Ook ik zal weer eens een buik fotootje plaatsen. deze is gemaakt met 29 wk en 5 dg. Inmiddels hebben we de babykamer bijna af. Alleen de klamboe en een schilderij die ik nog aan het schilderen ben moeten er nog komen. ik moet wel zeggen dat het een hoop rust geeft dat dat bijna klaar is. kan ik me druk gaan maken om het ziekenhuis koffertje hahaha
goede morgen dames @kaatje1 gefeliciteerden welkom hier, gelukkig geen ervaring mee!! @linn84 tjee meid,wat een gedoe allemaal @ros84mooi buikje @tas klaar maken, nog niet mee bezig, wou het deze week qua badspullen ff doen, maar verder nog niet!! @sjullie succes vandaag!! @ Hier druk weekend gehad, merk wel dat ik nu s avonds op bed,de warmte valt gelukkig nog mee en geen dikke voeten en enkels Verder twin nog wel druk, linker drukker dan de rechter maar voel ze wel, vandaag ff rustig aan doen!!
Hoi linn ik weet niet of het standsard is maar ik heb zo'n vermoeden van wel , gewoon voor de zekerheid! Maar in jou geval had ik zejer ook gebeld als het zo'n verschil is. Hebben jullie trouwens ook dat het echte geschop een beetje overgaat in porren duwen en gedraai. En wat een regen zeg ik ga vandaag even afstoffen en daarna heerlijk filmpje kijken even een dagje niks . En ik voel mijn mannetje nu alweer was al bang dat de bewegingen vandaag wer weg zouden zijn maar toch niet wat fijn!
Hier zijn we ook nog druk bezig met het kamertje zo meteen even kijken of de kleur op de muur nu wel mooi genoeg naar mn zin opdroogt en dan of nog een keer texen, of straks de meubeltjes op hun plek zetten kon van de week eigenlijk wel janken, het werd helemaal niet naar mn zin pfffffffffffffff....ik ben echt veel te perfectionistisch voor dit soort dingen @tas....heb hier al wel een tas klaar staan, heb er alleen nog maar pyjama's in zitten...de rest komt nog wel. begin ik wel een keer mee als de kamer klaar is en morgen weer lekker naar onze knul kijken
Ook hier is de babykamer nu bijna af! Het geeft inderdaad ook een hoop rust, haha. Mijn tas inpakken ga ik doen als mijn verlof begint. @Wennietje Hier is ook het schoppen minder en worden het weer meer 'plopjes' en zachtere bewegingen.
hmmm hier net naar de wc geweest en er zat klein beetje bloed in verbandje ik ga zo maar bellen maar kan pas vanaf 2 uur dus nog even wachten pfff dit is niet goed voor je geestelijke gezondheid
@wennietje getver derrie zeg,hoop dat er niks aan de hand is...je hebt niet echt een onbezorgde zwangerschap!! bellen hoor!!!! we horen wel hoe het afloopt!!
Ik zou sowieso ook effe bellen; beter een keer "te vaak" dan dat je jezelf achteraf verwijten moet gaan maken, toch? Maar misschien is het wel gewoon wat onschuldig slijm, wie weet. Klote dat de VK pas vanaf een bepaalde tijd bereikbaar is; mag je ze niet op een 06-nummer bellen?
reza mooi buikfoto dat jurkje heb ik ook wennietje gauw bellen meis!! hopelijk is er niks aan de hand maar toch ff bellen kan geen kwaad kabouter klus: onze verlos is ook niet dagelijks open maar als ik bel dan schakelt ie automatisch door naar de mobiele nr dus kan ze altijd bereiken hier: ik werd zonet gebeld door de kraamhulp , ze komt donderdag ochtend langs spannenddddddd
ik vind het ook een beetje vreemd dat je pas om een bepaalde tijd kan bellen... ik denk dat je met zo iets gewoon eerder kan bellen.. onze vk heeft ook tel spreek uur voor niet dringende vragen maar voor belangrijke zaken, 24uur per dag bellen!!
ja echt erg he ik ben normaal al echt een pietje precies, en dat word er nu inderdaad niet beter op Dusssssssss heel knap van mezelf....ik heb besloten dat de muur goed is kan 'm nu nog wel een keer over doen, maar dan weet ik er toch wel weer een plekje uit te halen wat niet naar mn zin is misschien kijk ik er gewoon steeds te lang naar ik heb dus net ook meteen de meubels op zn plek gezet, zodat ik me ook niet meer kan bedenken en nou hou ik ermee op voor vandaag, heb echt veeeeeeeeeeeeeeel te veel gedaan begin rug en bekken nu weer heel erg te voelen, dus ik duik met een fles drinken en laptop de bank op
heb niet getild, heb alles geschoven maar had wel zelf de muur nog een keer gedaan soms doodvermoeiend hoor als je zo eigenwijs bent als ik mijn vriend is pas laat thuis en ik had geen zin nog een paar dagen te wachten ben een beetje nesteldrangerig die kamer moet klaar, wil nou onderhand mn koeka deken wel eens in het ledikantje kunnen leggen
@wennietje;weet je ondertussen al wat meer? Toch wel raar dat je pas vanaf een bepaalde tijd kan bellen.. Wat nou als het dringend is?....waar ik dit eigenlijk ook onder vind vallen.. Wij hebben hier ook een mobiel nummer,is de praktijk niet open kun je altijd bellen,ook in het weekend. Ik mag morgen weer voor de suikers prikken... toch wel spannend wat er nu uit gaat komen.. en waarom de baby zo hard groeit..
@lillaa mooi hoor en nog bescheiden vergeleken met die van mij @wennietje is er al nieuws!!! @ pandora, goed dat je het wat van je af hebt gezet!! ben benieuwd naar het resultaat ga je nog foto's plaatsen?? Ik heb vandaag nog twee paarse mandjes gekocht via internet als die er zijn kunnen ze aan de muur en zal dan ff nieuwe foto's maken van de kamer....
zo ben weer bijgelezen. Wat is er veel gekletst de afgelopen week. hiet net terug van een lekker weekje weg. Zal vanavond weer een een buikfoto plaatsen. @ wiennetje weet je al wat meer? hoop dat het niks ergs is.