augustus 2011 buikjes lekker vroeg hahahaha

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door anita205, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    hier ook een baalavond zonder mn vriend :(:(:( die is werken en pas tegen 3.30 thuis vannacht :(:(:( vond het echt helemaal niet leuk dat 'ie weg ging :) kreeg er ook een flinke huilbui van :)
    ik ben ook al de hele dag super beroerd, overgeven, rugpijn en flinke steken in mn vagina :(
    lig nu een beetje dom te zappen en hier op zp te lezen...verveel me dood :)

hmmmm buikfoto's...ik zal er van de week weer eens een gaan maken :D

2. wennietje

wennietje Actief lid

8 dec 2010
    345
    0
    0
    @pandora vervelend he die hormonen haahhah mar we slepen elkaar er wel doorheen.

Ik ga van de week ook maar eens een niewe buikfoto maken word wel eens tijd

3. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    inderdaad vervelend :) maar ik baal echt dat 'ie er niet is :)
    Voel me ook echt helemaal niet fijn :(

4. Reza2306

Reza2306 Actief lid

14 dec 2010
    322
    16
    18
    Breda
    Ik geloof dat we op het moment allemaal weer erg last van de hormonsters hebben...
    Ook ik kan me op somigge momenten extreem schuldig voelen omdat ie al zoveel moet doen op het moment en flink balen als ie moet gaan werken in het weekend.

5. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    @wennietje fijn dat je weer thuis bent.

@hier vandaag 30 weken. zal van de week ook weer een buikfoto maken.

6. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Hier gelukkig geen last van hormonen. Ook nog niet gehad hihi.

Lig lekker in een hotel in bed! Lekker nachtje weg met vriendje. Laatste keer met zijn tweeën :)

7. brechje

brechje Actief lid

21 apr 2009
    341
    0
    0
    @Wennietje; wat fijn dat je weer thuis bent!!

Hier nog geen last gehad van hormonen...gelukkig...
    Vanmiddag weer even een buikfoto maken,zijn dan weer 3 weken verder.
    Ben benieuwd of ik erg veranderd ben.
    Stond gister op de weegschaal.
    In 2,5 week tijd amper een kilo aangekomen,gaat nu iets minder hard gelukkig.
    beeb draait wel veel nu,je kan merken dat ze minder ruimte krijgt,buik puilt helemaal uit wanneer ze draait.
    En dat voelt niet erg prettig.

Heb wel zin in woensdag, zien we beeb weer tijdens de groeiecho.

8. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    Goede morgen dames

Ach ja die hormonen ;) hier valt het wel mee, man lief heeft van zijn werk vaak vergaderingen s avonds dus ach ik ben er wel aan gewend, en vind het soms wel heerlijk lekker op de bank zelf bepalen wat ik kijk :D of ff lekker op internet rond kijken....
    Hier een goed nachtje gehad, meiske is aan het logeren bij opa en oma straks zullen we haar ff ophalen...
    verder krijg ik nu wel wat vocht in mijn voeten... qua kilo's gaat het niet hard meer, in drie week nog geen kilo de laatste keer, nu bijna twee week later nog niks er bij... ben benieuwd wat ze zeggen donderdag en vrijdag in zh....
    Mijn lieve dinnie kan ook elk moment bevallen spannend ze is nu 38 +3 dagen bij haar eerste was ze al bevallen....
    dus er gaat niet veel tussen zitten leuk leuk leuk.....

9. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    ik kan het me goed voorstellen pandora, het voelt nu gewoon anders als manlief weg is.. die van mij is 3 dagen naar pinkpop, afzien!! maar ik vermaakt me nog wel redelijk goed hoor :) alleen snachts, man, kan niet slapen....

vandaag 31 weken, joehoe, het gaat hard nu, oh worden jullie soms ook een beetje ongeduldig? Was hij/zij er maar. hoe zou ie er uit zien, hoe zal het gaan met een kleine uk er bij? Vind het allemaal zo spannend!!

Gisteren ene zwangerschapsmassage gehad, wat is dat heerlijk zeg! Meteen een nieuwe afspraak gemaakt voor een volgende :D

ehm, buikfoto's, ja klopt, zal er vandaag 1 maken en vd week weer hier neerzetten hihi. Enne, Ellen, er staan ook foto's in mijn album als je fotootjes wilt spieken ;)

10. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ik zou het liefst man erop uit sturen met de hond, zorgen dat de katten buiten zijn en dan de deuren dichtspijkeren haha. Ook telefoon eruit en mobiel af. Lijkt me heerlijk zo'n dagje helemaal alleen.

11. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    ooo gelukkig ben ik niet de enigste :) was al bang ;)je kan dan gewoon ff lekker rommelen,ik vind het echt wel heerlijk hoor..
    jojo ja wat gaat het hard he!!! gefeliciteerd met je 31 week!!
    3 dagen weg is wel lang, maar gaaf zeg dat hij daar heen is, had me ook erg leuk geleken maar goed....

12. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    ben ook vooral jaloers hoor, had ook wel mee gewild haha maar gun het hem echt dus hij moet er maar van genieten... ;)

en, wat tijd voor mezelf is inderdaad wel een keertje lekker hoor. Al had ik 2 dagen ook wel goed gevonden :)

13. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Woehoeeeee vandaag 29 wekennnnn:D

14. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    mijn buikje met 28 weken en 4 dagen

15. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Ikkuh; flinke buik al hoor, leuk! :)

@ hormonsters; pfff, praat me d'r niet van. ;) Mijn vriend gaat morgen zeevissen, zit ik lekker alleen op tweede pinksterdag. Nou, dat heeft ie al geweten. :) Heb gewoon het liefst hem, de hond en de kat de hele dag veilig thuis bij me. Het gaat wel de ene dag beter dan de andere dus ik hoop dat de hormonsters snel wat minder actief gaan worden. :D

@ iedereen; we kunnen echt al aftellen hè! Ik zie wel tegen de bevalling op, ik vind het allemaal maar spannend. Maar ben ook wel héél nieuwsgierig naar ons ukkie. :)

16. wennietje

wennietje Actief lid

8 dec 2010
    345
    0
    0
    Nou ik heb het beloofd ik heb nieuwe buikfoto's gemaat, ik dacht dat het niet heel erg zou zijn om even te gaan staan.

op deze foto ben ik dus 30 weken en 2 dagen en ja mijn kat wilde er ook op hahaha

17. wennietje

wennietje Actief lid

8 dec 2010
    345
    0
    0
    hier nog een foto

18. wennietje

wennietje Actief lid

8 dec 2010
    345
    0
    0
    ik heb er ook 1 van de voorkant maar dan zie je niks ik lijk alleen veel dikker dan normaal hahahah

19. wennietje

wennietje Actief lid

8 dec 2010
    345
    0
    0
    en dan nu echt de laatste deze is van de bovenkant!

20. wennietje

wennietje Actief lid

8 dec 2010
    345
    0
    0
    en weg is mijn man weer pfff rot storingsdienst hij had net lekker koffie gezet was heel gezellig.

Maar deze keer dacht ik niet alleen aan mezelf maar vond het zielig voor hem hij zij ook heel zielig maar ik had net koffie gezet.

bah rot storingsdienst.

Deel Deze Pagina