augustus 2011 buikjes lekker vroeg hahahaha

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door anita205, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Ik ga ook echt geen 5 pyjama's meenemen. Heb ik niet eens. Je gaat toch niet met je blote kont in de pyjama?
    Mag toch hopen dat het niet zo'n smeerboel wordt.

2. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    lees voer, zakdoekjes en vergeet geen jasje voor de kleine

@elsje, was eigelijk als gein maar grappig dat je inderdaad niet in nl woont

3. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Zo weer terug van vakantie. Heb in de vakantie jullie verhalen wel meegelezen. En toen ik las hoe ver jullie allemaal al zijn met de voorbereidingen raakte ik wel even in paniek. Voor mijn gevoel moet ik nog zoveel doen. Weekendtas bijvoorbeeld inpakken. Nou gaat dat wel een beetje moeilijk als je nog geen tas hebt, niet waar. Een paar weken geleden dacht ik er aan en kwam toen tot de conclusie dat we er niet één hebben, alleen grote koffers. Als het goed is wordt de tas vandaag of morgen bezorgd. Dan maar eens kijken wat ik er in ga doen. En ik wil nog even wat pyama's kopen voor de bevalling. Weet overigens nog steeds niet of we al van te voren kiezen voor het ziekenhuis of niet. Vind de intimiteit van thuis wel lekker, maar mocht het niet goed gaan dan is het ziekenhuis wel fijn. En ik wil niet in de chaos ineens naar het ziekenhuis moeten. Al ben ik wel weer bang dat daar te snel wordt ingegrepen. Ben er dus nog niet overuit, maar eens bespreken met de verloskundige.

Verder wordt ik morgen gebeld door de kraamhulp organisatie. Geen persoonlijk bezoek, waarschijnlijk omdat dit mijn tweede is. Geen idee wat ik moet vragen trouwens, jullie nog ideeen?

Heb het idee dat mijn buik wel mega gegroeid is in de vakantie. Hij gaat nu echt in de weg zitten. Een ondoorbroken nacht is er niet meer bij. Als ik moet draaien wordt ik automatisch wakker, want dat is toch wel een hele operatie.

Dit is dus mijn tweede zwangerschap en het lijkt wel of de bevallingsdatum mij een beetje gaat overvallen. Net of er een soort van chaos in mijn hoofd is waardoor ik niet goed kan nadenken wat er allemaal nog moet gebeuren. Net als eten koken voor de week. Dat moet ik echt per dag bekijken. Zo ben ik anders nooit, heel raar. Misschien toch maar eens lijstjes gaan maken wat er nog moet gebeuren.

4. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Zo ben ik toch blij dat ik gewacht heb met de zwangerschap tot we weer terug zijn in nl. Heb namelijk ook in engeland gewoond en had al het idee dat de gezondheidzorg daar niet is zoals we in nl gewend zijn.

5. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    oh, ik dacht dat dat ietsje langer was
    stom eigenlijk dat ik dat dacht, want mijn zus is met de 33 weken ook gewoon in het carolus bevallen ;)

luiers neem ik niet mee....hebben ze in het ZH
    neem aan dat ze daar ook die hele charmante netonderbroekjes hebben en ik die dus gewoon lekker in mn kraampakket kan laten zitten?????

@ sloppyslayer....ben inderdaad vroeg :D maarmijn zus is ook met de 33 weken bevallen en ik kan er niet tegen als ik niet op tijd alles geregeld heb en klaar heb staan....ben een beetje perfectionistisch in die dingen :):):) dan begin ik ergens al gestrest aan, en dat wil ik voorkomen :D

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hey pandora , ik heb je al een paar dagen niet gezien gaat alles wel goed ?????

7. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wat geen BV hoe durf je. Geintje hoor Pandora :D, kon het alleen niet laten omdat we wonen in een land waar de borstvoedingmafia hoogtij viert. Ik vind dat iedereen zijn eigen keuze daarin moet maken. Hoop voor je dat je je niet te veel daarvoor hoeft te verantwoorden, kan zo vermoeiend zijn.

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

nou ik vind ook niet te vroeg voor de ziekenhuistas hoor, beter te vroeg als te laat , mijn man zou echt niet weten wat er allemaal in horen te zitten , dus ga donderdag het een en ander nog kopen en dan is mijn tas ook klaar. Owja ik doe er ook een badjas in staat ook op de lijst van het ziekenhuis

9. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    ik heb er zelf ook een flesje aa ingedaan vond ik de vorige keer ook erg lekker.. en vergeet jullie fototoestel niet!!!!!

10. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    zo de twee bedjes staan er klaar voor

11. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    op de schilderijtjes komen straks nog in witte letters hun naam te staan :)

12. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Missa, wat een prachtige babykamer. Ziet er professioneel uit, dat lukt mij nooit helaas. Prachtig dat paars.

13. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    :) thanks ben er zelf ook wel trots op dat het me zo goed gelukt is

14. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    daar moet ik me inderdaad wel vaak over verantwoorden :(
    Ik ga er ook niet over uitbreiden waarom ik geen BV wil geven...is iets heel persoonlijks laten we het daar maar op houden ;)

@ Hamis....ja gaat goed hoor...lief dat je het vraagt :D ben de laatste dagen ook niet veel thuis geweest ( vaderdag, feestje ivm geslaagd zijn s.zusje, verjaardagen etc ;) )

15. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ook lekker niet doen! Is jou keuze en dat heeft iedereen maar te accepteren.

16. Sila24

Sila24 Niet meer actief

jawant je voelde je vorig week ook niet zo lekker dus vandaar maar ben blij dat het goed gaat iig:D

@missa oh wat schattig zeg heel leuk geworden:)

17. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    denk dat het gewoon flinke buikgriep is geweest, scheen ook te heersen...ben 2 dagen flink aan het overgeven e.d. geweest idd
    maar ben weer helemaal opgeknapt ;)

18. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Mijn buikfoto met 30.2:D

19. Sila24

Sila24 Niet meer actief

lilaa mooie buikfoto

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Missa: Wat een mooie kamer is het geworden!

@Lilaa: Mooie buik hoor!

@Hamis: Ik heb een boekje met hier in alles wat hij zou moeten meenemen. En wij hebben al een aantal keer een spoedopname gehad. Ik alleen en een keer met Megan erbij en toen had hij het heel goed gedaan. Dus ik heb er wel vertrouwen in :)

@pandora: Ik ga wel proberen BV te geven maar als het zo gaat als vorige keer dan stap ik over op FV hoor. Megan heeft maar 14dgn BV gegeven en ze is heel gezond hoor ;)

@tas: ik heb mezelf verwend op een nieuwe toilet tas en die ga ik klaar maken.

Ik ga proberen wat meer met jullie mee te kletsen hoor :D

Deel Deze Pagina