Wennietje fijn dat je weer thuis bent !! Oooo ik ben de laatste dagen zooooo moe echt verschrikkelijk als ik mijn ogen dicht doe ben ik echt vertrokken.... Mijn buikpijn is wel echt minder dus weer weg de blaasonsteking!! Nu alleen de zenuwen voor de vakantie... Hahaha je kunt niet alles hebben hè? Nou onze kleine meid ligt dwars... Voetjes beneden en hoofdje boven en dat kan zeker nog veranderen in dit termijn hope so heb geen trek in een keizersnee Mijn jongens zijn op het moment draken!! Echt grrrrrrrr......!! Sorry voor ego bericht maar moest het ff kwijt
@Wennietje, wat goed dat je thuis bent meid! Rustig aan doen he? Die wasmachine aanzetten kan je man vast ook wel Snap het wel hoor, maar jij en de kleine zijn nu echt belangrijker dan een wasje doen natuurlijk... @Hamis, Vanochtend naar de vk geweest. Oedeem, het vocht vasthouden, heb ik zeker last van. Steunkousen had ik daar al voor omdat ik eerder last heb gehad van spatadertjes. Of vocht ook de oorzaak is van de bultjes en de jeuk daar was ze niet helemaal zeker van. Ze vermoedt dat het een combi is van zwangerschapsjeuk en vocht. Tot nu toe is het beperkt tot de handen, mocht het gaan uitbreiden naar m'n buik enzo moet ik het spoednummer bellen dit weekend. En zo niet dan gaan ze het nog een keer bekijken op de afspraak die ik voor dinsdag al had staan. We hopen eigenlijk dat het iets is wat ineens opgekomen is door de hormonen en ook ineens weer weg kan trekken... Duimen dus En ondertussen veel koud water over m'n handen laten stromen, dat verkoelt enorm! Misschien ook een tip voor jou?
steunkousen met zulk mooi weer is het wel vol te houden? ik heb het nu al warm ja ik doe mijn voeten af en toe in een emmer met koud water ohh heerlijk is dat Maar heb jij geen creme gekregen ?? en hebben ze ook bloed geprikt bij jou??
Tja, lekker is anders Maar het werkt wel... Heb zittend werk, dus kom anders thuis met mega dikke voeten. Nu valt het nog enigszins mee.. Geen creme nee, en ook niet bloed geprikt... Als het dinsdag nog niet over is moet ik misschien naar de gyn. Weet het ook niet Waarvoor hebben ze geprikt dan? suiker ofzo?
nou hij heeft een paar dingen aangekruist in de lijst maar heb niet gekeken hij vroeg heb je bloedarmoede ik zei nee maar hij wou toch wel even testen
@Hamis, daar ben ik laatst nog op geprikt, met 29 weken ofzo. Samen met nog wat dingen, maar weet niet meer wat Suiker enzo geloof ik... Nou, komt vast niets uit. Wel fijn dat ze alles even checken toch? @Miranda, veel plezier morgen! Ben het boek "veilig bevallen" van Beatrijs Smulders aan het lezen. Echt bere-interessant! Vind het heel fijn dat ik zo wat beter weet wat me te wachten staat straks. En veel goeie tips ook.
Haha ik denk ik kom even naar jullie buikjes spieken, maar heb nu al teruggebladerd naar pagina 208 en ben nog geen buik tegengekomen lol Gelijk maar een gezellig kletstopic van gemaakt?
@Hamis Wanneer krijg je uitslag dan? @Lilaa Dat zijn er denk ik toch echt te veel haha! @Ellen Ja erg he? Maar wel gezellig @Pandora Ook gefeliciteerd met je 30 weken!
@wennietje fijn dat je weer thuis bent,en dat je de kleine man nu ook beter voelt!!! hoop voor je dat het rustig blijft en je kan genieten!!!
Als eerste bedankt voor de steun en de reactie's de laatste ijd sorry als bepaalde dingen langs me heen gaan ik probeer natuurlijk ook aan jullie te denken! @iedereen gefilciteerd die de 30 weken gehaald hebben ik zag dat dat er wel een aantal waren. Hier even een mega dip je vraagt je waarschijnlijk af hoe kna dat je bent toch weer thuis? Ja ik ben weer thuis gister toen ik thuiskwam heb ik mijn man 1 uurtje gezien zijn storingsdienst begon gister toevallig. Vanochtend om 8 uur werd hij alweer opgeroepen dus helaas alleen naar beneden en eten klaarmaken mijn mannetjes eten geven en helaas weer naar boven omdat ik mijn voedingskussen was vergeten en zonder kan kan ik slecht op de bank liggen. Toen kwam mijn man weer thuis hij ging net zitten om ook wat te eten toen mijn schoonouders kwamen(en die zichzelf weer binnen lieten grrrrrrrr). Mijn man werd 5 minuten later weer opgeroepen en was 5 minuten geleden pas weer thuis en nu alweer weg pffff. Het valt me effe erg zwaar op dit moment de tranen springen alweer in mijn ogen, ik weet het ik mot niet zeuren ik heb geen andere kinderen waar ik voor moet zorgen maar goed mijn manntjes moeten ook eten en ik ook dus tsja alles komt nu toch weer op mij neer mijn man zegt wel ik doe alles wel als ik terug ben maar sommige dingen kunnen niet wachten. Ondertussen weer veel harde buiken om de 5 minuten en ik voel mijn mannetje weer minder maar goed zal wel de stres zijn. Maar goed het zullen ook wel de hormomen zijn dat ik zo snel jank nu niks voor mij en nu ik weer thuis ben maak ik me opeens heel erg ongerust over mijn mannetje en alles wat er gebeurd is terwijl ik daar in het ziekenhuis helemaal geenlast van had maar ja dan word alles de hele tijd gecontroleerd. Maar goed ik hou weer even op met mijn depri gedoe en probeer maar even mijn gedachten te verzetten. Bedankt voor het luisteren elke keer!!! Liefs
Hey meis, Logisch dat je even in een dip zit toch? Je hebt nogal wat meegemaakt! Misschien gaat het vanzelf beter als je dat accepteert van jezelf. Je mag je er best rot door voelen, dat zou ieder ander ook doen. En wat betreft je katten en je eigen eten, probeer 1 ding tegelijk te doen. Als het lukken wil: Geef ze te eten, was de bakjes of schaaltjes pas later af en eet zelf zo makkelijk mogelijk en weer een tijdje later. Zo hoef je elke keer maar een paar minuutjes iets te doen en blijft toch niet alles voor je man liggen. Misschien kun je je zinnen beter verzetten als je een paar leuke films gaat kijken? Of juist van die drama's waar je helemaal in zit, zodat je je eigen even vergeet? Ik bedenk ook maar wat hoor. Kan me zo voorstellen dat het nog wel lukt om je rustig te voelen als je man thuis is, maar hier ga ik ook altijd malen in m'n hoofd als m'n vriend van huis is... Sterkte. En voel je niet opgelaten, of schuldig ofzo. Nergens voor nodig! Dikke knuffel!
Misschien kun je je zinnen beter verzetten als je een paar leuke films gaat kijken? Of juist van die drama's waar je helemaal in zit, zodat je je eigen evenvergeet? Dank je wel!!! En de humor films heb ik vanmiddag geprobeerd hihi maar dat was niks kon niks grappigs vinden ik vind de drama films een goed plan ga ik nu maar kijken ik heb ook net die nieuwe film gedownload water for elephants mis voel ik me door hun ellende weer beter, jeetje wat ben ik slecht maar goed wie weet helpt het bedankt voor de tip!