augustus 2011 buikjes lekker vroeg hahahaha

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door anita205, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wennietje

wennietje Actief lid

8 dec 2010
    345
    0
    0
    @Lilaa dank je wel en jij mooie buikfoto leuk jurkje ook brede band aan onderkant toch?

2. wennietje

wennietje Actief lid

8 dec 2010
    345
    0
    0
    nou ik ga morgen wel verder met foto's in album plaatsen moet per 1 en ik heb er wel 30 hhhah dus hou het even voor gezien er staan er een paar in rest volgt morgen

3. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @wennietje mooi hoor, mag je trots op zijn toch zo'n mooie buik dus kan me voorstellen dat je heel wat foto's schiet zo :)

@hamis leuk je echo zo leuk was, en 3,5 kg is toch een mooi gemiddeld gewicht dacht ik..?

ben ook erg benieuwd naar de schatting van het gewicht van de beeb, al schijnt het nog best moeilijk te zijn om dat vooraf echt goed in te schatten..

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ik probeer wel op de site te zetten morgen :D

5. Sila24

Sila24 Niet meer actief

:) ja ze zei iets van dat jongetjes zwaarder zijn dan meisjes , en dat het een stevig jongetje wordt , maar idd ik denk niet dat ze dat ook echt precies kan weten .

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

wennietje echt mooie foto's:Dmaar ik zie geen foto's in je profiel??

7. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Sorry, moet even m'n frustratie kwijt. Ik word echt niet goed van die gebroken nachten. Straks als die kleine er is, prima! Maar heb de eerste 6 maanden van de zwangerschap constant wakker gelegen 's nachts en dat gedoe begint nu alweer! Hoe krijg ik zo nou m'n rust? Grrr!!!

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @linn: hier nog een hoor! Pfffff Ik ben ook heel erg verkouden en ik had een AB keur maar daardoor ging ik nog meer overgeven als ik al deed dus moest ik stoppen. Maar nu zit ik zo dicht dat ik geen lucht meer krijg............nou ja bijna niet dan.
    wat een ellende niet ;)

9. brechje

brechje Actief lid

21 apr 2009
    341
    0
    0
    Wat word hier wat afgekletst in een avond zeg..

Wennietje; mooie foto's zeg :)
    Wij gaan dit weekend nog weer een keer cretief bezig zijn :D

Balen Linn en sloppyslayer dat jullie zo slecht slapen :(

Hier word het ook minder.
    Heb dinsdag een hele slechte avond gehad en zat gewoon in tranen.
    Niet gelopen van de pijn en de kleine was zo dusdanig bezig in mijn buik dat ik er gister nog moe van was.
    Ik vond zelf dat ik niet teveel deed,maar als ik mijn lichaam moet geloven dus wel.
    Mijn man vind het genoeg en mag van hem helemaal niks meer doen.

10. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    @wennietje mooi hoor

@linn ja erg he pfff je hoopt toch goed te slapen elke nacht....
    maar goed misschien slapen we straks wel beter als de baby(s) er zijn...

@ hier yeah vandaag 34 week nog maar even

11. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @wennietje: mooie foto's hoor!

@hamis: jaaa foto's??

@linn: wat ik doe sinds een paar dagen, is overdag zorgen dat ik echt veel drink, dus 1,5 tot 2 liter en dan savonds vanaf half acht ongeveer niks meer. Misschien een minislokje maar geen glas drinken meer. Ik ga de helft zo vaak er uit om te plassen (was zeker 6 keer per nacht). En, vannacht ook vanwege vocht in mijn voeten heb ik de tip maar eens opgevolgd om een kussen onder mijn matras te leggen bij het voeteneind, maar dat ligt lekker! Niet eens een dik kussen hoor, maar god wat lag dat zaaaaalig!

12. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Hier nog zo'n slechte slaper...heb er nachten bij dat ik pas tegen 5.00 in slaap val en dan ben ik om 8.15 weer klaar wakker
    ben het slechte slapen ook zoooooooooooooo zat :x inderdaad straks prima als de kleine er is, sta ik met liefde en plezier flesjes te maken 's-nachts ;)

13. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Slapen is hier ook minder nu. Veel wakker en niet eens omdat ik niet goed lig of moet plassen dus het is echt wel irritant.

Moet nu ook vaker mijn man wakker maken als ik echt eens wil omdraaien. Normaal gezien heb ik altijd het kleinste stuk bed (mijn man blijft maar bed inpikken tijdens zijn slaap) en lukt omdraaien prima, maar de laatste tijd heb ik toch wat meer plaats nodig en dan moet ik hem wakker maken.

Voel me soms net een walvis, ik riep dan afgelopen nacht ook 'someone push me back in the sea'. Mijn man kon er wel om lachen.

Verder moet ik ook eerst een minuutje ofzo blijven zitten als ik wil opstaan. Heb het gevoel dat de zwaartekracht alles even terug in balans moet brengen nadat ik van liggen naar staan wil.

14. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Mijn baby heeft weer de hik:(

15. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    wennietje, mooie foto's....alleen zou ik ze persoonlijk niet voluit in dit topic laten staan of plaatsen ;) met name die met je handen voor je borsten
    ik vind ze vrij bloot om zo op een openbaar forum neer te zetten ( je gezicht is namelijk ook in beeld )
    kun je ze beter in je album zetten

maar goed, dat is mijn mening...ik zou niet graag naakt en herkenbaar op internet gevonden willen worden ( god weet wat voor vieze mannetjes stiekum op zp meelezen :) )

16. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Klopt:D Dankje meis!

17. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    @Hamis; Fotoooooooo:p

18. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    ik durf het bijna niet te zeggen dat ik iedere nacht slaap als een roos :D

hier laatste dagje lesgegeven, nu nog wat vergaderen enzo over de kindjes en dan verlof!! hoef woensdag pas weer op school te zijn

19. Sila24

Sila24 Niet meer actief

linn &pandora ik slaap ook heel slecht ...ik lig meestal rond 12 uur op bed en ik slaap pas rond 5 uur ofzo pfff

josjo &lila sorry meiden er is probleem met mijn scanner het lukt niet :(

ow en tip voor meiden die nog pyama's nodig hebben :er is nu aanbieding 20 %korting bij livera ik heb nou alles voor na de bevalling huispakken en pyama's daar gehaald en ben nou klaar :d

20. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    jij verzint echt nog wel wat anders om te kopen :D:D:D

Deel Deze Pagina