Ik geef 5 flessen, overdag zitten ze ook korter op elkaar en dan zo rond 17 uur nummer 4 en dan pas weer om 23 uur.
hier nog steeds 6 flessen 5 van 150 en 1 van 90.....ik krijg er echt geen fles af en overdag komt hij ook gewoon nog om de 3 - 3,5 uur Hoe zijn jullie van 6 naar 5 voedingen gegaan??? de tijden zijn hier ongeveer 6.00 10.00 13.00 16.00 20.00 23.00 er zou nu qua gewicht en hoeveelheid die hij krijgt toch makkelijk een fles vanaf kunnen? alleen gisteren gered met 5 voedingen....ben benieuwd of we er vandaag weer een kunnen laten staan
en wat denken jullie....ik heb net gewoon een half uur samen met ons manneke in bad gebadderd zonder huilen en gillen en andere drama's hij heeft lekker ontspannen liggen lachen!!! het was heerlijk
Naar 5 flessen ging eigenlijk vanzelf, omdat ze er in de avond lang tussen laat, soms geef ik nummer 4 om 16.00-16.30 al en dan moet ik haar wakker maken voor de fles van 23 uur. Ik hoop dat ze als ze straks 4 maanden is ook zo makkelijk naar 4 flessen gaat.
Pandora, wat goed! Heeft ie misschien een sprongetje gehad? Evi had dat namelijk ook zo na de sprong van 8/9 weken. Ze vindt het badje nu super! Evi zit nu weer in haar volgende sprong. Ze huilt weer meer en begint weer meer te drinken. Zal wel weer een paar daagjes duren. Vind het absoluut niet erg, vind het juist zo leuk om te zien wat ze dan allemaal weer nieuw leert Wintertijd is hier gewoon nog zomertijd, haha. Ze kwam vanmorgen dus gewoon om half zes voor haar. Voor ons was het dus helaas al half vijf Nouja, we proberen het nu wat te rekken. Normaal slaapt ze tot 23 uur tot de laatste fles. Nu hoor ik haar al steeds weer op de babyfoon. Hoop dat we het na morgen weer een beetje op de rit hebben. Hier is het voedingsschema ongeveer als volgt: 6:00 11:00 15:00 19:00 23:00 Ze krijgt nu sinds een paar dagen 180/6 per keer, maar dat drinkt ze niet helemaal op. We zijn naar vijf flessen gegaan toen ze langer begon te slapen tussen de flessen door. Ik wilde haar niet elke keer wakker maken. Ben heel raar ongesteld trouwens. De hele week al af en toe een heel ietsjepietsje. Gister leek het even normaal en nu weer bijna niets. Herkenbaar voor iemand? Vind het nu toch wel tijd worden!
Wij zijn na een maand al naar 5 voedingen gegaan omdat we Mirre elke keer wakker moesten maken voor haar volgende voeding om aan de 6 voedingen te komen. Hier is het voedingsschema als volgt ongeveer (geef bv op verzoek) 8.00 12.00 16.00 20.00 24.00 @linn geen idee wat dat kan zijn ben nog steeds niet ongesteld geweest na de bevalling
euhm....2 weken geleden denk ik en daarna was er niks veranderd in het bad drama heb er echt van genoten...maar deze ene keer geeft nog geen garantie voor een volgende ontspannen bad beurt natuurlijk maar dit was dus het eerste gezellige/ontspannen badje sinds 9 weken @ mijn word feud vriendinnetjes.....mijn internet staat uit...kreeg een melding dat ik over mn databundel heen was als het goed is kan ik overmorgen weer spelen
@Linn ik ben ook ongesteld geweest, tenminste dat neem ik aan, steeds bruin en ouwe troep, af en toe wat helder en totaal geen ongemakken die ik voor mijn zw had. Het was niet veel, ik was voorbereid op het ergste maar dacht iedere keer wanneer zet het door. Niet dus en nu is het zo goed als over.
Hee pandora, wat goed, zo lekker samen in bad! Fijn dat ie het nu ineens leuk vindt Hier rommelt t behoorlijk met t schema, ben nu aan het proberen haar niet wakker te maken om 23.00 omdat ze maar 30, als we geluk hebben 50, drinkt... Vannacht was t 20.00, 2.30, 6.15 en nu lig ik klaarwakker in bed haha. Ze komt nog steeds snachts, hoop dat ze gauw gaat doorslapen... Maar in elk geval ben ik hier al blij mee want als il haar wel rond 23.00 wakker maakte kwam ze rond dezelfde tijd. We gaan t zien! Oh en ben ook weer gestopt met de pacco, althans voor de nacht. Ze slaapt er niet langer door en ze t zo vervelend vindt. Overdag gebruik ik t wel doen omdat ze anders na drie kwartier niet meer in slaap valt. Laatste weekje verlof, snik! Wie zijn er al weer aan t werk?
He bah werken, nee voorlopig nog niet ik mag nog een week of 6 genieten thuis met de kleine maar het gaat wel snel. Hier was het 6.45 vanmorgen na de laatste van 23 uur, ik ben tevreden! Ik merk dat ze nu ze aan de losec zit, niet meer het zuur probeert weg te drinken, ze stop nu echt wanneer ze genoeg heeft. Ze laat nu vaak een beetje staan, ik ben erg blij dat ze nu de losec heeft, ze is weer een stuk vrolijker en heeft zichtbaar minder pijn.
Owjee, ik maak me echt zorgen om Lizzy!!! Ik lees dat sommige kindjes hier al op 180-6 zitten! Meeste wel op 150-5 denk ik zo??? Nou Lizzy zit nog steeds op 120-4 en dat 6x! MAAR, ze drinkt ze ook niet op!!! Vanmorgen heeft ze maar 100 op zelfs, en dat gebeurd weleens vaker! Ik ga maar even naar cb vanmiddag, naar het weeguurtje. Ik kan het er toch niet inproppen??? Zouden er speciale voedingen zijn voor NIET hongerige baby's?? Oww bah!!!! Tot nu toe groeit ze overigens goed hoor! Vinden ze op het cb ook, maar ik heb er echt het balen van!
ha dames, heb in het weekend even geen tijd gehad en nu weer best veel bij te lezen! @wintertijd eigenlijk niks van gemerkt bij mijn meisje.. @2e kindje, tja kan me voorstellen dat je leeftijd mee kan spelen.. wij hebben het ook wel vaker over een 2e (en 3e ) maar wil eerst weer lekker herstellen en in shape komen en genieten van onze kleine meid.. ik ben overigens ook uit '84 (dat gaf de naam wel een beetje weg) @Siren fijn toch dat je kleintje zo lekker slaapt? ik maak haar meestal wakker voor de late voeding rond 23/0 uur maar als ik dat een keer niet deed sliep ze ook zo 12 uur door! dacht alleen dat 12 uur tussen voedingen wel beetje maximum was, maar ligt er ook aan hoe zwaar je kindje is.... ik ga het morgen ook eens bij het CB vragen. zit met borstvoeding ook op 5 voedingen, en soms 4, per dag.. ik vind het wel prima, ik voed haar gewoon op verzoek (behalve late voeding dus) en ben benieuwd of ze nu genoeg is gegroeid. Maak je niet teveel zorgen over de voeding, ik zou er in principe op vertrouwen dat zij weet wat ze nodig heeft (ik heb ook geen idee wat mijn dochtertje binnenkrijgt met de borstvoeding), bij het CB navragen is wel goed natuurlijk.. benieuwd wat ze zeggen. Maar zolang je meisje tevreden is en volle luiers heeft zal het toch nooit zo erg zijn? @pandora wat fijn, lekker samen in bad geweest! ben nog niet met beebje in het grote bad geweest maar wil ik ook wel eens gaan proberen.. hier alles oké met de kleine, drinkt en slaapt goed. Morgen weer naar het CB, benieuwd wat ze weegt/meet en zie op tegen de prikjes weer maar niks aan te doen fijne dag iedereen!
Wij zitten ook onder de maat hoor; Hidde zit al heel lang op 150+5, 4 flessen en daar sliep hij tot voor kort gewoon goed op door. Maar aangezien hij het qua groei gewoon goed deed, zeiden ze op het CB ook van "Lekker zo laten". Als ik dan eens 180+6 probeerde, kwam er daarna ook nogal eens flink wat terug, dat was voor mij ook een teken dat 180 echt nog teveel was. Nu merk ik dat de kleine man zijn fles snel leegdrinkt, overdag kortere slaapjes heeft, met het inslapen weleens blijft hangen in die 50 minutenslaapjes en wat meer moppert, dus ga ik voorzichtig aan maar eens de voeding bijstellen; eerst naar 5 flessen 150 ipv 4, en die dan langzaamaan ophogen naar 180. Denk dat, zolang Lizzy goed blijft groeien, er niks aan de hand is. Denk idd ook dat de kindjes zelf ook aangeven wanneer ze meer willen.
@Siren 6x120/4 of 5x 150/5 scheelt niet zoveel hoor. Als ze verder goed groeit is er niks aan de hand. Ze nemen wat ze nodig hebben!
siren; annelynn drinkt ook 120/4 en dat 6 (of7!) keer... en soms drinkt ze dus maar 60 of 70 en de hele fles leeg gebeurt bijna nooit. Ik zou willen dat ze overdag meer ging drinken, denk dat dan de nachten ook gaan wegvallen maar zoals je zegt, je kan het er niet in proppen he? Heb je wel een speen 2? Of nog een 1? Dat zou kunnen schelen misschien. Heb de 3 geprobeerd (avent) maar toen kwam ook alles er uit, ging toch te snel... natas: fijn dat de losec werkt! En dat tijdstip wist ik he, de games begonnen weer hahaha Hier net heerlijk een stukje gewandeld in het zonnetje. Ik moest een nieuw recept vd pil, die gebruik ik dus alweer 3 maanden! 2e kindje willen wij ook graag, maar ik wacht nog even hoor, ik ben wel 34 maar ik wil minimaal 9 maanden wachten met zwanger worden. Vond zwanger zijn heerlijk maar toch ook zwaar... mijn broer zou in juni gaan trouwen in Thailand en wilde dan daarna een keer voor een tweede gaan, maar nu wordt het ws dec 2012 en daar wil ik dan dus weer niet op wachten. Wel jammer, want zwanger naar Thailand zag ik niet zo zitten... en ik was graag met Annelynn naar Ko phi phi gegaan, ben ik ooit geweest zonder mijn man en zou het echt gaaf hebben gevonden daar heen te gaan... en n Thaise bruiloft lijkt me ook super... maar zoals het er nu naar uit ziet kan ik er niet eens bij zijn ros, sterkte met de prikjes weer... ze zeiden tegen mij dat ze ws hetzelfde zou reageren als de eerste keer en dat was ongeveer ook wel zo...
humor! zie wat ik net heb geschreven, drinkt ze gewoon de hele fles leeg!!! zo nog maar even aanleggen, drinkt ze misschien nog 20 en zit ze dus op 150 wauwie