@josjo fijn dat alles goed was, wat groeit ze goed! en een perfect gevormd hoofdje, kijk eens aan! die prikjes zijn en blijven echt stom! maar nu is ze er eventjes vanaf, toch? hopelijk krijgt ze verder niet te veel last ervan
Even snel (doe vandaag alles tussen de tijd met Evi door haha) Gaat vandaag ietsje beter, al knort ze nog steeds als een klein varkentje Ze drinkt haar flessen weer wat beter en slaapt weer wat beter. Dus lijkt de goede kant op te gaan! Gelukkig maar, want morgen moet ze naar de opvang...
@natas ja ik denk dat het dezelfde is. Die van Mirre is ook van de prenatal. @sila ik denk dat ik zou proberen me er niet teveel van aan te trekken. Gaat het misschien vanzelf ook wel over als je er niet op reageert. @josjo fijn dat alles goed was met je meisje. wanneer moet ik je ook alweer komen aanmoedigen? @linn fijn dat het weer wat beter gaat met E.vi Hier gister ook weer even naar het CB geweest om Mirre te wegen. Ze weeg alweer 5845 gram is gewoon bijna 300 gram aangekomen is nog geen 2 weken. Zijn sinds gister ook aan het proberen hoe ze het doet op 4 voedingen.
Zo, ik kan weer ff reageren tijdens t kolven . Gisteren geprobeerd niet te voeden en kolven voor het eerst maar toen was ik om tien uur savonds weer lalo Ferrari (zus van ) Linn, fijn dat t weer iets beter gaat, zeker omdat ze morgen naar de opvang gaat.. Ach en zo lang ze geen koorts heeft weten ze daar wel raad hoor, vinden ze daar alleen maar leuk om de hele dag te knuffelen met zo'n kleintje Wondertje, as zondag om 9.50 begint de 10 km. Meiden, allemaal duimen voor me dat ik niet kotsend over de streep kom he Ros, Volgende afspraak bij cb is nu pas 18-1, dan is ze precies n half jaar Is Pandora aan het werk ofzo dat ze er vandaag nog niet is geweest
Ons mopje was vanmiddag wel van de leg door alle indrukken van vanmorgen, hopelijk slaapt ze vannacht weer lekker door.
Ons ventje heeft zijn rammelaars ontdekt nu. Eentje hield hij al vast als een knuffeltje maar nu draait en keert hij de andere ook en heeft dus door dat de balletjes bewegen in de ring als hij er ook mee beweegt. En leuk dat hij het vindt Hele gesprekken heeft hij ermee en lachen... Ik was even uit mijn humeur deze namiddag maar als ik dan ons ventje zo bezig zag was ik gelijk weer goed gehumeurd.
Ben ik weer, sorry late reactie op jullie vragen. Had ff tijd nodig voor de verwerking. Daarbij komt dat manlief niet thuis is, is de hele week weg met zijn werk (militair). Ik had hem gebeld en gezegd wat ze hadden gezegd. Het balletje begon een beetje te rollen toen ik zei dat mijn moeder ook zoiets heeft. Iemand vroeg dat... mijn moeder heeft een aantal symptomen van verschillende spierziektes maar ze weten dus niet precies welke het is. CB ging eerst met de fysio bellen en daarna gaan ze verder kijken. Heb nog geen afspr ofzo hoor met een kinderarts. A.s. zaterdag komt de fysio weer, misschien dat we dan meer horen. Ik hoop het!!!
@leeftijd, ik ben 27 manlief ook! In januari wordt hij 28. @speeltjes, hier speelt Lizzy er ook al echt mee, ze pakt alles vast met haar handjes en brengt haar voetjes er naartoe. Ook wil ze alles in haar mondje stoppen. Daardoor denk ik dat ze behoefte krijgt aan wat fruit?? Ik ga het proberen vanaf dat ze 4 maanden is. @gesprekken, hier ook! Ze maakt echt zulke lieve geluidjes! Ze luistert ook echt... echt schattig!!!! @kdv, vandaag een oefenmiddag gedaan! Ging prima, ze is heel lief geweest en had goed geslapen en gegeten!!! Mama kon ff shoppen vanmiddag! Weer voor Lizzy een jurkje, spijkerbroekje en bolero gekocht. Ze wordt zooooo verwend!!!
Even weer een foto, ik wil er meer zien dames! Kijken hoe al die knappe lieverdjes groeien hier! Hier had ze nog een beetje ontstoken oogjes(had ze vanaf haar geboorte) maar ze is er nu helemaal vanaf gelukkig!!!
sorry pandora ik zat niet op te letten siren wat n lekker meiske zeg! Zal zo ook even wat foto's van mijn iphone afhalen en hier plaatsen, kijken of het lukt... vannacht kwam ze om 2.20, veel te vroeg dus heb ik haar n speentje gegeven en opnieuw ingestopt en toen kwam ze om 5.40 uur kijk, dat begint er op te lijken he? Vandaag op de fiets naar mn werk gegaan pfff dat is weer heel anders dan hardlopen zeg! siren, is dat een teken dat ze aan fruithapjes toe zijn? Dat doet Annelynn ook al best lang dus misschien moet ik er ook maar eens aan beginnen... misschien zaterdag, dan hebben we ook de tijd
een aantal foto's zijn te groot om hier te plaatsen dus ik heb ze in mijn album geplaatst.. ze zijn wel prive dus als je ze wil zien moeten we even vriendjes worden