augustus 2011 buikjes lekker vroeg hahahaha

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door anita205, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trine

Trine Actief lid

Goede morgen,

@
    Linn84, Sjorjette: dank jullie wel!

Ik vind het echt verschrikkelijk moeilijk om te zwijgen als mensen zelf vragen of we in verwachting zijn. Ik kan mijn buikje echt niet wegstoppen, zelfs losse flodderkleedjes helpen niet... Ik probeer om niet te blozen en te zeggen dat het gewoon mijn "wintervetje" is, maar het is toch echt tandenbijten hoor!

Ik wens jullie allemaal een fijn oudjaar en een SPETTEREND ZWANGER 2011 en prachtige augustus-kindjes! Dikke knuffel -x-

2. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    HAPPY NEW YEAR LADIES!!!!!!!! Een heel mooi zwanger jaar gewenst en heeeeeeeele mooie Augustuskindjes!!!!! -X-X-X-

3. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Gelukkig nieuwjaar!!! Veel gezondheid, geluk en prachtige augustus-baby's gewenst!

Heerlijk toch? Nu worden we niet volgend jaar maar dit jaar al mama :D

4. kyrabella

kyrabella Lid

13 dec 2010
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo lieve Meiden een gelukkig Nieuwjaar en iedereen een fijne zwangerschap liefs augustus mamA voor 2 de kindje 23-08 uitgerekend!

5. wennietje

wennietje Actief lid

8 dec 2010
    345
    0
    0
    gelukkig nieuwjaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en allemaal heel veel geluk in de zwangerschap toegewenst mag het maar een mooi jaar worden zonder verdriet.

Liefs Wen

6. pippel

pippel Lid

1 apr 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    happy new year!!

Dames! Ik sluit me ook graag aan hier hoor! Ik ben 6 weken, ben 25 aug uitgerekend!

Ik heb nog totaal geen verschijnselen of klachten, zijn hier meer dames die dat niet hebben??

Ik vind het wel appart om te zien dat jullie buikjes hebben want dat heb ik nog helemaal niet.. ben ik wel zwanger joh? haha!

Ik zal morgen ff in het licht een eerste fotootje maken :)

7. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Happy newyear meiden!!

@ Pippel; ik zit inmiddels op 9 weken en heb weinig klachten...Wel veel misselijk geweest, maar sinds twee daagjes gaat dat beter. Buikje lijkt wat te bollen, maar ik heb ook nog geen echte buik hoor. Wel spannend als je niets merkt hè? Wanneer heb je de eerste echo? Ik donderdag...

8. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ALL
    Meiden ook ik wens jullie een goed, gelukkig, gezond en liefdevol 2011 op mooie zwangerschappen gezonde baby's en alles wat we ons maar wensen!

@Kyrabella & Pippel gefeliciteerd meiden!

liefsSjors

9. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    ook ik kom jullie allemaal een gezond gelukkig nieuwjaar wensen ..
    en uiteraard een prachtige zwangerschap.

mijn buik word ineens gigantisch.. ik kan het echt niet meer verbergen.. hmmm dat dat zo snel kan gaan

10. Mayameid

Mayameid Actief lid

23 jul 2010
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooie buikjes allemaal!! Helaas val ik net in september.. (2 sept) Maar moest toch even zeggen dat jullie allemaal echt super buikjes hebben :D

Gezond (zwanger) 2011 gewenst!

11. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder
    hey meiden,

van mij ook allemaal een gelukkig, gezond en mooi jaar met gezonde baby's....
    hier weer een weekje verder dus weer een foto van mijn buikje....

groetjes van anita

12. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Ik zal heel misschien ook op 1 of 2 september meid... maar you never know. Gefeliciteerd trouwens!!

13. pippel

pippel Lid

1 apr 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zelfs niet eens misselijk geweest..:D En ik moet zelfs nog een afspraak maken bij de verloskundige.. ben al wel bij de dokter geweest maar ivm met al die dagen was dat niet echt mogelijk;) Ik heb net voor het eerst gekeken hoe ons kindje er nu uitziet in mijn buikje, echt heel raar om te bevatten.
    Succes donderdag! echt super spannend!!:)

14. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Anita, wat mooi! Je kunt echt goed verschil zien!

Ik ga vanavond weer een foto maken, ben benieuwd. Heb met 4 weken de omvang gemeten van mijn buik, was toen 80 cm. Gister was het 86,5 cm. Dus het groeit wel.

Doen jullie trouwens mee aan moeders voor moeders? Ik kreeg van de consulente bij de intake een kaartje van berichtje in je buik. Zag het laats ook hier op de site staan. Is echt super leuk. Krijg je elke week een berichtje van je kindje en kun je zien hoe die er ongeveer uit ziet enzo. Een aanrader!

15. Kaintak

Kaintak Lid

27 dec 2010
    44
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey dames, heb ook een beetje last van mn darmen en daarom lijkt het idd ook alsof ik al een buikje krijg. Morgen bij de echo maar eens kijken of er ook echt iets zit met een kloppend hartje! Gefeliciteerd iedereen!

16. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoihoi, had me hier geloof ik nog niet gemeld bij de Augustus-afdeling, haha...
    Zal de komende week ook eens wat fotokes trekken met mijn Kodakse, hihi.. en dan eens zien of ik nog weet hoe ik ze hier moet plaatsen.
    Op het moment weinig problemen; wat druk op mijn onderbuik, beetje gevoelige (.)(.), maar verder alles rustig.

17. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Oeh, ik mag me hier ook melden, hihi. Na 2 termijn echo's zit ik nu toch echt begin augustus ipv eind juli ;). Ondanks het veel misselijk zijn en weinig eten zit er nu toch een een boling in m'n buik die niet meer weg gaat :D!! Morgen maar 'ns foto's gaan maken.

18. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
  19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Mooie buikjes!! Als morgen de echo goed blijkt te zijn, kom ik ook mijn "buik" foto's plaatsen :D!

20. wendyie

wendyie Lid

11 okt 2010
    41
    0
    0
    ja heb mijn echo gister gehad en alles was goed!...hartje klopte!
    ben zooo blij!

Mooie buikjes zie ik hier al!...zal er binnenkort ook 1 plaatsen

Deel Deze Pagina