augustus 2011 buikjes....de mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pandora, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Ik ga maandag beginnen met de fruithap met Sinterklaas! En denk over een of twee weken ook met de de groente hap ben benieuwd! Onze dame doet het goed op 4 flessen! Ze krijgt om 7.30-12.30-17.30 180/6 en om 22.30 een papfles 180/6 met 3 eetlepels rijstebloem... En hier doet ze het hartstikke goed op.

Elisje misschien een griepje?

Ik vind het echt grappig maar we werken gewoon bijna allemaal in de zorg valt me op!
    En ja Eva is ook wel vermoeider als ik thuis kom! En zij is gewoon in haar eigen huis met opa...
    En het went echt het werken komt helemaal goed met jullie;)!

En hier ook een bhver heb toevallig as woensdag weer een herhaling! Heb mijn theorie examen al gehaald nu nog weer mijn praktijk! Maar idd vermoeiend en dat ieder jaar weer!

2. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Hier weer terug van een midweekje weg! Was heerlijk, echt genoten. Lees later alles wel even terug!

3. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    @Natas79: Welkom terug !:D

@Hier:Kaan heeft gisteren van 19.00 tot 22.30 geslapen, en daarna van 23.00 tot 08.45 geslapen:D

Wij gaan zo naar de stad, ik ga droommobiel projector kopen voor Kaan, en beetje shoppen voor me zelf:p
    Daarna gaan we uiteten:D

Eerst even aankleden en me zelf opmaken,
    want ik heb mijn pyama nog aan:$:)

Doeii Doeii

4. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Zoals beloofd Mare in badpak

5. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Nachten: Hier blijft ze nog steeds vroeg wakker worden, krijgt dan een speentje, en dan 6 uur fles. Vanmorgen was het 6.30, joepie! Daarna is ze echt wakker en slaapt ze hooguit een uurtje. Overdag zijn het sowieso korte slaapjes, meestal 1x wat langer.

Vakantie: april een midweekje veluwe, september een week limburg en misschien nog iets, november een weekendje keulen met vrienden. Dus dat is alweer een aardige planning. Beetje de schade inhalen van dit jaar.

Infacol: Mare liet er flink scheetjes van, maar over de werking heb ik mijn twijfels.

Eerste hapjes: net voor de kerst, kijk er nu al naar uit. Begin wel al iets eerder met de rijstebloem!

Werk: nog 12 dagen.... dan moet ik weer, als het kon zou ik niet zoveel werken

6. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Lilaa veel plezier vandaag

@natas welkom terug. heb je leuke vakantie gehad? Het zwempakje is idd dezelfde als Mirre heeft.

@eerste hapjes hier ook net voor kerst

gister lekker gewinkeld moest nog kleren hebben voor Mirre haar doop volgende week.

7. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Elisje voel je je nu weer beter?

@Lilaa wat goed dat je alles vers wil gaan maken voor je kindje, dat ben ik zeker ook van plan :)

@Natas cuuute dat badpakje!

Wij zijn vanmorgen weer met beebje naar vrijzwemmen geweest, was weer leuk en ze is nu weer lekker moe :)
    over een kleine 2 weekjes gaan we (weer) beginnen met babyzwemlessen, ben benieuwd of ze er nu wat meer aan vindt.

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Wat gaaaaaaaaf dat badpakje :D

vanmorgen naar het CB geweest voor de prikjes :(
    Ons menneke weegt nu 6480 gram en is 64 cm groot :D
    groei van zn hoofd was nu netjes hij heeft wel een groot hoofd voor zn leeftijd, maar nu geen grote sprongen meer in de groei :)

net nog ff sinterklaas inkopen gedaan....en nu ff wat wasjes weg werken...heb er 3 gedraaid vandaag :$

druk weekend voor de boeg...morgen word hey dochtertje van mn zus 4
    zondag en maandag sinterklaas bij de opa's en oma's

9. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Deze ochtend enkel een 'warmte aanval' gelukkig niet duizelig ofzo.

Leuk badpakje zag ik hier voorbijkomen ook :)

En de kleine man zit weer redelijk goed. Gisteren was hij langer wakker en kwam ook weer later dan deze ochtend. Ik vreesde er een beetje voor omdat ik hier gelezen had dat sommige kleintjes ineens weer wat vroeger kwamen voor de eerste voeding.

Net ook nog telefoon gehad om de afspraak voor de prikjes te bevestigen. Volgende dinsdag is hij weer aan de beurt.

Ga straks ook nog wat lezen over de eerste hapjes. Ik wil ook zoveel mogelijk vers gaan maken. Het is nog niet zover, ons manneke is er nog niet aan toe maar ik ben graag voorbereid :)

10. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Heb net al wat sint kado's gehad, dit jaar vieren wij het nog niet. Maar doen we met kerst kado's.

Hier geen bhv cursus maar wel blustraining en jaarlijks moeten wij reanimeren. Heb in april Annie nog gereanimeerd, zwanger en wel, met de boodschap niet meer in de praktijk doen hoor. Toen er gereanimeerd moest worden kon ik ook niet meer rennen op de noodbel :D

11. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    PFFFF topdrukte op m'n werk. M'n vrije woensdag gewerkt deze week, gister van 8 tot 21 uur gewerkt, volgende week nog zo'n week :( Niks aan, heb het idee dat ik nu zoveel mis van Evi. Ze is meer bij m'n moeder dan bij mij!

Zal straks even teruglezen van de laatste dagen en reageren. Nu m'n schatje even een flesje geven :D

12. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    die eerste week werken viel mij ook vies tegen, maar ja we moeten wel he?

Wat zag ik toch een leuk badpakje voorbij komen! echt gaaf!

Hier ook van plan om alle hapjes lekker vers te gaan maken. Denk dat ik ook rond 4 maanden ga beginnen met hapjes (maar eerst maar es ff advies vragen of dit verstandig is omdat ze nog zo'n last van krampjes heeft)
    Gister had ik het idee dat het beter ging (ook eindlijk weer ontlasting gehad na 6 dagen), maar deze avond had ze toch wel weer meer gehuild.

13. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    #Bloempie 6 dagen geen ontlasting, pff daar zou ik ook kramp van krijgen. Hopelijk gaat het nu wat beter.

14. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Hoe gaat t nu Bloempie?

Evi lijkt steeds meer toe aan haar eerste hapjes. Wilde eigenlijk graag wachten tot 6 maanden, maar weet niet of dat wel zo handig is. Woensdag 14 dec naar het cb. Daar eerst maar eens kijken hoe ze het doet :) Heb het idee dat ze super goed groeit. Sommige truitjes maat 62 wordt al krap! Hoe zitten jullie nu met maten?

Morgen sinterklaas vieren. Heb er enorm veel zin in! :D

Sila, lees je nog mee? Hoe gaat het met je meid?

Elisje, voel jij je ook weer wat beter?

15. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Van de duizeligheid ben ik helemaal af, denk dat ik gewoon wat te snel in actie schoot ofzo. Wel nog ineens veel te warm maar als het dat maar is valt het nog wel mee.

Vandaag een supervrolijk ventje. Altijd maar lachen :)

16. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik heb alles snel bijgelezen... gewoon geen tijd om op zp te komen als ik werk. Nou hehe 1e week is achter de rug. 's avonds ben ik echt kapot en ga vroeg slapen. Echt wennen maarja.. het is toch wel meegevallen.. het werk dan.. het gemis van Lizzy is ow zo erg! :(
    Volgende week 3 halve dagen en 1 hele dag werken, komt goed!

Vanmiddag met zijn 3en geshopt voor sint en kerstcadeautjes voor onze familie. Leuk! :D

A.s. maandag heb ik een afspraak met de huisarts.. bespreken migraineklachten en anticonceptie.. ben benieuwd.

@pandora, flinke man hebben jullie!!! Lizzy is hetzelfde maar aangezien ze wel een paar weken schelen in leeftijd... ze is ook een klein popke van ons he hahaha

@natas, die foto is echt super!!!!!

17. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Hier maat 62, sommige broekjes zijn nog wat groot en nog een enkel dingetje 56.

18. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Kan trouwens niet wachten tot de eerste hapjes en rb pap. Lijkt mij zo leuk.

19. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    O jeetje ons ventje past nog in somme maat 50 rompers. Nog veel dingen in maat 56 en sommige dingen maat 62.
    Maar blijkbaar hangt het ook af van welke winkel dingen komen.
    Ik heb hier een broekje met voetjes aan, maat 56 en geloof dat mijn moeder dat in de wibra had gekocht. Ik had ook een blauw truitje en een wit mutsje dus ik dacht met halloween even grappig te doen en hem als een smurfje aan te kleden maar hij zwom dus gewoon in dat broekje terwijl veel van de andere broekjes in maatje 56 wel goed zaten.

Laatst ook, ik stond in m&s en even babykleding kijken. Als maat stond erop upto 3 months. Ik heb het toch maar genomen want het was allemaal zo wijd en lang. Thuisgekomen even snel gepast en het zit allemaal nog ruim genoeg. En dan krijg ik wel te horen van mensen dat ons zoontje best lang is?? Zelf heb ik die indruk dus niet.

20. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Natas cute badpakje!! Wij gaan zo ook zwemmen, hopelijk kan de camera mee naar binnen en kan ik hier ook n fotootje spammen van haar nieuwe badpakje. Over maten gesproken! Is van noppies dus ik dacht, ik koop wel n 74, nou ik vind t nog maar net n 62/68, wat valt dat merk meestal klein zeg! Annelynn draagt 62 nu, jurkjes 68 doe ik haar weleens aan maar zit wel heel ruim... Sokjes van noppies gekocht, kon kiezen maat 1,2 of 3 en omdat t zo klein valt heb ik maat twee gedaan, nou die kan ze over n jaar wel aan denk ik haha die vielen dus weer megagroot!

Elisje, duizelig? Zwanger? :D ik was ook steeds licht in m'n hoofd dus hen voor de zekerheid n testje gedaan maar was niet hoor :D

Ben gestopt met de pil omdat die speciaal was voor bij bv. Nu wil ik dus 1 ongi afwachten maar na meer dan n week nog niet... Heb na m'n zwangerschap wel 1 soort van bloeding gehad die twee weken duurde maar niet echt op n ongi leek (los vd 7 weken aansluitend aan m'n zwangerschap djeeez) maar verder dus nog geen normale gehad... Iemand ervaring mee? Kan dat lang duren?

Linn bah werken, ik vind t ook nog steeds maar niks. Het wordt wel beter hoor maar echt leuk....? Ben liever bij m'n meisje :)

Over haar gesproken, sinds n paar dagen leg ik haar terug in bed na de voeding van 7/8, ligt nu dus vanaf 7.30 in bed, af en toe kletsen, soms n kwartiertje stil, ga zo maar eens kijken maar volgens mij vindt ze het wel prima :D. Gisteren is ze weer n uur gaan slapen en wij dus ook, heerlijk, ik hou van uitslapen :D:D

Deel Deze Pagina