Tja, weet ook niet of het weinig is. De vk zegt niet voor niets dat ik niet meer mag werken... Het verschil met de kleine van Brechje is wel groot in ieder geval.
hier net gebeld voor uitslag van bloedonderzoek, en de assistente zei dat ik ijzertekort heb en dat de dokter mij graag wilt zien ????????? waarom wilt hij me zien ? ik ben nu bang geworden ze kon toch ook aan de telefoon zeggen dat ik extra vitaminen moet nemen ofzo????
Niet druk maken meis, vast gewoon routine omdat je zwanger bent. Dan willen ze toch graag het zekere voor het onzekere nemen natuurlijk... Wanneer moet je heen? *knuffel*
waarschijnlijk moet je aan de staal en wil hij je het voorschrijven en niet onpersoonlijk door de tel doen... Hier weer terug van controle echo tjee zeg is de kleine uk onderin weer anders gaan liggen nu weer het hoofd naar beneden... Qua gewicht doen ze het super de onderste woog 1884 gram stond voor 32 week en 4 dagen en de bovenste ligt in stuit en die woog 2046 gram staat voor 33 week en1 dag... morgen naar gyn ben benieuwd heb mijn ijzer ff gevraagt en die is omhoog gegaan van 6.8 naar 7,7 oja en ze hebben haar!!
Maar Linn, dat is natuurlijk niet te vergelijken. Die van mij ligt gewoon absurd voor op de groei. Als ik zie wat wennietje en missa schreven valt het gewicht van je meissie best mee vind ik. @Missa; fijn dat alles goed was! Vanmiddag met zwangere vriendin geshopt bij de kringloper. Leuke kleertjes gehaald in maat 68 en een jasje in mt 74. En 1 romper die zoooo leuk was in maat 80, mooi voor volgend zomer Ze had ook al heel veel gekregn van mensen en heeft nog wat uitgezocht voor mij. Dus kwam ze vanmiddag met 2 zakken aanzetten. 1 vol met kleerhangers,paste niet meer bij haar in de kast maar ik had ze hard nodig dus was er heel blij mee. andere tas zaten nog 2 mutsjes,wat slaappakjes,slabbertjes,wat rompers en een aantal kleertjes in. Voorlopig dus weer even wat in huis.
Vandaag naar de verloskundige geweest. Alles goed bij mij (bloeddruk netjes en urine ook goed). Baby zit op schema en heeft een sterke hartslag. Ligt ook momenteel met het hoofd naar beneden, maar hij heeft nog ruimte om te draaien dus dat kan nog alle kanten uit. Ook bloed geprikt voor de ijzerwaarden, dinsdag kan ik bellen voor de uitslag. Maar verwacht wel dat dat ook goed zal zitten.
Bedoelde er eigenlijk ook niks mee te zeggen hoor Brechje Stond er gewoon zo van te kijken dat met die paar weken verschil in groei het verschil in gewicht zo groot kon zijn... (volgens mij zit er tussen onze dames in groei zo'n 3 weken tussen) Onze meid is ook nog niet TE klein, als alles volgens het boekje gaat nu dan is ze bij 40 weken toch nog 6,5 a 7 pond wordt geschat. Daar doen we het voor Even vraagje he, morgen is dus mijn laatste werkdag. Is het dan normaal om te trakteren ofzo? En op wat dan, gebak of cake of...? Vind het ook zo raar om "zomaar" weg te gaan...
We zijn met de grote schoonmaak begonnen. Jullie topic is een club geworden, daarom verplaats ik het naar de 'zwangerschap clubs'. Lotte
Is het enkel door de huisarts gecheckt dan? Ik kreeg toen de uitslag via de vk.. Anders bel je die toch ook nog even in het telefonisch spreekuur? Zij kan je vast vertellen wat eventueel gevolgen zijn enzo waardoor je je wat geruster voelt...
Niks aan de hand heb ik ook ik heb gewoon ijzer gekregen! was weer veel bijlezen en ja al die verschillende gewichtjes van de kleintjes hihihihi Als ik verder iets belangrijks vergeet sorry ben beetje moe nu beetje ego morgen lees ik alles weer goed (schaam) Vanochtend weer het ziekenhuis gebeld voor afspraak echo en nu mag ik maandag ochtend, ik vind het wel heel fijn dat ik nog een keer mag. Helaas vandaag maar 1 schopje maar ik wilde vandaag echt niet weer bellen, ik heb zelf wel naar het hartje geluisterd! Maar als ik hem morgen nog niet voel ga ik wel weer bellen want ik wil niet ongerust het weekend in!. Vanavond wel foto's gemaakt met mijn man ik hoop morgen of in het weekend het resultaat te showen! Vandaag kreeg ik ook de 2 kruiken binnen die moest ik nog hebben vanwege dat mijn buik blijft rommelen wil ik alles klaar hebben voor het geval mijn mannetje besluit eerder te komen. Morgen ga ik de kleertjes wassen en morgenavond gaat mijn man de laatste schilderijtjes ophangen foto's volgen als echt alles klaar is in het kamertje en dan wil ik ook mooi opgemaakt bedje hihi. Morgen krijg ik als het goed is de bellybandit binnen ik ben ook alvast aan het denken voor na de bevalling hahahha. Morgenavond gaat mijn man nog na zijn werk langs de winkel om de lillypads te halen ik heb iets last van lekkende borsten en moet ze toch hebben voor na de bevalling. Verder kriebelen mijn handen hier heel erg om alles op orde te maken maar ja ik moet toch rustig aan doen want mijn buik reageert enorm snel maar op mijn gemakkie lukt ook een hoop. Ik heb wel mijn sleutel in de voordeur gestopt omdat ik het zat ben dat iedereen zich zomaar binnen laat en ik wil nu gewoon uitslapen zonder dat er iemand binnenkomt helaas liet mijn schoonvader zich vanmiddag binnen bij de achterdeur dus daar ook maar sleutels in! Nou ik wacht nog even op mijn man en ga nog even verder met foto's uitzoeken. Ik hoop wel dat mijn mannetje zich vanavond nog laat voelen in bed ofzo want ben toch wel beetje ongerust! Liefs
Vervelend wennietje! Maar als ik het zo lees vind ik nog dat je echt veel doet! Zou het echt nog een tandje kalmer aan doen!! Hier alles prima. Kwam er van de week achter dat mijn buik vaal beweegt zonder dat ik het voel. Zo grappig Vandaag mijn opa en oma op bezoek geweest. Oma heeft sokjes, mutjes en vestjes gebreid. Zo schattig!! Ook kregen we nog een vette envelop voor 2 tripp-trapp's. Zo lief!! Maandag weer naar gyn, uitslag groeiecho van afgelopen dinsdag en gewoon controle. Ook naar de verpleegkundige, ik denk praten over bevalling etc. Ben benieuwd!
ik denk ook dat je nog teveel doet Wennietje ik vind in jouw geval kleertjes zelf wassen en strijken zelfs al geen strak plan...kan iemand van jouw familie of schoonfamilie dit niet doen? ( zus, schoonzus, moeder, schoonmoeder????? ) en probeer je eens niet zo te focussen op dat voelen van de kleine, je stresst teveel, dat is ook niet goed Je bent er nu al een paar keer voor naar het ziekenhuis geweest, je ventje maakt het steeds gewoon super goed....het zal gewoon niet zo'n drukke zijn het is makkelijk gezegd natuurlijk.....maar probeer gewoon eens lekker te gaan genieten de laatste weekjes meid als ik de kleine minder voel ben ik ook wel eens ongerust, maar dat komt omdat ik hier echt een mega fanatieke schopper heb, die ik maar hooguit 2 uur per dag niet voel...dus als die ineens niks van zich laat voelen een hele dag, is dat raar
Ik heb het even helemaal gehad,ben even een emotioneel wrak nu.. Afgelopen nacht was verschrikkelijk. Had gisteravond al moeite met ademhalen,ging heel zwaar. Vannacht alleen maar krampen gehad, en laatst al te horen gekregen dat de bevalling wss dus wat eerder zal zijn. En bovenal... kreeg ik vanochtend het vreselijke trieste bericht dat een stalgenoot van mij (die ook momenteel mijn paardje rijd) haar paardje is verloren.... Getroffen door de bliksem afgelopen nacht..... ze had nog een veulen aan de voet,maar daar is inmiddels al voor gezorgd. Alles kwam er even uit bij mij.... Wij gaan morgen naar stal....zal zo vreemd zijn.... Ze voorspellen dit weekend weer noodweer, gelukkig zitten wij bij m'n schoonmoeder en kunnen we ze 's avonds nog even checken. Dus mocht er dan wat met de paarden zijn,zijn we er binnen een paar minuten...
@pandora Alvast sorry als ik beetje fel reageer alvast zullen de hormomen wel zijn. Eerst even zeggen dat ik voor het leven voelen niet al een paar keer voor naar het ziekenhuis ben geweest ik ben 1 keer met 26 weken geweest en afgelopen woensdag de rest waren controles of andere zaken zoals bloedverlies en dergelijke. En het is niet dat ik hem wat minder voel ik voel helemaal niks en geloof mij dan ga je je echt wel zorgen maken. Zou jij het negeren als je hem helemaal niet voelt? lijkt me niet. En het is geen rustig kind want in het ziekenhuis zeggen ze elke keer dat het en heel druk kind is en vorige week voelde ik hem ook de hele week erg goed hij reageerde op alles en nu op niks, dus voor mij is dit zeker ook raar deze week is pas de eerste keer dat ik helemaal niks voel normaal voel ik altijd wel wat. En het is niet zo dat ik de hele dag stilzit met mijn hand op mijn buik om hem te voelen maar goed maakt ook niet uit. Ik zeg dit ook niet om jou aan te vallen maar ik moet het toch gewoon even kwijt.
Och wat erg zeg ik snap dat je er nu even helemaal doorheen zit heel begrijpelijk. Gelukkig zit je nu dicht bij en kan je alles beetje in de gaten houden. Sterkte meid