augustus 2011 buikjes lekker vroeg hahahaha

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door anita205, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @all: bedankt voor jullie lieve woorden. Het is een beetje bezonken en we gaan elke week zien als mooi dat ze nog lekker zit. Ik ben erop gebrand dat ik de 38wkn wil gaan halen!

@reza: oehh dat is wel al een behoorlijk kindje zeg! Ik hoop dat de rust zorgt dat je lichaam het een beetje beter kan bijbenen.

@babyfoon: wij moeten hier wel omdat we de baby niet kunnen horen. We hebben hele dikke muren.

@kabouter klus: klinkt als een hele mooie plaats om te bevallen :)

@ brechje: het lijkt inderdaad wel als of je buik gezakt is.

@iggle: ik hoop dat je kleintje nog gaat draaien hoor!

2. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL

3. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL

4. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    @verlof als het lukt blijf ik tot 4 weken van te voren werken. Merk wel dat het steeds wat zwaarder word.

@hier vandaag gewerkt en poeh wat was het al warm dat belooft nog wat voor morgen en dinsdag nu lekker aan het rusten

5. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    @babyfoon; Wij hebben ook eentje gekocht met camera, vind hem wel handig & belangerijk..

6. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    @babyfoon, moeten we nog halen. Krijgen we van vrienden van mij ouders, die heeft een elektriciteitsbedrijf.

Pfff wat heb ik last van mijn handen! Heb Carpaal Tunnelsyndroom. Gaat dus niet meer weg tot de bevalling...

7. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Vanmiddag weer groeiecho!!

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @sjullie: Leuk! Weer ff naar je kleintjes kijken :D
    En auuu carpaal tunnelsyndroom dat lijkt me heel naar.

9. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    @sjullie veel plezier vandaag, en je kan na de bevalling er ook nog last van houden.... sorry

@sloppyslayer hoe gaat het??

10. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @verlof: hier is mijn laatste weekje ingegaan. Vrijdag was ik sowieso vrij en maandag dus officieel maar trek donderdagmiddag de deur achter me dicht (bij wijze van, we hebben schuifdeuren haha) en dan gaat mijn verlof in, heerlijk! Zoooo aan toe! Ik zie het ook echt als vakantie omdat ik me nog zo fit voel, fijn! Kwaaltjes lijken ook ineens over, had erg last van darmen maar heb n middeltje gekregen van de ha en daardoor gaat dat ook wel goed nu. Heerlijk!

@babyfoon: voor thuis niet nodig vanwege gehorigheid maar hebben hem al wel in huis, lijkt me niet handig om hem nog niet in huis te hebben, je weet nooit wanneer je hem ineens nodig hebt toch?

@verloskundige: ik ben vorige week geweest en moet 12 juli weer. Is dat niet gek? Ik dacht dat ik nu wel naar om de twee weken moet maar dit is nog steeds 3 weken....? Ben dan 35,5 week... ik dacht dat het rond de 36 naar iedere week ging toch? Hoe is dat bij jullie?

11. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @sjulie veel succes en plezier bij de echo!

@babyfoon al een tijd in huis, mijn man vindt het leuk om de technische snufjes uit te zoeken ;) hele goede (schijnt) ook met camera (met opnamemogelijkheid)

@lagere buik hier ook!

@warmte heb er echt superlast van al vandaag, begin al meer vocht vast te houden in handen en voeten en kom echt geen cm vooruit met deze warmte.. heb mn boodschapjes al snel gehaald voor vandaag en vrees dat ik rest vd dag binnen zal doorbrengen met alle gordijnen dicht ;) hoe doen jullie dat?

@oefenweeën geen idee, Pandora.... ik zou me ook gaan afvragen wat het is als het zo lang aanhoudt, zijn het 'echte' weeën bv? heb wel af en toe harde buiken en dat het gevoelig is maar er zit geen regelmaat in, volgens mij.. bij oefenweeën zou de intensiteit iig niet moeten toenemen wat bij echte weeën wel gebeurt (en dan wordt het steeds pijnlijker)

fijne dag allemaal vandaag

12. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Geniet straks van je verlof dan! Lijkt me heerlijk om het als vakantie te kunnen zien :D

Dit staat op de site van mijn vk...

Hoe vaak moet je op controle komen?
    - Tot 24 weken elke 4 weken
    - Tot 32 weken elke 3 weken
    - Tot 37 weken elke 2 weken
    - Hierna tot aan de bevalling elke week

13. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    @linn klopt!!

@hitte lekker kalm aan doen en boel dicht in huis maar goed helpt niet echt ons huis ligt helemaal in de zon helemaal geen schaduw :( dus nu al bijna 24 graden in huis pffffhot hot hot, maar goed de beentjes zijn omhoog en dochter is boven met oma de badkamer aan het doen :)

14. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Het was hier ook echt warm afgelopen nacht. Ik werd heel misselijk en slap wakker. Gelukkig staat het bed bij het raam, kon nog net opstaan (vasthouden aan bed) en raam opengooien.

Mijn man was nog aan het gamen op de pc, die komt later de slaapkamer in, ik was ingedut maar nog steeds niet lekker. Begint hij gelijk te roepen wat heb je nu gedaan, dat raam wagenwijd open, stel je voor dat er iemand binnengeklommen was! (we wonen in een bungalow, alles beneden dus)

Nu loopt er wel een helling dus gewoon door het raam klimmen gaat nogal moeilijk zonder trapje + er staan nog struiken voor ook. Eigenlijk moet de gemeente die snoeien maar dat doen ze nooit dus die zijn flink uitgegroeid ook. Dus zomaar even binnenklimmen zit er niet in.

Maar op zo'n manier wakker worden, was helemaal gedesoiënteerd en gelijk weer misselijk.

15. brechje

brechje Actief lid

21 apr 2009
    341
    0
    0
    Ik heb hier ook alles dicht in huis.
    Ons huis staat ook in de zon en de tuin ligt op het zuiden...
    Toch is het nog redelijk te doen in huis,valt me niks tegen.
    We hebben ook een grote ventilator aan het plafond hangen :D

De honden en de kat willen graag naar buiten,maar de deur zit dicht.
    Weet anders precies hoe het gaat,ligt de kat de hele middag in de zon te bakken (doet ze graag)
    Maar als ik dat nu toelaat eten we vanavond geen hamburger.... ;)
    Dus poes is een beetje sjaggie nu :p

Vannacht hier ook veels te warm.
    Ik heb de afgelopen nachten ook best veel moeite met ademhalen,dus heb al een paar brakke nachten gehad.
    Overdag gaat het gelukkig wel...

16. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    De vorige keer was ik 34 weken en ik ga met 36 weken weer, dus twee weken ertussen. Daarna verwacht ik elke week.

17. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ook hier alles dicht. In huis vind ik het best nog wel te doen, we hebben een koel huis. Ben vandaag ook bijna niet buiten geweest, en de keren dat ik buiten was wist ik niet hoe snel ik weer binnen moest komen. Zie wel op tegen de avond, kan erg slecht slapen op een warme kamer.

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Missa: lief dat je het vraagt! Vandaag heb ik contact gehad met de dietiste en die vind toch wel dat ik sonde voeding moet gaan overwegen. Zeker nu het zo warm word.

19. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wauw heftig!

20. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    klopt idd, maar daar ga ik gewoon niet vanuit hihi, positief blijven :)

Deel Deze Pagina