augustus 2011 buikjes lekker vroeg hahahaha

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door anita205, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Brechje, ik heb in maat 50 2x pakjes van Nijntje met broekje, truitje, slofjes en mutsje. van lekker zacht spul.
    In maat 56 weet ik echt nog niet wat ik mee ga nemen. Iig een zacht pakje

En dan neem ik 4 rompertjes maat 50 mee korte/lange mouw en denk ook 4 in 56.

2. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    de baby krijgt eerst een romper aan en daar over heen de kleertjes... ik neem 4setjes mee voor elke baby 2, ga straks ff in de kast neuzen wat ik ze de eerste keer aan ga doen :D
    Vergeet geen mutsje en omslag doek!!(normaal krijg je die wel in het ziekenhuis) maar vind ze niet mooi ;)

3. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    ik neem alleen maat 50 mee, qua 44 niks gekocht en 56 is nog te, groot althans van noppieszou het kunnen dat valt klein uit...
    en is 50 te groot dan is 44 door mijn man snel gehaald :D en als we langer moeten blijven in zh dan kan mijn man meer kleertjes meenemen...

4. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik had de afspraak toen ik 'm de vorige controle maakte, meteen bij de VK in mn agenda gezet :) op de verkeerde dag dus :)
    ze vroeg de 6e of de 7e....ik heb dus 6e gezegd, maar bij de 7e opgeschreven :) toen ik gisterenmiddag op het afspraakkaartje keek ( omdat ik twijfelde qua tijd ) zag ik dus dat daar de 6e op stond :)
    ik heb meteen gebeld...en ja ze hadden maandag op me zitten wachten :) vind het ook wel raar dat ze me dan die avond, of in ieder geval gisteren niet even gebeld hebben waar ik was :(
    VK reageerde ook erg kortaf...ja nou heb je dus een probleem zei ze!!!!!!! nou snap ik van hun ook wel dat het voor hun ook niet leuk is als mensen niet op komen dagen op en afspraak, maar heb het echt niet expres gedaan, was er gewoon echt van overtuigd dat het gisteren was.
    maar goed, kunnen we niet meer terugdraaien....heb nu volgende week de echo

ik ga van de week ook maar eens beginnen aan mn ziekenhuis tas ;)
    Ik heb geen idee waarom, maar ik heb zelf namelijk al heel de zwangerschap het gevoel dat ons ventje rond week 35 al komt

zijn er meer die een gevoel hebben qua eerder bevallen?

5. brechje

brechje Actief lid

21 apr 2009
    341
    0
    0
    Yup, hier ook het idee dat het eerder komt.

Tas ga ik vandaag verder inpakken.
    Als we weggaan gaat de tas nu voortaan ook mee, je weet maar nooit.
    Maxi cosi stond al in de auto toen we hem kochten,en is er eigenlijk nooit weer uit gegaan...hihi

Ik (wij) ga(an) op 6 juli naar een info avond van het ziekenhuis.
    Ben heel benieuwd hoe of wat.
    Ik heb in dat ziekenhuis gewerkt,dus weet wel een beetje hoe het er werkt.
    Maar dit is dan toch even wat anders.

6. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    ik neem mijn tas niet overal mee naar toe, ga toch niet meer ver weg :D wel neem ik mijn zwangerschapskaart mee, stel dat er wat gebeurt...
    en de maxi cosi's staan nog thuis ik mag toch niet de zelfde dag naar huis :)

7. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dat heb ik al heeeeeeeeeeeeeel lang dat gevoel, volgens mij al vanaf de 12 wkn. echo. Uitgerekende datum is de 23e aug., en "voor de vorm" roep ik al steeds dat ik gok op ergens tussen 10 en 17 aug. Maar stiekum heb ik het gevoel dat het met hetzelfde gemak ook zomaar bv. laatste week van juli zou kunnen worden, alleen heb ik dit nog niet hardop tegen mijn lief durven zeggen, hihi:D, want die is nu al een beetje aan het stressen i.v.m. wat tegenvallers op het babykamertje....;)

8. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    @pandora gelukkig kun je volgende week alsnog naar je ventje kijken

@hier net terug van de vk alles was weer in orde alleen ligt ons kleintje dwars in mijn buik maar ja nog alle tijd om te draaien zeggen ze. Nu lekker genieten van 2 daagjes vrij

9. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    klopt wondertje, de kleine kan nog alle kanten op, die twee van mij liggen om de twee week anders :)

Qua voorgevoel daar heb ik niks mee, had bij mijn dochter heel erg het gevoel dat ze 26 dec zou komen was 8 jan uitgerekend... maar 26 dec ging voorbij en 8 jan ook uiteindelijk is ze pas 21 jan geboren :) zat ik bijna goed met mijn 26 ;)

in mijn omgeving zeggen mijn schoonmoeder en schoonzus dat het eind juni word nou we zullen zien ik ga voor half juli

10. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    @Missa, ik hoop ook dat ik de uren wel krijg inderdaad. Ze hebben natuurlijk wel het recht om minder te komen door de zorgplicht. Minimaal 3 uur per dag. Vind het verschil met de 7 die ze als indicatie geven wel erg groot, maar ga er maar van uit dat het goed komt. Zou niet weten hoe we het moesten redden met maar 3 uurtjes per dag!

@Wondertje, fijn dat alles goed is! Behalve dan de ligging, maar die "ligt" nog niet vast natuurlijk :)

@Wennietje, meis, weet je al iets meer?

@Eerder bevallen, ik hou er juist van begin af aan al rekening mee dat ze niet op 13 augustus komt, maar rond de 25e ;) Niet dat ik dat graag wil, maar dan kan het nooit tegen vallen dacht ik zo... Een tas staat hier nog niet klaar, zwangerschapskaart gaat wel overal mee naartoe. Hoop dat we de spoedritjes naar het ziekenhuis gehad hebben nu, maar je weet maar nooit natuurlijk...

11. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het gevoel dat onze kleine ook weleens eerder kan komen. Misschien moet ik dan toch maar eens mijn tas gaan pakken voor het geval dat...

12. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
  13. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    @linn84 nee ik herken dit niet had voor de zekerheid toch even gebeld naar je huisarts.....

14. brechje

brechje Actief lid

21 apr 2009
    341
    0
    0
    Ik herken het ook niet Linn, mss toch maar even een belletje richting je huisarts..

15. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Lekkere huisarts :( Kan bellen tussen 14 en 15 uur. Probeer nu al bijna 10 minuten en krijg niets anders dan een ingesprek-toon. Grr...

16. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    das lekker daar heb je wat aan :x

17. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Tja, als het over tien minuten nog niet gelukt is bel ik het spoednummer wel...

18. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Eindelijk gelukt: Moet de verloskundige bellen. Haha, heb ik wat aan. Die heeft telefonisch spreekuur tot half twee! :D Morgen maar even doen dan...

19. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    en zo word je van het kastje naar de muur gebracht :);)

20. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Ja heerlijk is dat ;) Gelukkig is de jeuk de rest van de dag niet zo erg als 's ochtends vroeg.
    Denk overigens wel dat het gewoon vocht is, m'n voeten worden ook steeds dikker :(

Deel Deze Pagina