lilaa ben jaloers zeg.....hier was het vanmorgen 6.20.Maar ben ik ook al heel tevreden mee ... Wondertje wat een K-t doktor zeg!!Niet te geloven....ik moet ook voor een foto gaan van de heupjes.Weet je dan al meteen of het goed/slecht is???Maak me er een beetje zorgen om, omdat ik vroeger zelf een spreidbroekje heb gehad! Linn even een vraagje. Die 19 weken sprong tot hoeveel weken kan die duren?Ik heb dat boek namelijk niet en vraag het me af?ben je vanmorgen wat relaxter opgestaan na de poepluier gister ochtend haha?? Padora dat heb je trouwens snel gedaan voor een 1ste bevalling!!!!vraag me dan af hoe snel de 2de bij jou komt-
Ik lees hier en elders regelmatig dat er bij jullie kindjes foto's van de heupjes moeten worden gemaakt. Wat is daarvoor de aanleiding eigenlijk? Volgens mij hebben ze hier op het bureau nog nooit naar de heupjes gekeken... Wordt wel altijd gecheckt of het buikliggen goed gaat, hoofdje optillen, met de ogen/hoofd volgen etc. Maar de heupjes? Nooit niks van gezegd, mee gedaan.
Hier ook zo'n snelle bevalling. Had toen de vk kwam al 7cm en toen had ik 2 uur regelmatige weeen. Ik kwam om 2.45u in het zh en om 4.46 is ze na 8min persen geboren. Bij de volgende moet ik gelijk bellen zei de vk al.
Beetje vroeg maar heb alweer zin in de 9maanden beurs. Zag vorige keer allemaal leuke dingen zoals kleding etc, nu kun je wat gerichter kijken.
audrey, je hebt ook n website van oei ik groei, kan je ook alles wel vinden. Ik heb me ook aangemeld voor de nieuwsbrief, echt handig! Pandora SORRY haha ik wist ECHT niet dat ie daar stond.. maar wel fijn dat jij het weer fixt Hier ontdekt dat als de kleine wakker wordt rond 7 uur, ik haar n fles geef en weer in bed leg, ze weer gaat slapen, fijn!! Eerst wordt er nog even gekletst maar ze valt dan wel weer in slaap... alleen mij lukt het dan niet meer om in slaap te vallen helaas.. vandaag naar babyzwemmen geweest (zie foto in mn album), was heel leuk! Ze is 3 keer koppie onder gegaan en zonder te huilen, al zag ze er wel n beetje zielig uit hihi en ze was gewoon aan het zwemmen toen ik haar onder haar buikje ondersteunde! Echt grappig! oh en ze slaapt al meer dan 2 uur trallalalalaaa Wondertje wat n hork zeg, zegt meer over hem dan over jouw ukkie hoor... kabouter: het cb checkt de heupjes wel maar als ze het er niet bij zeggen heb je niet eens in de gaten dat ze dat hebben gedaan. Gaat heel snel. Bij mij geen stuit maar wel gecheckt, maar misschien met stuitbevallingen wat grondigere controle?
woow natas dat is ook echt mega snel voor een 1ste!!!!!Een 2de gaat meestal nog sneller zeggen ze haha!!! De heupjes worden altijd gecontroleerd, maar het gaat inderdaad snel!ze maken dan fietsbewegingen met de beentjes om te kijken of de bilplooien of iets scheef zijn. Hoeft niet altijd met een stuit te maken te hebben.Bij mij is het zo doordat ik het vroeger zelf heb gehad!!! ow dan ga ik me eens aanmelden op de site van oei ik groei!!! hier is het trouwens heerlijk weer voor de tijd van het jaar!Ga zo een blokje om!!!
@wondertje wat een lullige arts zeg, maar gelukkig was de echo vab haar heupjes goed! @linn iieehh fijn hè zo'n poepexplosie! @eenkennig hier ook, ik ben helemaal leuk en van papa hoeft ze even niet zoveel te hebben, of van anderen ach ik geniet er nog maar van, als ze ouder wordt is papa vast haar grote held en ik wil nog even niet denken aan het pubergebeuren overigens heeft ze al een paar keer ineens erg moeten huilen toen mijn vader tegen haar praatte, volgens mij vindt ze hem eng.. maar geen idee waarom? beetje jammer @audrey succes met de foto morgen, hopelijk ook alles in orde @bevalling duurde hier ca. 8 uur (excl. wat voorwerk dan) met de laatste 8cm ontsluiting binnen 2 uurtjes tijd en kwartiertje persen, einde ging dus in vliegende vaart.. helaas wel aardig gescheurd maar inmiddels niet meer zo'n last van achteraf een hele voorspoedige bevalling al met al, maar poeh wat was het toch heftig dat 'natuurgeweld', heeft toch best wel indruk gemaakt
Leuk he dat zwemmen josjo! Ik ga vanaf februari op een vaste dag, eerder kan ik niet ivm mijn rooster. Ik hoop begin volgend jaar nog een lesje mee te pakken.
Dat zei de VK ook met de mededeling bij een volgende bij de eerste wee bellenn....en naar het ziekenhuis...ook al komen ze dan nog niet om de 4 minuten....want een volgende bevalling zou wel eens nog sneller kunnen gaan Nu kwamen de weeen ook ineens uit het niets om de 5 min. Ik hoor de vk nog zeggen toen ze weg ging na het eerste bezoek 's-nachts....ga nog maar slapen...ik bel je om 8.30 op als ik het ziekenhuis heb geregeld...de eerste komt nooit zo snel....ze was nog niet terug op de praktijk en mn vriend belde alweer "euh...jouw telefoontje van 8.30 gaan we niet redden hoor" en dat klopte want op de tijd dat ze eigenlijk zou bellen, knoopte de VK in het ziekenhuis net de laatste hechting dicht
jeetje wat was er veel terug te lezen! Wow, wat druk hier! mijn bevalling duurde 10 uur, ben van 3cm naar 9 cm gegaan in 4 uur dus dat was ook best snel. toen een uur gewacht met 9 cm en toen nog 2 uur persen, waarop ze uiteindelijk met de tang gehaald is. Moest er ook rekening mee houden dat de volgende keer heel snel zou gaan. heb vanmorgen een grote stap gezet. Ik heb de vakbond ingeschakeld. Ik mocht na mijn verlof niet op mijn afdeling terug komen zonder reden, omdat de vorige manager dit bepaald had (die is met pensioen gegaan) en mijn nieuwe manager moest dit maar even opknappen. Ben het er niet mee eens, dus ga het aanvechten! Spannend!
Ja was ook lang, hoewel ik op dat moment ook geen besef van tijd had hoor! Maar had op een gegeven moment ook geen goede persweeen meer, had echt zoiets van, volgens mij heb ik er 1 en maar weer persen. Gewoon op brute kracht dus. Vandaar ook zo'n ontzettende spierpijn en een kraamweek waar ik echt de hele tijd op bed gelegen heb en zelf nix kon.
hehe eindelijk gelukt om een plaatje te krijgen bij mijn berichten. wist ik veel dat dat een avatar was haha
Ik had ook niet echt goede persweeen dat dacht ik maar na 1x persen waren ze weer weg dus heb ook maar wat in het wilde weg gepers....was ook wel aan mn bloeduitstortingen in mn nek te zien
Komt net de puberdochter van mn zus binnen....geeeeeeeeeen idee wat ze komt doen ( ze komt niet zo vaak meestal alleen als ze wat van me nodig heeft) Hangt een beetje onverschillig op de bank nu met jas aan en pet op en dr handen in dr zakken probeer een gesprek los te krijgen...maar dr komt niet veel uit pffffff dan is brrrrrrrr...ppprrrrrrt...aaaaah....euuhhhh en piep piep toch een makkelijker gesprek
iemand vroeg nog hoe dat met omrollen ging (weet zo even niet meer wie dat was) Maar Lana gaat met haar hoofdje 1 kant ophangen en zwiept dan dr kontje in de lucht waardoor ze op haar zij komt te liggen, en dan rolt ze gemakkelijk door op haar rug. Ze had het al een poosje niet meer gedaan (ook weinig geprobeerd) maar net deed ze het weer!