ach linn wat is vroeg..... vind het nog wel mee vallen hoor, ik zal volgende week de klossen enz ff halen...
hey pandora fijn dat er niks ernstigs aan de hand is. En klossen heb ik al een poosje in huis maar we hebben het bed nog niet geprobeerd om op klossen te zetten dat doen we de laatste weken wel, ik vind ze zo lelijk en heb geen zin om steeds het bed in te klimmen. En ben benieuwd of het lukt want wij hebben een boxsrping, als dat niet lukt met klossen ga ik ook met extra matras ophogen.
volgens mij had ze er alleen in staan wat er nu ook in staat verder niet belangrijk....hoop dat er niks ernstigs is
Hoeveel klossen danwel bierkratjes denken jullie trouwens nodig te hebben voor onder het bed? Wij mochten van de kraamzorg idd gewoon (bier)kratjes gebruiken, maar geen idee hoveel ons bed weegt, en hoeveel 1 kratje kan dragen.
Wij hebben er twee eenpersoons matrassen bij onder gelegd. Ook een boxspring, dus anders wou het haast niet... Geen idee hoeveel een kratje aan kan. Ligt denk ik ook een beetje aan de breedte van de pootjes, dus hoe het gewicht verdeeld wordt... Denk dat het gewoon een kwestie van proberen is
Zo, weer klaar wakker Grr! Besef nu ineens dat ik een hele domme reactie heb gegeven Haha, die kratjes staan natuurlijk niet onder de pootjes! Denk dat ik onder elke kant van het bed drie kratjes zou plaatsen. Dat verdeelt wel aardig het gewicht denk ik... Maar kratjes waren hier ook geen optie, het hoofdbord zou dan ook verhoogd moeten worden en hoe je dat dan stabiel zou krijgen??? Inderdaad weinig nieuws meer van Sjullie! Zoveel last van je handen meid?
En ook nog geen nieuws van Wennietje dus.... IK ga deze week ook even achter klossen aan. Heb gisteravond heerlijk met de kleine 'gespeeld' Had een puzzelboekje in mijn hand en mijn hand lag te rusten op m'n buik. Kleine uk was de hele tijd tegen mijn hand aan het schoppen,waar ik hem ook neerlegde, was wel leuk
Qua klossen heb je er zo veel nodig als pootjes onder je bed... @linn dat je weer zo'n slechte nacht had pfff vervelend hoor!! Qua Wennietje tja weet niet wat er aan de hand is,maak me toch erg zorgen... Qua sjullie die is vanmorgen nog online geweest om 7 uur...
hallo dames heb een mail naar zp gestuurd, qua wennietje.... aangezien ik me toch wel heel erg zorgen maak, misschien dat zei wat kunnen of weten.... nee heb je en ja kun je krijgen toch
Fijn dat je al een mail hebt gestuurd....ik wilde vandaag hetzelfde gaan doen...maak me ook zorgen Morgen intake van kraamzorg...ben benieuwd of het bed op klossen moet...bed is al vrij hoog begin aardig beurse plekken te krijgen in mn buik...de kleine is zooooo druk en sterk
Goedemorgen Heb nog even kunnen slapen van een uur of 7 tot 11. Lekker hoor, alleen zo zonde van m'n dag! Is nu alweer bijna half om... Maar goed, ben heeeeeeeeeel benieuwd wat hun reactie is Missa. Waarschijnlijk kunnen/mogen ze niks, maar inderdaad, nee heb je en ja kun je krijgen! Ik heb eindelijk een mail dat ik de blije doos kan ophalen!!! Mijn zus is drie weken na mij uitgerekend en die heeft hem 3 weken geleden al op mogen halen! Was er al van uit gegaan dat ik hem niet meer kreeg, maar dus toch
Wanneer had jij hem aangevraagd Linn? Dan weet ik hoelang wij (vriendin en ik) nog moeten wachten Ben benieuwd Missa of je een reactie krijgt,idd je kan het altijd proberen.
Volgens mij toen ik een week of 11 zwanger was al... Maar kreeg net ook een bon binnen op m'n andere mailadres, daar had ik me ook nog een keer opgegeven, omdat ik maar niets hoorde... Dat is denk ik een maandje geleden ofzo... Kan er dus twee halen nu
@linn heerlijk dat je nog zo hebt kunnen slapen.... @ wennietje we wachten af....als ik wat hoor dat laat ik het jullie gelijk weten.. @hier heb h arts ff gebeld voor mijn verkoudheid heb er wel erg veel last van nu ook flinke hoofdpijn er bij... is die kerel met vakantie:x moet ik om 13 uur een vervanger bellen, nou doen we dat maar ff,want begin ook behoorlijk te hoesten en mijn neus zit nog steeds helemaal dicht,nu al vier week
Jee, Missa, dat duurt inderdaad wel erg lang! Weet dat het heerst, maar dat is toch meestal een week, hooguit twee... Hoop dat je vanmiddag wat wijzer wordt en er gauw van af bent!
zo huisarts ff gebeld kan vanmiddag een antibiotica kuur halen voor vijf dagen nu hopen dat ik er gauw vanaf ben