augustus 2011 buikjes lekker vroeg hahahaha

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door anita205, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    hier nog steeds geen regen.... tis zo warm!

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hier ook geen regen gehad hoor.

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

kabouterklus hebben jullie een zwembad? oh heerlijk lijkt me dat, vooral met dit weer ik zou de hele dag in het bad liggen luieren :D

en ja ik vind ook dat mijn baby heel sterk is , soms dan schud me hele buik en borsten als ie schopt haha echt een sterk jongetje al :)

Oh deze afgelopen dagen zijn mijn handen en voeten dubbel zo dik geworden het was al dik maar nou echt lijken wel olifantenpoten bahh zelfs mijn birkenstocks kan ik met moeite aan :(

4. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    hihi zoals ik uit de tekst lees is ze naar het zwembad geweest en daarna naar de hema....

Hier ook geen regen en volgens weeronline en buienradar krijgen we dat ook niet :( en this al 27graden in huis :( zo maar lekker onder de lauwe douche met dochtertje

5. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Hier is het een stuk koeler vandaag. Viel me nog mee om de stad in te gaan maar kwam toch met gezwollen pootjes thuis.
    Zag afprijzingen in de schoenenwinkel dus dacht even te kijken voor een leuk paar slippers. Ze hadden 4 kleuren. Zwart, zilver en wit niet meer in mijn maat en no way dat ik goudkleurig draag. Dan maar naar de andere schoenenwinkel. Jeetje dat is al een winkel met smalle paadjes en ik had al wat boodschappen. 3 koppels met kinderwagen daarbinnen en nog genoeg andere mensen. Ik ben gelijk maar weer buitengelopen.

En ik moest nog extra verf halen voor de slaapkamer. Sta ik daar in de winkel, de juiste kleur vinden geen probleem maar ik kon me met de beste wil van de wereld niet meer herinneren of ik nu mat of silk had gekocht vorige keer. Ik heb dan maar mijn man gebeld of die even kon gaan kijken wat het nu precies was.

6. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb ook een waardeloze nacht gehad....in bed...uit bed...in bed...uit bed....3 x een poging gedaan op de bank te gaan slapen...was ook geen suc6!!! Ben pas na 5 uur in slaap gevallen en was om 8.30 weer wakker. Vandaag op controle geweedr bij de vk...heb helemaal geen fijn gevoel aan de controle overgehouden! Vertel ik nog wel uitgebreid...typ nu met telefoon! In iedergeval ijzerpillen en foliumzuur gekregen ivm laag hb en vk vind het gezien de grote van mn buik en baby nodig dat ik suiker laat prikken

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

oh pandora dus jij hebt ook ijzertekort echt die pillen zijn vies man krijg je last van je darmen enzo bah maarja moet helaas

maar hopelijk heb je geen zwangerschapssuiker

8. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant

Helemaal goed, Missa! Gewoon zo'n rechthoekig ding van 12 euries, hihi; nothing fancy...:D

9. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    @pandora waarom moet je weer foliumzuur gebruiken???

10. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo, ga mijn pjoeter uitzetten; denk dat er zometeen wel wat gaat komen, qua onweer etc.
    Kunnen we ons vanavond mooi storten op een leuke babynaam...

11. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    succes met het zoeken naar een naam!!

12. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Schrijven ze meestal zo voor in combi met ferrofumaraat tijdens de zw.schap

13. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Pff...nou, vanmiddag nog een keer naar de vk geweest :(
    Ben van de trap gevallen :) Echt zo stom! Ben nog nooit van de trap gevallen en dan is de eerste keer als ik zwanger ben!
    Maar goed, buiten een zeer been, nog veeeeeeeeeel meer last van m'n bekken en een blauwe en dikke knie gaat alles goed gelukkig :D Hartje van de kleine klopte nog erg krachtig en ze beweegt ook nog goed.
    Bah, ben me rot geschrokken!

Buien komen er aan Missa! Wordt al goed donker hier... En als ik de buienradar zo zie halen we hier alle stekkers er maar uit. Beloofd niet heel veel goeds!

Pandora, ben benieuwd naar je verhaal. Hoop dat het meevalt!

14. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    haha ja word hier ook al erg donker in de lucht... en ook nog home alone nou ja met dochter lief dan... vind het niet erg maar vind het minder dat mijn manneke zo door dit weer naar huis moet hij is er pas rond 11 pfff

maar goed we zullen zien wat er uit komt want als ik dl in kijk is het pik zwart kijk ik richting hveen daar is het nog niet zo donker en daar moet hij vandaan komen ..... we wachten af wat het word met het weer....

tjee zeg van de trap gevallen gelukkig dat het meevalt!!

15. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Hier heeft het net echt gegoten:$ en geonweerd...ramen staan nu open. Kan het even goed doortrekken ;) wat zal ik slapen :D

16. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    ik ga voor je duimen dat je heerlijk slaapt.... hier in afwachting :) dn de ramen open heerlijk, word toch laat vanavond...
    morgen is ons meiske naar de oppas dus ff tijd voor me zelf de laatste dingen in huis halen, want tja als ik van 38 week uit ga dan is het nog maar 23 dagen :$

17. Sila24

Sila24 Niet meer actief

die pillen heb k dus ook maar de dokter en verloskundige hebben niks gezegd over foliumzuur :(maar ik slik hiernaast ook davitamon mama plus zit ook foliumzuur in

18. Sila24

Sila24 Niet meer actief

@linnn waarom moest je nog een keer naar de verloskundige dan??

bij onze verloskundige hebben ze ook zo'n trap ben ook iedere keer bang dat ikeraf pleur maar nog niet gebeurd gelukkig

en hier onweert het ook :( manlief is gaan werken ik vind het engggggggg

19. Reza2306

Reza2306 Actief lid

14 dec 2010
    322
    16
    18
    Breda
    kan niet slapen door de benauwdheid... het is wel gaan regenen maar lijkt niet minder benauwd te worden dus nog ff afwachten...

@ ijzerpillen; ik vind er niet echt een smaak aanzitten maar alleen je ontlasting word er erg vreemd van... de eerste keer schrok ik me rot hahaha

@ vogelhuisjes; Wat zien die er enorm leuk uit zeg!

@ beval lijstje; ik geloof dat er zo'n 200 pagina's terug nog een lijstje te vinden is haha maar of die ook echt actueel is met plaats van bevallen enzo weet ik niet...

20. Reza2306

Reza2306 Actief lid

14 dec 2010
    322
    16
    18
    Breda
    13 augustus Linn84 Meisje
    14 augustus Josjo Verrassing
    14 augustus Reza2306 Meisje Kraamhotel
    17 augustus Hamis50 Jongen

Anita205 Jongen
    Augmam Jongen
    Babystuff Jongen
    bamaca Jongen
    Bibi26 Verrassing
    Bloempie 1983 Verrassing
    Brechje Meisje
    Brin Meisje
    Daantje 1 Meisje
    Danielle83 Meisje
    fairylaughs Jongen
    Ghurabaa Meisje
    ikkuh86 Jongen
    Jannanas Jongen
    JustMe86 Jongen
    Kabouter Klus Jongen
    LiLaa Jongen
    Lori Jongen
    Mamapatricia Meisje
    Melanne Meisje
    Merry78 Meisje
    Missa 2 Meisjes
    Miranda26 Jongen
    Naiobi Jongen
    Patronique Meisje
    Ros84 Verrassing
    Sanne2011 Jongen
    Siren84 Meisje
    Sjarrel Jongen
    Sjullie 1 Jongen 1 Meisje
    Sweetangel28 Meisje
    Ukkepukkie Meisje
    Ukkiefct Verrassing
    Wennietje Jongen
    Wondertje1984 Verrassing
    Pandora Jongen

19 Jongens & 17 Meisjes & 6 Verrassingen = 41 augustus Baby's

Nou dames de rest is aan jullie om even zelf in te vullen ;)
    Ik kon bij maar weinig dames de uitgerekende datum terugvinden....
    Nu ga ik een poging doen tot slapen! haha

Deel Deze Pagina