hier ook al 15kg afgevallen maar moet nog een paar,, gaat vast wel lukken , doe er niks bijzonders voor valt me niet tegen
zoow.... de kleine man ligt ook weer op bed, na veel vijven en zessen... Hubbie had 'm er straks uitgehaald omdat hij hartverscheurend aan het huilen was; had mjeneer na 2 uur alweer honger. Ja, gek... na al die kliekjes van 30 ml...... Daarna even wezen wandelen, toen viel hij lekker in slaap, maar eenmaal thuis weer klaarwakker... Kwam wel gelijk een flinke boer los die overdwars had gezeten, haha... Na weer een fles en een boer heb ik 'm toch maar weer in zijn bedje gelegd en nu is het stil gelukkig. Voelde me wel weer heel effe een hopeloos slechte mama, al weet ik dat dat niet zo is. Maar man, wat kun je je rot voelen als de kleine niet stil te krijgen is, hè?! Mijn forumbijdragen zijn overigens ook niet meer wat het is geweest hoor Sila, dus dat is niks geks...
Ik ben tijdens de zwangerschap helemaal niet aangekomen en zat aan het einde van me zwangerschap terug op het gewicht van voor dat ik zwanger was. Ben nu al 11 kilo kwijt ben benieuwd of ik nog meer kilo's kwijt raak (geef borstvoeding). Hier een heerlijke nacht gehad kleine meid heeft ons lekker laten slapen. fijne zondag allemaal
@ poepluiers mijn meiden poepen bijna 9 keer op een dag haha maar mijn eerste poepte met de borstv maar 1 keer in de week, wist elke vrijdag dat ze ging poepen, en dan zat alles er echt helemaal onder :d
Missa wat heerlijk dat je de kilo's zo snel alweer kwijt was! En wat goed dat de meiden je 's nachts lekker laten slapen Ik moet nog een paar kilo kwijt, maar kan gelukkig veel kleren wel weer aan. Mijn buik is wel een drilpudding helaas, maar eerlijk is eerlijk, die was voor de zwangerschap ook niet echt strak Evi heeft sinds gister ineens een ander schema. Ze kwam elke nacht tussen 4 en half 5, nu komt ze pas tegen half 6. Helaas schuiven de overige voedingen mee, zo lijkt het...
@ poepluiers; nou ze heeft enorm veel poepluiers gehad dus moeder en dochter zijn opgelucht . Nu nog het slapen en dan ben ik helemaal blij. Onze dochter slaapt toch echt het liefst op je borst. Maar ja dan wil ik niet slapen. Ik heb teveel nare verhalen gehoord van mensen die in slaap vallen met hun baby.
@missa hai, welkom ook weer hier @kilo's was 15kg aangekomen en nu ca. 8kg weer kwijt, rest blijft een beetje hangen volgens mij maar ben ook niet zo mobiel geweest, hopelijk gaat er meer af als ik weer wat meer beweeg..
Ik zit hier nog een kilootje of 6 van mijn oude gewicht. Hoewel er best wat "extra" aan mag blijven zitten (iedereen vond mijn "zo'n schrale hèrring", haha...), wil ik het blubberige er toch wel een beetje af hebben . Maar heb as. vrijdag controle bij de gyn; vloeien is nagenoeg over, dus hoop dat ik het fiat krijg om weer te mogen badderen en te zwemmen; met een paar baantjes per week is mijn puddingbuikje hopelijk zo een keer verleden tijd. Bovendien kun je na een aantal weken het wandelen (heb KS gehad) ook wel weer wat opbouwen, dus heb je tenminste weer iets aan de lichaamsbeweging, haha! Kleine man heeft gisteravond/vannacht heerlijk geslapen van 19:30 uur tot 02:00 uur, en daarna weer tot 07:30 uur; zalig! Morgen is 'ie alweer een maand oud! Lijkt nog als de dag van gisteren dat ik onder het mes ging; we hebben nu ook nog steeds amper besef van welke dag het nou eigenlijk is...
Hier van de ongeveer 18 kilo er weer 12 kwijt. Moet er dus nog 6 om weer op gewicht te komen. Ik kan sommige kleren alweer aan, maar de strakke broeken nog niet. Bij mijn dochter ben ik alle kilo's kwijtgeraakt en is mijn buik ook weer strak geworden dus ik heb goede hoop.... Ik merk wel dat de kilo's nu niet zo hard eraf gaan, misschien ligt het ook aan de borstvoeding: in ieder geval scheelt dat toch wel twee keer 1 kilo (.)(.) . Ik merk wel dat ik ongelofelijke trek heb! Ligt aan de borstvoeding, ik moet echt eten om hem bij te houden!! Vraagje: ik kreeg een mailtje van Wij jonge ouders ( had zoon aangemeld) en daarin stond dat je een "gratis" mutsje van Simply Colors kan krijgen. Maar als ik naar de site ga en ik doorloop de stappen krijg ik een bedrag van 9.90 te voldoen in beeld. Hoe gratis is gratis???? Wie weet hier meer van??
Ik kreeg dat mailtje op mijn G-mail binnen, en toen werkte die link helemaal niet. Ik heb daarover gemaild en moest het berichtje met de link even naar hen doorsturen, dan zouden ze het oplossen. Dus ik eerst de mail via mijn G-mail naar mijn hotmail doorgestuurd, en toen werkte die link ineens wel. Maar wat ik probeer te zeggen; mail effe naar Simply Colors, dan krijg je zo een berichtje terug dat ze het willen oplossen!
Hier valt onze dochter ook vaak het liefst in slaap op de borst maar kan haar dan wl wegleggen in haar bedje. en raar genoeg gaat het 's nacht vaak wel goed, maar niet altijd.
Grappig hier dus ook, alleen dan de kleine dame . Maar zij kwam al weer om 6 uur! Maar daarna nog even een uurtje kunnen slapen. De nacht ging wat de baby betreft wel goed. Alleen onze oudste had wat problemen met slapen . Daardoor toch een wat korte nacht gehad. Dacht dat we morgen naar het cb moeten, blijkt dat vandaag te zijn. Heb dan ook daar geen rekening mee gehouden wat betreft de borstvoeding. Hoop dat het goed gaat. Ben wel benieuwd wat ze weegt. Gisteren hier zelf op de weegschaal haar gewogen, kwamen we op 3 metingen uit, namelijk 4, 4,6 en 4,8 kilo. Hoop op 4,8 dan kunnen we misschien wel die nachtvoeding laten vallen. al is ze dan wel uitgehongerd 's morgens en drinkt ze heel onrustig. Eigenlijk Houden we die nachtvoeding er maar in, maar de late avondvoeding laten we dan vallen. Kan ik ook op tijd naar bed en eerst een paar uurtjes slapen. Hier overigens ook een voorkeursligging op haar linkerwang. Ben benieuwd wat de arts ervan zegt.