augustus 2011 buikjes lekker vroeg hahahaha

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door anita205, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Lila: wat geweldig dat ze zo'n mooi app. bij jullie VK hebben! Ik heb van Megan wel 3D echo foto's maar nu niet.

2. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @sloppyslayer jeetje, wat een spanning weer! doe het rustig aan en hopelijk kan de beeb nog lekker een paar weekjes blijven zitten!

3. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Sloopt, hopelijk blijft je kindje nog lang zitten en gaat alles goed met jullie. Gelukkig heb je de 32 wekengrens gehaald!!

4. brechje

brechje Actief lid

21 apr 2009
    341
    0
    0
    Wat een spanning weer,ik hoop dat de kleine er nog een paar weekjes erin mag blijven zitten sloppyslayer!
    Rustig aan en laat je maar lekker verwennen.

5. Sila24

Sila24 Niet meer actief

oo dat is leuk had onze verloskundige ook maarzulk goeie apparatuur :(

6. Reza2306

Reza2306 Actief lid

14 dec 2010
    322
    16
    18
    Breda
    @ sloppy; wat een spannig, hopelijk heeft de kleine nog even geduld en blijft ze lekker zitten!

@Hamis; ook ik heb een kussen geprobeerd onder het matras voor mij verder geen succes dus heb nu 1 van de 2 voedingskussens die ik heb dubbel gevouwd en daar lig ik snachts met mn benen op.

Sinds vorige week moet ik van de VK 50% in de ziektewet, Omdat onze kleine meid te hard groeit (loopt nu 2,5 week voor) en mijn lichaam kan dit niet bijbenen met als gevolg allerlei kwaaltjes. Ook ben ik te eigenwijs om dan uit mezelf minder te gaan werken dus het is me echt opgelegd deze keer haha
    Verder zei ze dat de kleine al over de 44cm zat op het moment en dat ik waarschijnlijk maatje 50 ook wel uit mijn hoofd kan zetten en beter maatje 56 kon inkopen... dat was even schrikken haha

En dames, zijn jullie al toe aan verlof? en wat doen jullie? 6 weken of 4 weken?!
    Ikzelf dus 6 weken ivm 50% zw en zwaar aan toe haha

7. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Hier ook 6 weken. Moet zowiezo met tweeling. Maar ben nu al met semi-verlof hihi. Lessen zijn afgelopen en ik ben uitgeroosterd voor de proefwerkweek.

Heerlijk thuis niks doen hihi, of niks, kleertjes wassen, knutselen etc hihi

8. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @verlof ben ik 'officieel' sinds afgelopen week, was alleen al maandenlang volledig in ziektewet dus merk niet zoveel verschil, hihi

9. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Sloppy, jeetje wat een verhaal. Maar wat fijn dat het zo snel al geregeld kan worden dat je dochter een dag extra opvang kan krijgen en je man een dag extra verlof! Algehele rust voorgeschreven krijgen lijkt me niet echt makkelijk met een dochtertje in huis...
    Sterkte meid! Die 37 ga je vast en zeker wel halen!

Hier niet zoveel nieuws. Was vanochtend een kilo zwaarder dan vorige week. Hoop dat het een teken is dat ons meisje goed groeit! Houd wel veel meer vocht vast dan vorige week, miss dat het daar ook mee te maken heeft, maar goed. We'll see! Dinsdag weer naar de vk, ben zo benieuwd of het stoppen met werken een beetje helpt!

Hier dus ook al verlof Reza, moest ook van de vk maar dan dus omdat de kleine juist achterloopt in groei... Wilde eigenlijk graag 4 weken van te voren, maar moet nu 6 plus 2 weken ziektewet...

Nog een vraagje, schaffen jullie meteen al een babyfoon aan? En waarom of waarom niet? Ik twijfel nog een beetje. Is natuurlijk snel genoeg gehaald als het nodig is...

10. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Hoei, zie net dat ik de 50-dagen grens ook voorbij ben :D Jeej!

11. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik zit al vanaf week 23 volledig in de ZW....ga wel nog 1 dag in de week een paar uurtjes naar het werk om wat ondersteuning te bieden in kantoorwerk, lukt het niet is het goed, lukt het maar een uur is het goed, en als ik 4 uur kan blijven is het ook goed
    mijn officiële verlof gaat volgende week in ;)

hier heel de nacht een harde buik, pijn in de onderrug en buikpijn gehad :(:(:( zijn dat oefenweeen :(:(:(

12. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    Ik ga 4 weken voor de uitgerekende datum met verlof, dus ik moet nog 3 weken werken. Ik moet wel zeggen dat ik de dagen wel een beetje aan het tellen ben hoor... Ook omdat ik een conflict op mijn werk heb ivm het terugkomen na mijn zwangerschap. Dus dat werkt ook niet bevorderlijk!

Maar gisteren hebben we de kledingkast voor ons kleine meisje gekocht. En 's ochtends ben ik flink gaan shoppen en heb ik dus veel te veel gekocht. Dus vandaag ga ik alles wassen en in de kast leggen. Helemaal leuk!

13. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Geen idee, heb dat ook regelmatig een nacht de afgelopen weken... Heb meer het idee dat het indalingsweeën zijn... Dat werd me hier op t forum ook verteld...

14. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    en houden die non stop aan???????

15. brechje

brechje Actief lid

21 apr 2009
    341
    0
    0
    Babyfoon hebben wij hier al in huis.
    Is eigenlijk meer voor als we weg zijn op visite ofzo...maar het zal uiteraard thuis ook wel heel handig zijn.
    Maar wij wonen in zo'n gehorig huis,ieder geluidje hoor je al wel bijna.
    Maar we zullen zien.

Verlof;zit sinds half maart thuis zonder werk,dus heb niet veel keus.
    Wel nog naar werk gezocht....maar ja...ze zien de buik en het is gelijk;kom na de zwangerschap maar weer terug.
    Dus dat hield op een gegeven moment op,ook uitzendbureuas hier in de buurt konden niks voor me betekenen.

Vandaag een buikfoto gemaakt omdat we woensdag weer een groeiecho hebben.
    We wouden even kijken of er verschil zat in de afgelopen 2 weken....nou....die is er wel...
    Zitten wij er zo raar tegenaan te kijken of is mijn buik echt al gezakt??
    http://www3.picturepush.com/photo/a/5968691/640/diverse/buikfoto%27s-en-bord-025.jpg

16. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Nee, was hier een paar nachten achter elkaar en toen weer afgelopen. Nu af en toe nog...

17. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Je buik lijkt inderdaad wat te zakken Brechje... Had de vk nog iets gezegd over indalen de vorige keer?
    Zakt hier trouwens ook... :D Merk het vooral met zitten, dan zie ik m'n ondergoed niet meer haha!

18. brechje

brechje Actief lid

21 apr 2009
    341
    0
    0
    Nee,niks over gehoord.
    Zal de gyn woensdag eens vragen,
    we zien dan de kleine toch op de echo :)

19. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ben afgelopen vrijdag weer op controle geweest, en alles was goed. Nou ja, de baby ligt nog wel in stuit. Volgens de verloskundige geen probleem omdat er volgens haar nog genoeg ruimte in zit. Maar nu wordt die liggingsecho dus wel erg spannend. Ligt die nog in stuit dan gaan we waarschijnlijk een draaipoging doen. Vind het allemaal wel spannend en eng te gelijk. Houd me best wel bezig. Ben ook gelijk gaan inlezen op internet over draaipogingen en eventuele stuitbevalling. En dat terwijl het allemaal nog helemaal niets zeker is. Tja wil graag voorbereid zijn. Heb namelijk al een hele tijd het idee dat deze in stuit blijft liggen. Hier dus ook nog geen indalen. Weet ook niet of dat ook kan bij een baby in stuit.

Heb hier ook helemaal (nog) geen last van harde harde buiken. En ook, nog, niet last van vocht vasthouden, gelukkig. Maar het is wel warm geworden hier vandaag en dat vind ik niet zo lekker.

20. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    He Brechje, je bent niet de enige hoor, waarbij de buik al "afzakt":D; ik krijg dat nu ook al continu te horen!

Gisteren naar het ZH gebeld of we even op de afdeling mochten kijken en dat was goed; we konden gelijk langskomen. Sjiek hoor, lekker alles nieuw, hip, modern, strak etc. Koffie- en thee mogelijkheden op de kamer, pc boven het bed, eigen sanitair enzo... Alles straks lekker op 1 kamer, heerlijk. Ben blij dat we effe geweest zijn. 's Avonds ook nog effe zitten knutselen op een proefdruk voor een kaartje, was wel leuk om te doen. Maar denk dat we toch liever gewoon hier bij de plaatselijke drukker langsgaan.

Straks lekker het badje hier buiten opgepompt, dat is nu volgelopen dus morgen mooi op temperatuur. Kom maar op met die 30+ graden!!!

Deel Deze Pagina