mooie buikfoto's!!! moet er hier eigenlijk ook nog maken. van de week maar is doen hihi. Hopelijk is met Wennietje alles goed! vandaag weer goedgekeurd voor 2 weken. Alles was in orde en gyn was verbaasd dat ik met een tweeling nog zo fit en soepel rondliep! volgende week weer groeiecho
Wennietje, bah... Heb je al nieuws? Miss de slijmprop verloren ofzo? Hoop dat er niks is! Hier de uitzet zo goed als rond. Moest nog lakentjes en vond eigenlijk alles wat ik mooi vond te duur Nu eindelijk iets gevonden wat meer bij ons budget past. Hoop dat het de goede kleuren zijn, ben wel een pietlut met die dingen Weten jullie al waar je wilt bevallen? Ik was er van overtuigd dat ik liever in het ziekenhuis zou bevallen, voor het geval dat zeg maar... Maar nu ik dit weekend op de afdeling was begon ik toch echt te twijfelen. Het is bij lange na geen thuis. Weet ook niet zo goed wat ik er wel van verwacht had hoor, maar toch.... Twijfels hier dus! En wat doen jullie als voorbereiding op de bevalling? Een cursus, of een boek lezen, of..? Ik krijg theorie lessen bij zwangerfit en heb het boek "veilig bevallen" van Beatrijs Smulders gekocht.
linn, ik heb geen keuze, moet in het zh. heb geen cursus oid gedaan. alleen een cursus van 2 avonden voor het geven van borstvoeding en woensdag gaan we kijken naar de verloskamers etc in het zh. verder ook nog geen boek oid ervoor gelezen. misschien in mijn verlof
@linn84 heb ook geen keus, bij mijn eerste in zh bevallen moest ook... maar was liever thuis bevallen, en qua alles bij de hand de vk heeft bij een thuis bevallen de zuurstofkoffer onder je bed staan... misschien doet dit je van gedachten veranderen?? qua cursus volg ik geen, ook niet bij mijn meiske gedaan,aangezien ik zelf in de kraam werk en dat dus niet echt nodig vond, en ben snel bevallen bij mijn meiske zonder kleerscheuren terwijl ze 4174gram was dus daar gaan we weer voor @wennietje ik begin me een beetje zorgen te maken... hoop echt dat alles goed is!!
wij in het ziekenhuis.. gewoon omdat het de 1e keer is, toch wel spannend of alles goed is met mij en t kindje e.d., geeft me een wat veiliger gevoel. Thuis bevallen lijkt me heerlijk! Als het nu goed gaat zou ik een eventuele volgende keer wel thuis willen bevallen denk ik. @lilaa mooi! mijn man en ik zitten hier thuis tussen de zwangerschapsboeken volgen samen de cursus 'samen bevallen' en ik doe zw-yoga. Haha, ik weet/wist er gewoon nog zo weinig van, vond het wel prettig om me er echt in te verdiepen, al vind ik sommige informatie ook weer teveel
Nou dames hier dan eindelijk een reactie! Ik gebeld om 2 uur en mocht gelijk langskomen (ik loop bij verloskunde in het ziekenhuis)eerst kreeg ik op mijn kop had eerder moeten bellen ze zeggen al verlies je maar klein beetje bloed je moet altijd bellen want bloedverlies tijdens de zwangerschap hoort absoluut niet. Daarna kreeg ik gelijk een echo en mijn mannetje werd gelijk opgemeten daar kreeg ik verder niks over te horen dus dat zal wel goed zijn. Er was op dat moment geen andere erge acute afwijking te zien. Ze ging in overleg en vertelde mij dat ik opgenomen moest worden bloedverlies kan ook ween veroorzaken dus willen ze je onder controle houden, ze zouden nog bloed prikken en urine op kweek zetten. en er zou nog een echo volgen. Ook is er een hartfilmpje gemaakt en die was gelukkig goed. Ik vroeg of ik even met mijn man mee mocht lopen om wat te eten maar dat mocht niet meer ik mag tot morgen niet lopen ze willen eerst kijken hoe alles verloopt. Ik weet dus eigenlijk nog helemaal niks de extra echo was niet meer gelukt vandaag dus die krijg ik morgen. Als alles vanacht goed gaat mag ik morgen weer langzaam uit bed. Ik kon niet eerder wat laten horen want internet deed het hier niet. Nou als ik wat weet breng ik jullie op de hoogte. Liefs
Hè, jeetje, wat een rompslomp.... maar jaa....... zo zie je maar; goed dat je hegbt gebeld. Misschien kom je nu ook een beetje tot rust effe daar? Ik wil je in elk geval vast een rustige nacht wensen en hopelijk ben je gauw weer op de been. Hoe voel je je verder?
@Wennietje; Wow, dat is schrikken zeg Fijn dat alles nu goed gaat, En pas goed op je zelf !!! En een vraagje, kom je toevallig uit Rotterdam?
@wennietje ik hoop dat je een rustige nacht hebt gehad!! en dat het allemaal goed is verder, en je weer heerlijk naar huis mag!! Maar invervolg niet wachten tot tel spreekuur! @ hier een redelijke nacht gehad, dochter is naar de opvang dus ff een rustig dagje, merk wel dat het naar lucht krijgen moeilijker word, en dan werkt de verkoudheid ook niet echt mee volgens mij had de twin gister al ruzie met hun twee tjee wat gingen ze tekeer in mijn buik...
@wennietje sterkte, hopelijk valt het mee allemaal! @missa tja in de buik wordt het ook krapper hè, kan me voorstellen dat er soms onderling wat irritaties ontstaan
Hier een vreselijke nacht gehad om de 5 min harde buiken er was een arts bijgehaald die eeer een echo gedaan en een inwendige echo voor mijn baarmoedermond , tot nu toe hebben de harde kramperige buiken nog geen effect maar moet mis aan de weenremmers. Maar goed was dus hele nacht aan ctg pffff ik ben helemaal.op.
ooo meis toch wat heftig, krijg je ook medicijnen voor de longrijping??? hoop voor je dat de kleine uk nog blijft zitten!!!
@wennietje: heel vel beterschap,is niet niks zo.Ik hoop dat het gauw beter gaat en de harde buiken wegblijven (zoveel achter elkaar) ik duim voor je! Zag weer mooie buikfoto's! MIssa: ja, ze zullen wel steeds krapper komen, zal er flink golvend uitgezien hebben je buik Hier gaat het redelijk...het is erg druk hier nog. Blijf last houden van mijn buik. Overdag is te doen maar vanaf de avond echt veel last (kramperig gevoel buik en ook bandenpin,rugpijn) in bed gaat ook moeilijk, heel veel pijn dan, ga toch eens proberen of een voedingskussen helpt. Hopelijk wordt het toch wat minder want nog zo tot 40 weken doorblijven gaan is wel lastig maar vooral pijnlijk.. doe al minder maar heb natuurlijk 2 meiden rondlopen en het huishouden.. as donderdag vk weer,zal wel weer allemaal goed zijn (alleen soms lage bloeddruk,gisteren was die bijv 87/45.