ja watte al die mooie buikjes al. Zal de mijne ook nog eens moeten trekken . Hebben jullie ook zo'n last van jullie borsten? De mijne zijn gespannen en pijnlijk en op foto zien ze er zelfs blauw-achtig uit en mijn borstbeen doen er pijn van . Groetjes en een goede start van een nieuwe week! Trine -x-
@linn84, Wat heb je al een mooi buikje zeg!!! @trine, ja heb ook erg veel last van mijn bosten nu, als ik er tegen aankom pfff niet echt fijn , Gelukkig is mijn misselijkheid over, ben zo nu en dan nog wel moe maar ach dat geeft niet
Vanavond ga ik ook eens foto's maken; had ik eigenlijk gisteren al willen doen. Toen heb ik mijn eerste snaai- en snack-dag gehad; heb me de hele dag vol zitten proppen, en toen stond het buukse natuurlijk helemaal mooi strak....
Zo, nu mijn man aangaf dat hij het vetrolletje op mijn buik er nu anders uit vindt zien, plaats ik ook maar es mijn allereerste buikfoto (11wk). Waarvan ik zelf niet zo veel verschil zie met zwangerschapsbolletje/vetrolletje, haha! Zien jullie een zwangerschapsbolletje of een vetrolletje?
Hoi allemaal, Ik mag me hier ook gaan melden Uitgerekend op ongeveer 17 aug...volgens de gyn. 19 januari hebben we onze eerste echo. Voel me nu nog echt helemaal niet zwanger, heb wel zeer gevoelige tot pijnlijke borsten en barstende koppijn, maar dat is alles. Ik moet me van mijn man niet zoveel zorgen maken had 4 knaltesten,dus dat moet goedkomen zei hij Wat zie ik hier trouwens al mooie buikjes langskomen. Zal die van mij maar niet plaatsen,aangezien ik al wat weelde van mezelf heb en ik nog vind dat er niet zoveel te zien is... Al zei mijn man laatste dat hij m'n buik wat zachter vond als anders... We zien wel, zal blij zijn als ik de bevestiging heb gehad volgende week We hebben het mijn schoonmoeder trouwens met kesrt verteld dat ze voor het eerst oma werd. We hadden een beker gekocht met de tekst 'voor de allerliefste oma' 'allerliefste' hadden wij veranderd in 'toekomstige' Met kesrt haar dat kadotje gegeven. Ze was er stil van,keek ons aan en zei;'is dit echt?' We zullen haar reactie niet snel vergeten De rest van de familie hebben we het op nieuwjaarsdag verteld, ze vonden het geweldig!
@Lin & antina Mooie foto's/ontwikkelingen weer meiden!!! @Mijs... ik vind ook zwangerschapsbolletje @Brechje welkom meis en gefeliciteerd... spannend nog tot de 19e!!!
@mijs inderdaad een zwangerschapsbolletje @Brechje gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!! Vanavond ff foto van mijn buikje schieten...pas zins vorige week mijn broeken niet meer das ff wennen want met de eerste had ik mijn eigen broek met 18 week nog aan
Zo hier ook sinds vandaag toch mijn zwangerschapkledig maar eens tevoorschijn getoverd want pas niet 1 spijkerbroek meer :x En dat met pas 8 weken.. Denk tenminste dat ik 8 weken ben want we hebben nog geen echo gehad. Tja, is natuurlijk al wel de 3de, dus dat zal het verschil zijn. Met de 3de had ik tot zijn 17 weken nog mijn eigen kleding aan.. Dit was mijn 2de zwangerschap met 22 weken, dus zeer bescheiden!! @linn84: Ook al een behoorlijk buikje hoor, mooi! @brechje: Poficiat met je zwangerschap.
Ik mag me hier nog net melden! Ben op 30 augustus uitgerekend. Tot nu toe heb ik alleen nog geen foto's te laten zien, want mijn buikje is nog steeds zo plat als eerst!
Mooie buikjes hoor allemaal!!! Heb eigenlijk zelf nog geen foto gemaakt omdat ik vind dat er niet veel te zien is, gaat nog wel komen...haha....
Bij mij hier ook nog niet veel verschil met vorige week.. net onder mijn navel zit een klein rolletje wat normaal bij mij echt zeer strak is haha. Ik merk wel wat maar vind het nog niet veel dit weekend ook voor het eerst overgegeven.. joepie haha!
Morgen mij echo pfffff wat ben ik zenuwachtig haald weer herringeringen boven van mijn meisje toen zij ook iedereen dat ik me geen zorgen moest maken en toch ging ze dood ik hoop zo dat het hartje klopt morgen rond deze tijd weet ik het dan ben ik of heel verdrietig of heel vrolijk
Ha Meiden, Wat een mooie buikfoto's allemaal.. Vandaag ben ik 8wk 1dag maar hier nog niet veel te zien hoor! Alleen 'savonds is mijn buik wat opgezet..