Hier ligt inderdaad ook al twee weken een kussen onder het matras aan het voeteneind. Maar ga daar echt niet beter van slapen hoor! Zorgt er alleen voor dat ik 's ochtends niet zulke dikke voeten meer heb Ook wel prettig! Sliep ik vanochtend ein-de-lijk, werd ik voor 9 uur al wakker gebeld door het UWV. Grr...die mensen weten dan toch dat ik thuis zit voor m'n rust! Nouja, gelukkig daarna weer in slaap gesukkeld.. Voel me nu beter dan de rest van de week. Eindelijk een paar uurtjes slaap gehad. Verder vandaag niks gepland, dus denk dat ik zo na het eten maar eens heerlijk in bad ga zitten ofzo. Even relaxen Sjullie, 40 setjes? Per kind? Jeetje... Haha! Ik kan me echt heel goed inhouden, heb er nu denk ik een stuk of 5 en dan in verschillende maten. Mag wel eens wat bij gaan halen Probleem hier is alleen dat ik altijd zo'n dure smaak heb... Ben gek op Noppies bijvoorbeeld, en dan betaal je al gauw zo'n 50 euro per setje... Lilaa, veel plezier en succes!
Ik had ze gezien op de website. Heb mijn moeder gebeld en haar gevraagd of ze er nog een paar kon halen. (ik woon zelf in Engeland dus even naar de hema gaan zit er niet in) Ze zei laatst dat ze nog een doos aan het vullen was met spulletjes en ik maar iets moest laten weten als er nog iets was dat ik specifiek wilde.
Ja, ik heb ook al op de babysite gezet dat cadeaubonnen etc. misschien heel saai zijn, maar dat we daar het meeste aan hebben. Centjes zijn natuurlijk ook goed, maar ik vind het not done om een rekeningnummer op het geboortekaartje te zetten; wij hebben wel eens zo'n kaartje gehad, vond ik zo weird! Ik ben verder ook wel blij met kleertjes hoor, vind ik altijd wel leuk, lief en schattig, maar inderdaad, als ze straks de helft niet aanhebben.... Ohhhhhhhhhh, en Sjulie! 40 setjes pp.???? En dan word ik al voor vanalles en nog wat uitgemaakt, hihi.... Wat ik nu in de kast heb hangen voor uk, is voorlopig alleen 50/56; de grotere maatjes zitten nog in een bewaarbox.
Leuk om die kado-ideeën te lezen meiden! Ik ben ook druk aan het rondsnuffelen. Hier even een buikfoto van vandaag, precies 34 weken: Bekijk bijlage 161827 Krijgen jullie ook zulke wisselende reacties op je buik? De een vindt 'm heel bescheiden, de ander vindt het echt een flinke buik. Vind 'm zelf in elk geval heel mooi. Zijn jullie ook zo trots op je buikje?
40 setjes tjee zeg kunnen ze elke dag een paar aan @bibi je hebt inderdaad een mooi buikje en ik vind hem bescheiden.. hier veel reactie's op mijn buik, zonet nog, van ooo wat een mooi buikje heb jij zeg hoelang moet je nog... o 34 week dan is hij wel wat groot,maar het zijn er twee.. oooo maar dat zal je niet zeggen mooi hoor
@40 setjes: ik denk dat ze gewoon bedoelde dat ze er veel heeft, ze heeft echt geen 80 setjes van die maat in de kast hangen hoor jullie reacties zijn wel vermakelijk haha
nope niks in koud water, gewoon op 30 graden kort programma gewassen met van die kleurdoekjes erbij. der is niks gekrompen of verkleurd.
er hangen hier echt ongeveer 40 setjes per kindje in de kast 1/2 is nieuw andere 1/2 gekregen van vrienden etc waar het kaartje nog aan hing of weinig gedragen. En dat is alleen maatje 50/56 Ga er zowiezo vanuit dat mijn kinders langer dan een maand in 56 zullen zitten
ach en wat maakt het uit, al heb je er 100 beter te veel dan maar 1 setje of helemaal niks alleen grote maten.... en zolang je het kan doen waarom niet heb eens bij mensen gewerkt en die haden echt geen 1 zetje kleertjes was paste alleen maat 74 zo zielig was dat....
Daar ben ik weer Groeiecho was super leuk, alles is perfect! Mijn boy doet het heel goed Ook veel vruchtwater Hij weegt 2 kilo & hij is 40 cm lang En de verloskundige zei dat hij ongeveer 3kilo 750gram wordt We zijn helemaal verliefd op hem
@Lilaa: Mooie foto! En fijn dat de groei echo helemaal goed was. 2 Mooie buiken voorbij zien komen! Echt super @Kleding: Ik weet niet hoeveel zetjes we hebben maar volgens mij aardig veel. Bij Megan moesten we kleding bijkopen omdat ze niks paste. Dat wilde ik nu niet. @Linn: ohh heerlijk uit je bedje gebeld dus! pfffff kunnen ze niet om 11uur ofzo bellen?? @josjo: hier geen ligging's echo gepland. Doen ze bij ons in het ziekenhuis niet. @Hamis: Ik had een kussen onder het matras gelegd, dat ging prima. Hier gister ff heel erg geschrokken. We moesten op het spoedspreek uur komen van de Gyn. Ik had al een aantal dgn last van hele harde buiken (was bij de controles ook al steeds zo) maar ik had er giste ook lage rugpijn bij. Nu heb ik HG en door een ABkuur was ik al weer 7dgn heel erg aan het spugen. Normaal maar 2 á 3 keer per dag maar nu toch bijna alles kwam er weer uit. Dus gister een echo gehad en bloed laten prikken en urne na gekeken en een CTG gemaakt. De echo was goed, baarmoeder mooi gesloten en nog mooi lang maar de kleine lag al een heel eind ingedaald en met 32wkn is dat aardig vroeg. De CTG was verder wel goed gelukkig dus op dat moment geen weeën meer maar ze twijvelde er niet aan dat ik ze wel had gehad.......en daar komt bij dat als het rug weeën zijn ze dit niet kunnen zien. Verder kwam uit mijn bloed en urine duidelijk naar voren dat ik mijn reserves aan het aanspreken ben en dat het dus met mij lichamelijk een stuk minder gaat als goed. De gyn wil natuurlijk dat deze kleine zo lang mogelijk blijft zitten maar ze vertelde ook dat als ze haar nu moesten halen dit geen probleem zou zijn........met andere woorden ze vond mij serieus niet zo goed gaan. Volgende week gaan we bespreken of we eventueel een datum kunnen gaan prikken waarop de kleine mag komen. Ik moet nu algehele rust houden. Megan gaat vanaf 1juli 1 dag extra naar het KDV en sloppyman neemt een papa dag op zodat ik aan mijn rust kan gaan werken. Ik wil toch echt dat ik minimaal de 37wkn ga halen! We zijn wel blij dat ze het zo serieus nemen en me niet zo maar naar huis gestuurd hebben. Als ik het niet vertrouw dan moet ik direct bellen, zelfs midden in de nacht zei ze nog even
Djiezus, dat is ook niet niks.... Moet je dan niet even slikken, als ze het al gaan hebben over "een datum prikken"?! Maar goed, je moet natuurlijk de gezondheid van 2 levens in de gaten houden in dit geval.... Take care en lekker uitrusten hè?!
@lilaa mooie echo van je baby @sloppyslayer jeetje das heftig meid ,hopelijk blijft de kleine nog lang in je buik
Lilaa maken ze bij jullie verloskundige praktijk de echo's in 3D? bij mij is het nog zwart wit maar bij jou is het heel duidelijke beeld
Thanks dames. @Hamis; Bij ons praktijk doen ze de echo's in 2D en 4D, Ik krijg dan 2 grote beeld voor me, 2D en 4D. Met 2D doen ze de metingen,maar ik kijk gewoon naar de 4D beeld Fotos krijg ik altijd in 3D mee.