Hier meten ze met een meetlint mijn buik, maar ze slagen er allemaal in om verschillende dingen op te schrijven. Op 1 week tijd ben ik van 30 naar 26 naar 28 naar 26 naar 30 cm gegaan...
Ik meet zelf van begin af aan mijn buik, maar vind het enorm moeilijk om steeds dezelfde plek te meten, waardoor er nog al eens verschil in zit. Kan me zo voorstellen dat ze daar bij jou ook moeite mee hebben En helemaal als het door meerdere mensen gebeurd wat ik ervan begrijp... Waarom meten ze dan eigenlijk 4 keer in één week?
Had toevallig een afspraak in het ziekenhuis (die eigenlijk niet meer hoefde hoorde ik achteraf) en de verpleegster had gemeten maar toen kwam het hoofd van de afdeling binnen en die ging zelf ook nog eens voelen en meten. Paar dagen later moest ik bij de verloskundige zijn, die had iemand in opleiding mee dus hebben die ook allebei maar gemeten. Ga me nog een labrat voelen zo.
heyzzz tjee zeg wat moest ik een end terug lezen zeg!! en dat terwijl ik maar 1 dag niet achter heb gezeten.... Bij ons is de groei echo niet standaard alleen als ze twijfelen... Vandaag echo en controle gehad alles prima alleen is de twin weer gaan draaien niet gunstig helaas de onderste heeft besloten om maar dwars te gaan liggen en de bovenste in stuit....had nog ruim vruchtwater dus kon nog alle kanten op,met twee week weer... morgen lekker daggie strand, en zondag naar de dolfijntjes kijken
Hallo, Vandaag weer naar de verloskundige geweest en alles was weer goed. En ja ik krijg toch nog een echo en wel een liggingsecho, geen groei echo voor zover ik weet. Wel leuk, had ik niet verwacht. En de baby lag nu met het hoofdje naar beneden, dacht ze. Die liggingsecho krijg ik met 36 weken. Ervoor heeft weinig zin omdat ze dan nog wel kunnen draaien en als het later wordt dan is er misschien te weinig tijd voor een eventuele draaipoging werd gezegd. Verder druk bezig met koffers inpakken voor de vakantie. Morgen lekker twee weekjes weg in eigen land en de weersvoorspelling zijn goed, hoor net dat de droogte in juni nog aanhoudt! Niet leuk overigens voor de hooikoorts mensen. Mijn man heeft er dit jaar meer last van dan normaal, niet leuk. Lekker weekend allemaal.
Ik vind altijd echo's heel leuk, ben blij dat ik groei + ligging echo krijgt Mooi meegenomen dus We hebben vandaag lekker geshopt samen met manlief, ik heb leuke kleine ziekenhuis koffertje gekocht voor mijn babyboy
Echo's zijn geweldig leuk! Ben blij dat ik woensdag weer mag hihi. En heb natuurlijk al niets te klagen hihi
Heb ook al een (trolley-)tas voor het ziekenhuis klaarstaan hier, met daarin een Woezel en Pip-koffertje voor kleine bink. Ik moet overigens niet te vaak in dat koffertje kijken, want dat blijf ik de inhoud aan het wisselen, haha...
Ik vind het wel jammer dat er hier zo weinig echo's zijn. 1 rond 12 weken en 1 op 20 weken. Verder niks als alles goed gaat. Jammer genoeg bleek ik bij de echo waarvan hun zeiden bijna 12 weken al 18+5 te zijn dus dat werd gelijk beschouwd als de 20 weken echo. Ik had zelf aangegeven dat ik dacht langer zwanger te zijn maar de dokter en verloskundige zeiden van niet. Dus sinds die ene (en enige echo) gaat de tijd te traag voor mij.
ik heb de tassen al klaar liggen maar wat moet erin? voor de baby: 2 rompertjes, 2 pakjes zowel in maat 50 als 56 mutsje, sokjes,badcape ,speen en wikkeldeken maar voormezelf wat moet ik erin doen???
Pfffff... Tis Augustus, maar ik heb er wel een badjas ingestopt, i.v.m. douchen eventueel.... Makkelijke positie (jogging) broek van H&M, bigshirt/slaapshirt, warme sokken, straks de camera's, foon en DS niet vergeten, batterijen/accu's, lectuur, snoepjes, toiletspullen.....
ok thnx kabouter klus zo zag mijn eigen lijstje d'r ook uit maar heb zelf geen badjas zal ik er maar 1 aanschaffen dan??
Wat zijn jullie al vroeg met de tas klaarzetten! Daar wilde ik over een week of 6 is aan beginnen, met mijn verlof!
Hier ook nog geen tas hoor, of toch niet echt. Ik had nog een tas staan met kleertjes en spulletjes in de verpakking, nog niet aan toegekomen om op te bergen dus dat gisteren maar gedaan. Daarvan heb ik wel een paar dingen in de luiertas gemikt voor de baby maar verder moet ik zelfs nog beginnen aan een lijstje met wat allemaal mee te nemen. En ik verdrink hier al zowat in de lijstjes.
Ik ga hier in dezer weken wel een tas klaar zetten. Mocht het zich wel eerder aandienen (want iedereen ,zelfs de gyn,denkt dat het wel eens eerder zal komen) dan staat iig alles klaar. Geniet allemaal van het mooie weekend en voor degene die nog op vakantie gaan, heel veel plezier!
Ik heb voor me zelf trolleytas & dit is mijn lijst. Ziekenhuiskoffertje: - 1 of 2 shirts om in te bevallen - schone kleren voor terug weg naar kraamhotel & huis - 5pyjama voor na de bevalling - toiletspullen - slippers/pantoffels/Sokjes - fototoestel - mobiel + oplader - Zoogcompressen - badjas - labello - tijdschriften + (Laptop) - de controlekaart van de verloskundige - euromunt voor de rolstoel - maxi cosi + voetenzak - Vervris doekjes -1 wc Rol (Want meestal heeft ziekenhuis van die harde wc rol) - Dextro energy - Sultana koekjes Ziekenhuiskoffertje Baby; - Kleertjes/rompertjes (maat 50/56) - Badcape - Speen - Wikkeldeken Kleine sporttas voor mijn man; -Schone Kleren -Redbull
Ow ow ik heb nog niet eens nagedacht over de tas. Ben veel te druk bezig geweest met het kamertje. Zal er eens over gaan nadenken hihi
Jeetje, de tas... Haha, daar ben ik helemaal nog niet mee bezig! Wel handig, jullie lijstjes Was weer een spannend dagje vandaag. Vanavond de vlos nog gebeld omdat ik er toch niet gerust op was dat m'n buik kleiner aan deed en ik de kleine minder voelde dan normaal. Kon dus meteen naar het ziekenhuis komen voor een echo. Meteen daarna door naar de gyn om een dik half uur aan een ctg te liggen. Weer een echo gehad daar. Alles leek wel in orde. Morgen nog weer terug komen voor een hartfilmpje en dan hoop ik niet eerder weer dan bij de reguliere controle... Bah, niks aan. Voel me zo'n zeur Ook al werd me door de vk, de gyn, de verpleegsters en iedereen daar op het hart gedrukt dat ik de volgende keer niet meer moet twijfelen, maar meteen moet bellen... Hoe komen jullie de warme dagen een beetje door? Ook dikke voeten en enkels, of valt het mee? Fijn weekend nog! Liefs Linn
Hoi dames, ik dacht weer is even een keer buikfoto's van andere meiden kijken die in augustus uitgerekend zijn, maar wat word er hier veel gekletst, gezellig!!! En vooral leuk om al die herkenbare dingen te lezen..