PINKPOP??? Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf man! Zou je nu lekker Kings of Leon Live kunnen zien! Ik moet het nu doen met de livestream.....
Ikkuh en Wennietje, mooie buiken! Moet hier van de week ook maar weer een foto maken, vergeet het steeds Zijn jullie ook zo moe? Komt misschien ook wel door het weekend hoor, heb door de week geen tijd om te rusten omdat ik nog fulltime werk. Maar kan echt wel een paar uur per dag extra slapen momenteel...
@josjo Heb ff gespiekt hoor bij je foto's Mooi buikje!! Zag verder dat er al wat buikjes geplaatst waren heel mooi allemaal!! Altijd leuk om ook s andere buikjes te zien als de november buikjes Succes verder allemaal met jullie zwangerschap!!
Wij hebben gister ook wat foto's gemaakt. Schrok alleen een beetje hoe dik ik alweer ben geworden in vergelijking met 3 weken geleden. Woensdag heb ik weer een groeiecho,zal mij benieuwen. Beeb is wel lekker druk in de buik 1 van de voor kant;
Normaal ben ik erg graag alleen....maar doordat ik in de ZW zit en doordeweeks, omdat iedereen is werken, toch al zo veel alleen zit, dus echt geen zin om alleen te zijn...dan begint het echt wel te vervelen Nou was ik ook hartstikke beroerd dit weekend en vrienden kunnen ook wel wat leukers bedenken dan bij een kotsende zwangere muts op de bank te gaan zitten dus daar zat ik weer alleen maar mn vriend was al om 2.30 thuis had 'm echt veel later pas verwacht ik was toen nog wakker, had net de boel weer onder gekotst dus was blij dat 'ie er was
@Brechje mooie, artistieke foto's zeg @Wennietje mooi, flinke buik! en gezellig met de kat erbij, hihi @alleen zijn, ik ben de laatste maanden al heel veel alleen geweest omdat ik volledig in de ziektewet kwam en mijn man fulltime werkt.. ben nu allang blij als het avond/weekend is en hij thuis is. Al vind ik soms alleen zijn ook niet zo erg, is ook wel lekker rustig en dan denk ik bij mezelf; de komende zoveel jaren zal het nooit meer zo rustig zijn, dus moet er maar even bewust van genieten
Wat weer een mooie buikjes zeg!!! @linn84 hier vandaag ook erg moe zins gister avond eigelijk, terwijl ik niet veel gedaan heb eigelijk niks..... ga zo ff lekker op de bank liggen.... fijne dag iedereen!!!
mooie buiken dames! Wennietje, ik dacht dat het een hondje was haha. Fijn dat je weer thuis bent meis! Vannacht komt Sjoerd terug van Pinkpop, moet het hier idd ook met de livestream doen whaaaa ben jaloers! Hij miste me wel zei hij en hij smste dat hij nooit meer alleen naar een festival gaat lief lief. Vanavond nog de foo fighters en dan komt hij naar huis, maar ja dat is de eindact dus dat wordt nachtwerk... ik ga zo nog ff tukken want heb echt zo slecht geslapen in het bed van een kind dus ja... dun matras en het bed kraakte grr en verder ben ik ook meer moe hoor, volgens mij is dat toch echt duidelijk dat het laatste trimester is ingegaan? trouwens, morgen alweer 7 maanden! jippie wat gaat het hard nu!
Over dat alleen zijn, ik snap jullie wel hoor. Maar ik ben altijd graag alleen geweest. Even geen gezeur aan mijn hoofd en gewoon rustig worden. Verschil hier is dat mijn man ook hele dagen thuis is en zijn tante is hier constant om zich met alles en nog wat te moeien. Anders is het wel over de telefoon *zucht*. Ik zit ook nog steeds te wachten tot ze die muren in de slaapkamer eindelijk komen repareren zodat ik eindelijk kan schilderen en nieuwe vloerbekleding leggen en inrichten. En die wasbak in de badkamer staat me ook heel erg tegen. Genoeg om me aan te ergeren en dan komt iedere bemoeienis of goed bedoeld advies (waarvan het lijkt dat ze het wel 100 keer moeten herhalen) niet al te best aan. Ik wil gewoon nog even rust.
tja ze bedoelen het allemaal zo goed,alleen ben je zwanger en niet ziek.... dat gevoel heb ik altijd hoor meid laat mij maar, ik doe wel even ga maar liggen wil je dit zal ik dat ff doen pfffffff, hallo ik ben ZWANGER niet ziek!!! maar goed ze bedoelen het goed zullen we maar denken nu ga ik echt ff lekker liggen
Wat een mooie buiken ladies! @ Wennietje; fijn hè, storingsdienst. Mijn vriend gaat er donderdag weer in voor een week, ben altijd blij als het weer voorbij is.
Wat een prachtige buiken heb ik voorbij zien komen zeg! Mijne is wel heel mooi maar niet zo groot als die van jullie (zei ze een klein beetje jaloers) Bij mijn dochter was ik veel boller.
zo hier weer wakker,ff heerlijk geslapen, echt ff fijn nou ik vind dat je wel een mooi buikje hebt hoor!!!
mijn buik met 29.5 Met 28.6 was mijn buik ter grote van een eenlingbuik van 36 weken hihi. Hoop niet dat ik met 28 weken ook nog 7 weken voor loop haha Bekijk bijlage 159221
Voor een tweelingbuik heb je een hele beschaafde buik hoor! Ik heb vergelijk mat.............bij mij op de cursus zitten 2mama's met een tweeling en die waren echt mega. Is bij jou alleen maar fijn als je kindje lekker groeien maar je buikje mooi compact blijft.
ik heb geen kg vet aan mijn lijf dat scheelt veel. maar kwa omvang is mijn buik behoorlijk hoor. loopt dik 7 weken voor.