hier ook een baalavond zonder mn vriend die is werken en pas tegen 3.30 thuis vannacht vond het echt helemaal niet leuk dat 'ie weg ging kreeg er ook een flinke huilbui van ik ben ook al de hele dag super beroerd, overgeven, rugpijn en flinke steken in mn vagina lig nu een beetje dom te zappen en hier op zp te lezen...verveel me dood hmmmm buikfoto's...ik zal er van de week weer eens een gaan maken
@pandora vervelend he die hormonen haahhah mar we slepen elkaar er wel doorheen. Ik ga van de week ook maar eens een niewe buikfoto maken word wel eens tijd
Ik geloof dat we op het moment allemaal weer erg last van de hormonsters hebben... Ook ik kan me op somigge momenten extreem schuldig voelen omdat ie al zoveel moet doen op het moment en flink balen als ie moet gaan werken in het weekend.
@wennietje fijn dat je weer thuis bent. @hier vandaag 30 weken. zal van de week ook weer een buikfoto maken.
Hier gelukkig geen last van hormonen. Ook nog niet gehad hihi. Lig lekker in een hotel in bed! Lekker nachtje weg met vriendje. Laatste keer met zijn tweeën
@Wennietje; wat fijn dat je weer thuis bent!! Hier nog geen last gehad van hormonen...gelukkig... Vanmiddag weer even een buikfoto maken,zijn dan weer 3 weken verder. Ben benieuwd of ik erg veranderd ben. Stond gister op de weegschaal. In 2,5 week tijd amper een kilo aangekomen,gaat nu iets minder hard gelukkig. beeb draait wel veel nu,je kan merken dat ze minder ruimte krijgt,buik puilt helemaal uit wanneer ze draait. En dat voelt niet erg prettig. Heb wel zin in woensdag, zien we beeb weer tijdens de groeiecho.
Goede morgen dames Ach ja die hormonen hier valt het wel mee, man lief heeft van zijn werk vaak vergaderingen s avonds dus ach ik ben er wel aan gewend, en vind het soms wel heerlijk lekker op de bank zelf bepalen wat ik kijk of ff lekker op internet rond kijken.... Hier een goed nachtje gehad, meiske is aan het logeren bij opa en oma straks zullen we haar ff ophalen... verder krijg ik nu wel wat vocht in mijn voeten... qua kilo's gaat het niet hard meer, in drie week nog geen kilo de laatste keer, nu bijna twee week later nog niks er bij... ben benieuwd wat ze zeggen donderdag en vrijdag in zh.... Mijn lieve dinnie kan ook elk moment bevallen spannend ze is nu 38 +3 dagen bij haar eerste was ze al bevallen.... dus er gaat niet veel tussen zitten leuk leuk leuk.....
ik kan het me goed voorstellen pandora, het voelt nu gewoon anders als manlief weg is.. die van mij is 3 dagen naar pinkpop, afzien!! maar ik vermaakt me nog wel redelijk goed hoor alleen snachts, man, kan niet slapen.... vandaag 31 weken, joehoe, het gaat hard nu, oh worden jullie soms ook een beetje ongeduldig? Was hij/zij er maar. hoe zou ie er uit zien, hoe zal het gaan met een kleine uk er bij? Vind het allemaal zo spannend!! Gisteren ene zwangerschapsmassage gehad, wat is dat heerlijk zeg! Meteen een nieuwe afspraak gemaakt voor een volgende ehm, buikfoto's, ja klopt, zal er vandaag 1 maken en vd week weer hier neerzetten hihi. Enne, Ellen, er staan ook foto's in mijn album als je fotootjes wilt spieken
Ik zou het liefst man erop uit sturen met de hond, zorgen dat de katten buiten zijn en dan de deuren dichtspijkeren haha. Ook telefoon eruit en mobiel af. Lijkt me heerlijk zo'n dagje helemaal alleen.
ooo gelukkig ben ik niet de enigste was al bang je kan dan gewoon ff lekker rommelen,ik vind het echt wel heerlijk hoor.. jojo ja wat gaat het hard he!!! gefeliciteerd met je 31 week!! 3 dagen weg is wel lang, maar gaaf zeg dat hij daar heen is, had me ook erg leuk geleken maar goed....
ben ook vooral jaloers hoor, had ook wel mee gewild haha maar gun het hem echt dus hij moet er maar van genieten... en, wat tijd voor mezelf is inderdaad wel een keertje lekker hoor. Al had ik 2 dagen ook wel goed gevonden
@ Ikkuh; flinke buik al hoor, leuk! @ hormonsters; pfff, praat me d'r niet van. Mijn vriend gaat morgen zeevissen, zit ik lekker alleen op tweede pinksterdag. Nou, dat heeft ie al geweten. Heb gewoon het liefst hem, de hond en de kat de hele dag veilig thuis bij me. Het gaat wel de ene dag beter dan de andere dus ik hoop dat de hormonsters snel wat minder actief gaan worden. @ iedereen; we kunnen echt al aftellen hè! Ik zie wel tegen de bevalling op, ik vind het allemaal maar spannend. Maar ben ook wel héél nieuwsgierig naar ons ukkie.
Nou ik heb het beloofd ik heb nieuwe buikfoto's gemaat, ik dacht dat het niet heel erg zou zijn om even te gaan staan. op deze foto ben ik dus 30 weken en 2 dagen en ja mijn kat wilde er ook op hahaha
en weg is mijn man weer pfff rot storingsdienst hij had net lekker koffie gezet was heel gezellig. Maar deze keer dacht ik niet alleen aan mezelf maar vond het zielig voor hem hij zij ook heel zielig maar ik had net koffie gezet. bah rot storingsdienst.