augustus 2011 buikjes....de mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pandora, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Over belletjes blazen; wordt daar niet van gezegd dat dat hele tevreden kindjes zijn? :D Meen dat tenminste weleens gehoord te hebben! Hidde doet het ook veelvuldig, dus mama en papa blij! :p

Gisteravond eerste avond "uit" geweest, zonder papa en baby. Heb geen moment me zorgen gemaakt ofzo, laat die mannen maar schuiven. Maar we gingen eten met een gezelschap (jaarlijks terugkerend ritueel) waar ik toch al nooit zo veel aan vind, dus zat echt de tijd voorbij te kijken. Ga altijd alleen mee omdat ik dan zelf niet hoef te koken, hihi...

@Bika: DE EERSTE POEPLUIER IS VERWISSELD DOOR PAPA!!!! APPLAUS!!!!:D:D:D:D

Ben verder vandaag nog een laatste wasje aan het draaien en spulletjes aan het pakken, morgen voor een midweek naar Drenthe!
    Heerlijk, effe paar dagen geen telefoon of deurbel, lekker niksen, eten, drinken, zwemmen, sjoppen (owja, heb nog cadeaukaart van H&M!!!!) en relaxen! Man, wat zullen wij uitgerust terugkomen!

2. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Het wordt hier idd steeds rustiger. Lijkt wel of iedereen zijn draai heeft gevonden en daardoor minder hier zijn en meer op stap. En natuurlijk weer werken, bah vies woord, maar zal binnenkort toch weer moeten!

3. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Applaus voor Klus man jeeeeehhhh!!!

4. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Veel plezier vandaag Pandora :)

Het kwijlen, bellen blazen, kletsen heel herkenbaar allemaal.
    Net geprobeerd om er een fles in te krijgen hier maar hij bleef er maar mee knoeien. Ik leg hem dan terug en probeer na 5-10 minuten nog eens maar weer niks. Hij ligt nu te brabbelen en probeert tussendoor zijn vuistje op te eten :)

5. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    OOh dat bericht had ik even gemist, eerste poepluier verschoond door papa :) Goed zo.

Denk dat ik hierop kan wachten tot de kleine 18 is ofzo, zal dus niet gebeuren.

6. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    @natas ja idd werken is een vies woord haha. Hier vrijdag weer beginnen en heb nog steeds geen zin.

@kabouter klus applaus voor klus man.

@pandora hoe was de intocht?

Hier zijn we vanochtend weer weer wezen zwemmen met de kleine meid. was weer gezellig.
    Mirre blaast idd ook al een hele tijd bellen en kwijlen kan ze ook erg goed.

7. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    mn nichtje vond het super...en mijn uk vond er geen bal aan..HUILEN :D:D:D maar het was verder erg gezellig...was ook koopzondag, dus nog lekker geshopt :) altijd vervelend :D

8. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    :DJaaaaaaaaaaaa, ben ook wel trots op mijn lieffie, hoor! Ik zal hem vanavond eens goed belonen :D:p

Over het kwijlen nog: was vorige week met Hidde bij mijn ouders, daar had ik 'm lekker op een dubbelgevouwen dekbed gelegd. Vond meneertje heerlijk; hij lag lekker te relaxen. Ik keer mijn kont effe, roept mijn pa: "kom es gauw, hij ligt te kotsen!" Was ie dus gewoon een beetje aan het kwijlen, haha.... ;):p

9. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Vandaag was het crisis! Manlief deed de eerste fles vanochtend. Ik lag prinsheerlijk in mijn bed toen ik opeens Lizzy hoorde krijsen keihard... ik denk ow ow hij is weer te traag met de fles maken. Maar toen riep mijn man naar boven... Uhhh schat ik denk dat we ff met Lizzy naar de ha-post moeten!!! Ik was gelijk klaarwakker en zat rechtop... ik:hoezo??? Hij zei ze verslikte zich en ik wilde haar rechtop zetten.. en toen zei haar armpje... 'knak' :$:$:(:(

Wij gelijk naar de post (mochten gelukkig gelijk komen) Bleek het een zondagsarmpje te zijn, dan is het een beetje uit de kom.. de dokter heeft een beetje gevoeld en wat geduwd en toen schoot het terug... pffff!

Het gaat nu weer goed met haar. Ze had gelijk geen pijn meer. Maar man man man wat zijn wij geschrokken!! Manlief ook, die wist niet meer waar hij het had. Kan iedereen gebeuren, hij stond er zo zielig bij.

10. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Achgossie, denk dat én man en Lizzy wel goed geschrokken zijn! Fijn dat ze er niet lang last van heeft gehad.

11. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Jeetje Siren dat moet schrikken geweest zijn. Gelukkig is alles weer goed nu met de kleine meid en ik hoop dat je man zich ook wat beter voelt. Kan me voorstellen hoe erg hij moet geschrokken zijn.

12. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    oh dat is schrikken siren. Fijn om te horen dat alles weer goed is.

13. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Even een berichtje met een knipoog.

Ik zat me net te bedenken dat mannen toch leugenaars zijn hoor. Ze kunnen wel maar willen niet omdat wij vrouwen er anders te veel gebruik zouden van maken misschien? Of uit luiheid?
    Maar mannen kunnen best multitasken... Mijn kleine man heeft er geen moeite mee om een luier te vullen terwijl hij zijn flesje aan het leegdrinken is en tegelijk ook nog eens met mijn ring te spelen. Dus voila, dat is pas multitasken ;)

14. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Dat is schrikken Siren, gelukkig gaat het weer goed. Je man al bekomen van de schrik?

15. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Siren jeetje zeg, een 'zondagsarmpje' klinkt een stuk gezelliger dan het is, wat een schrik! gelukkig is het goedgekomen, heeft Lizzy er nu nog pijn aan dat je merkt?

@kwijl/belletjes hier ook, volgens mij heeft ze het inderdaad dan prima naar haar zin dus vind het best, is alleen best wat veeg-werk af en toe ;)

jammer dat onze kleintjes het hele Sintgebeuren nog niet mee krijgen, heb zo'n zin om het met mijn eigen gezinnetje te gaan vieren! maar nog een paar jaartjes geduld voor dat écht gaat leven

16. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    beetje late reactie op dit bericht haha maar doe je dit nog steeds? Heb het ook ergens anders gelezen dat een uur wakker houden kan helpen...ben benieuwd of het nog steeds werkt...

17. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Het werkt nog steeds, alleen komt ze ook weer vroeger, vanmorgen 5.00 uur, afgelopen dagen 5.30/6.00 uur. Ze ligt er dan om 22 in, dus nog steeds een goede nacht. Ik ga haar idd vanavond eerder wakker maken zodat ze wat langer op is, kijken of dat wat scheelt.

18. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    siren: dat is zeker schrikken!! Agossie, ook voor je man, zielig! Gelukkig viel het mee uiteindelijk...

hoezo applaus voor het verschonen van de eerste luier? En eilsje, jouw man heeft het nog nooit gedaan? Sorry, maar is het niet ook hun kind dan? Ik vind t echt erg dat sommige mannen dat dus (bijna) nooit doen..... ernstig...:(

Natas: ik ga dat ook eens proberen, wie weet helpt het hier ook.. vind het echt jammer dat ze nog niet ietsje langer slaapt, denk dat 6 uur hier het meeste is geweest en dat was 1 of 2 keer....:(

19. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Dat is niet veel josjo. Heb je nog de laatste voeding fv gegeven ipv bv? Misschien werkt het bij jou ook. Ga jij straks al bijvoeden? Of wacht je tot de 6 maanden? Ik wil wel vanaf 4 maanden gaan bijvoeden, lijkt mij zo leuk. En wie weet als ze pap krijgt ze misschien ook wat langer slaapt.

20. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Mijn man heeft misschien 2 keer een luier verschoond. Plasluiers welteverstaan. De eerste keer was toen ik net uit het ziekenhuis was en sliep, nichtje was hier toen dus die heeft hem dan geholpen en de 2e keer moest hij van mij.
    Maar anders blijft hij ver uit de buurt van luiers.

Ik had deze namiddag 2 afspraken, gelukkig zo kunnen plannen dat ik tussen de 2 afspraken nog even naar huis kon. Dus even knuffelen met de kleine man en toen ging ik zijn flesjes uitwassen. Zegt mijn man heb je zijn luier gecontroleerd want ik denk dat hij wel wat gedaan heeft terwijl je weg was. Ik was dat dus helemaal vergeten, was ook al heel de dag druk. Krijg ik nog de opmerking dat ik dat normaal altijd wel doe als ik weggeweest ben.
    Euh ja ik ben ook maar een mens misschien? Gelukkig geen drama en huilende baby deze keer.

Wel drama en huilende baby toen ik de tweede keer thuiskwam. Hij had een flesje gehad en toen mijn man het terug gelegd had was er melk teruggekomen. Manlief zat met huilend kind op schoot omdat hij direct in andere kleren moest... Kleine overstuur omdat man overstuur was. Kreeg niet eens de kans om mijn jas uit te trekken.

Echt 9 van de 10 keer is er wel wat als ik weggeweest ben. Altijd zo'n chaos momentje.

Deel Deze Pagina