veel pffff! De fysio belde vanmorgen... ze komt a.s. zaterdag al! Ben benieuwd!! Ach, zal wel goed komen!
ehm.. hoeveel poepluiers op een dag is dan 'normaal'? volgens mij poept mijn beebje makkelijk dagelijks 7 luiers vol.. als ik haar verschoon vóór een voeding zit er altijd poep in (en meestal plas) en tussendoor vaak ook..
Geen idee wat normaal is... Hier dus 1, hooguit 2 poepluiers op een dag. Vond dat vrij weinig. Maar 7 is wel weer erg veel... Misschien het cb eens vragen?
Eva poept op zijn minst 7 poep luiers vol.. Ik denk zelfs wel dat we het dubbele wel halen... Maar das met bv gewoon normaal... Fv weet ik niet meer of ze dan iedere luier vol hebben... Volgens mij is dat heel verschillend per kind...
Jeminee wat vliegt de tijd! Evi is vandaag alweer een maand oud!! Heb een heerlijke nacht gehad, ze heeft me twee keer 5 uur laten slapen Ze ligt nu ook in bed, vanaf half elf ongeveer. Ging net even kijken, is ze gewoon klaarwakker! Ze gaapt wel steeds en heeft kleine oogjes, maar ze ligt heerlijk rustig om haar heen te kijken... Dus heb dr maar laten liggen. Als ze huilerig wordt dan haal ik dr wel uit bed. Meestal tegen een uur of 13 krijgt ze toch wel weer honger... Wat doen jullie in zulke situaties?
@poepluiers tja bij het CB vonden ze het prima volgens mij, maar missch idd meer bij borstvoeding? opzich zijn poep- en plasluiers toch gewoon een teken dat ze goed te eten/drinken krijgt denk ik? @Linn als ze gewoon rustig om zich heen ligt te kijken kan je haar lekker laten liggen, toch? wij hebben babyfoon met camera en dan zie ik onze beeb soms ook klaarwakker zijn maar dan ligt ze gewoon tevreden rond te kijken, geen probleem. Als ze echt gaat huilen haal ik haar er dan wel uit voor een beetje gezelschap, of ik doe haar in de draagdoek (dan slaapt ze vaak wel)
Poepluiers hebben we hier 1 tot 2 per dag. Af en toe wordt er wel eens een dagje overgeslagen maar dat kan geen kwaad las ik. (wel flesvoeding hier) Ik heb ook al vaak gelezen dat het bij borstvoeding zelfs nog minder is aan poepluiers of er meerdere dagen kunnen tussenzitten aangezien er minder afvalstoffen zouden zijn bij bv. Als je het echt niet vertrouwd misschien ook eens naar de ha bellen? Ik heb deze ochtend het ziekenhuis afgebeld. Dat kleine monstertje hier heeft ons tot 7 uur wakker gehouden. Ik ben wel opgestaan maar mijn man was met geen stokken wakker te krijgen. Ik had voorgesteld om nichtje te bellen om met mij mee te gaan maar dat wou hij niet, hij wilde echt per se zelf mee. Dus afgebeld voor vandaag en zal waarschijnlijk volgende vrijdag zijn dan, krijg nog een nieuwe afspraak doorgestuurd. Ergens baal ik wel hoor, had er graag vanaf geweest. Maar het was 'maar' 1 oor dat niet goed uit de test kwam dus echt grote paniek is het hier niet. Hij reageert ook goed als we vanop afstand praten en toen ik een muziekje afspeelde draaide zijn hoofdje gelijk in die richting.
@ALL Nou thnx voor duimen maar helaas was het nog steed niet genoeg Er was wel groei te zien... had wederom/nog steeds links & rechts veel eitjes zitten maar er was er één die nu 10mm is... nog altijd dus niet voldoende. Zucht... moeten nu nog 3 dagen door met spuiten en heb maandag de!3e meting!. Was echt een tegenvaller zeg! En juist nu ook in deze ronde nu ik zo'n last heb van de hormonen. Maar goed, me bms was/is nu dus nog perfecter toch nog iets top . Ze hebben verder aangegeven dat de kans er absoluut wel is dan er maandg meer dan 1 eitje groot genoeg is... want ze zei dus het is niet zo dat er maar 1 aan het groeien is maar ze tellen pas vanaf 10 dus vandaar momenteel 1. Verder gaf ze ook aan dat ''als'' (wat zij niet verwacht) het maandag nog niet groot genoeg is dat we dan in onze dosering omhoog moeten nou op hoop van! (ik ben nu namelijk wel angstig omdat ik nog nooit een 2e meting had gehad... en nu dus zelfs een 3e nodig). Al met al... innestelle kan echt niet mis gaan met zulk bms... nu nog een goed ei en een bevruchting! GEDULD DUSZZZ whaha onze sterkste kant AHUM! Liefs Sjors
He Sjors, tjonge, wat een heftig proces zitten jullie in zeg! Wil je veel sterkte wensen met alle onderzoeken en onzekerheid die dit met zich meebrengt!!
Bedankt voor de update en voor de waarschuwing voor het naveltje. Ze hadden bij het cb al een gaasje op gedaan. dat ben ik blijven doen en daarom nu geen troep in de rompertjes. En volgens mij is het nu wel goed gegaan, want er komt niets meer uit.
Hier dus ook in bijna elke luier wel poep. Deze dame hier wil vaak graag poepen in een schone luier. Zo gaan er per verschoonsessie wel eens 3 luiers er door heen. Goed voor de verkoop . Dacht ik dat de krampjes voorbij waren, nou vandaag zijn ze weer aardig bezig. Ze heeft dan ook niet veel geslapen overdag. Hopelijk betekent dat wel dat ze vannacht goed slaapt. We gebruiken wel infacol maar de krampjes gaan er niet helemaal mee weg. Iemand, weet even niet meer wie, vond het lastig te zien wat er in het pipetje zit. Ik knijp gewoon twee keer, maar het is inderdaad wel lastig. denk nu ook dat ze te weinig krijgt, want het potje is bijna leeg. @Pandora, vergeet je niet je bevallingsverhaal nog te doen, ben nog steeds erg benieuwd hoe je de bevalling hebt ervaren. Hier afgelopen week 1,5 kilo afgevallen . Zou daar normaal heel happy van worden, maar ben nu bang dat dat toch teveel is ivm borstvoeding. Hoop niet dat de kleine straks te weinig krijgt, of juist te veel afvalstoffen binnen krijgt. Hoe zit het met rest? Moeten jullie nog veel afvallen om op jullie begin gewicht te komen? Hier nu dus nog 3 te gaan, en dat van de 15 kilo die ik ben aangekomen, vind ik het niet slecht.
Oh wat een muts ben ik tuurlijk doe ik m nog nu ff 2 drukke dagen kraambezoek gehad erg gezellig...maar blijf het vermoeiend vinden
nog even genieten van deze (voorlopig laatste) nazomerdag denk ik.. hier weer vannacht wakker voor voeding en madammeke wilde ook niet gelijk weer gaan slapen, blah.. @poepluiers ik maak me opzich geen zorgen dat ze veel poept, heeft gewoon goede doorstroom denk ik.. ik zal het a.s. bezoek bij het CB (over 2 weekjes) nog eens vragen maar volgens mij is het prima zo.. fijne dag allemaal!
Wij zijn gisteravond uit geweest, mijn ouders pasten op. Heel raar om weg te zijn zonder haar, maar we hebben er wel even van genoten Normaal komt ze 's nachts rond 4 uur/ half 5 voor de voeding. Nu werden we om 5 uur wakker en madam sliep als een roos. We hebben dr om half 6 maar wakker gemaakt, ze had de laatste fles om half 9 al gehad namelijk! Nu bedacht ik me ineens, ze zal toch niet ineens gaan doorslapen? Kan dat al zo vroeg? Ben benieuwd wat ze vannacht gaat doen...
Wij gaan vanavond voor het eerst even weg...heb een bruiloft....ben binnen 5 min thuis als het moet....ben benieuwd hoe lang ik me kan bedwingen met bellen of gewoon naar huis gaan:- wilde eerst niet gaan...maar omdat het zo dichtbij is ga ik toch even mee...vind het wel dood eng en voel me een ontaarde moeder
Dat was ikke, die moeite had met de dosering van Infacol Maar ben daar ook mee gestopt omdat Hidde het niet prettig vindt, die sinaasappelsmaak bovenop het spugen. We gebruiken nu Cinnababy van VSM, is geloof ik anijssmaak? Ons heertje heeft wel wat last van het benauwde weer vandaag; slaapt korte beetjes, wordt wakker en wil drinken, drinkt vervolgens maar 30 ml. en valt weer in slaap....
hey meiden, wat knap dat jullie nog tijd hebben om te forummen, ik heb nauwelijks tijd om te eten en douchen zeg , daarom lees ik de laatste tijd steeds mee , maar reageren lukt niet zo.