dames ik heb mijn speurneus ff laten werken... vond het knap dat hij het nog doet aangezien ik zo goed als niks ruik... maar vond een site waar wennietje een berichtje had achter gelaten.. sinds gisteren ben ik de hele tijd duizelig en zo slap ook heb ik hoofdpijn en ben ik zo benauwd ik ben nu 32 weken herkent iemand dit en hoort dit er gewoon bij? Ben bang dat het niet echt goed met haar gaat
ja klopt maar als je naar haar berichten gaat staat er bij dit bericht dat hij is geschreven 14,7 uur geleden en dat klopt dus ook niet... heb nog geen bericht van zp
Ze heeft daar een blog geplaatst nav een goed bedoelde opmerking die ik hier heb gemaakt er staat daar namelijk precies de reactie die ze mij daar hier op heeft gegeven. Nu ik er over nadenk....ze is hier niet meer geweest vanaf het moment dat ik ook heb gezegt dat ik persoonlijk sommige van haar laatst geplaatste fotos erg bloot en herkenbaar vond voor op een OPENBAAR forum....ook dat bedoelde ik niet vervelend...maar was gewoon een opmerking ter bescherming Ik denk dus dat mijn 2 goed bedoelde, maar verkeerd geiterpreteerde opmerkingen reden zijn van haar afwezigheid
Dat is inderdaad echt exact dezelfde reactie! Maar vond en vind nog steeds dat jij geen rare dingen hebt gezegd. Niets om haar aan te vallen ofzo. En wat die foto's betreft, die zou ik ook niet op een openbare site plaatsen. Je staat er wel naakt en herkenbaar op natuurlijk... Als jouw "waarschuwing" reden is dat ze hier niet meer reageert... Tja... Nouja, we weten nu in ieder geval dat er niks aan de hand is daar
Ik denk echt na dat net te lezen dat dat de reden is. ik ben net terug van suiker prikken...moest een glucose drankje drinken en een uur wachten tot ze daarna mochten prikken. Jeetje wat was dat drankje gooooooor werd er ook erg duizelig en trillerig van Voor het weekend krijg ik de uitslag...ben benieuwd...hooo at ik geen zw.schapssuiker heb
Dat klinkt inderdaad niet lekker! Waarom moest je extra geprikt worden dan? Vertrouwen ze het niet? Hoop voor je dat er niks aan de hand is! Wel fijn dat je redelijk snel de uitslag krijgt...
Moest laten prikken omdat buik en baby erg groot zijn voor de termijn....kan een symptoom zijn van zw.svhapssuiker
Heb mail gehad dat ze 1 juli nog online is geweest. Ze willen haar nu een mail sturen, ze vraagt nu wat we er neer willen zetten.
hahah ik moet echt lachen om sommigen van jullie de 1 zoekt wennietje op net als een dedective de anderen maken zich heel erg bezorgd om wennietje waar ze is. En wennietje zit gewoon gezellig mee te kletsen in een ander forum voor zwangeren :d :d
Ik maakte me inderdaad wel zorgen....maar nu ik weet dat ze gewoon lekker ergens anders kletst...denk ik dat mijn gedachte hier boven klopt en weet ik niet zo goed wat ik daar dan mee moet mail mag van mij gestuurd worden....maar had het sportief gevonden als ze had gezegt als iets haar niet lekker zat maar ik kan er ook langs zitten hoor
@wennietje: werkt mijn instinct dus toch nog, ik dacht al dat dit de reden was. Maar pandora, ze heeft wel van meer mensen commentaar gehad, ook van mij en allemaal niet vervelend bedoeld. Trek het je dus niet aan... Ik krijg nog wel de neiging om daar iets achter te laten maar aan de andere kant, lekker laten gaan, toch? En er is niks met haar aan de hand, ze maakt zich gewoon erg snel zorgen om haar zwangerschap, tja, ik herken haar vragen daar nl wel van hier....
ik wilde ook een berichtje aan haar achter laten....maar als dit echt de reden is van haar afwezigheid ga ik daar geen energie in steken. want wat ik heb gezegd was echt alleen maar goed bedoeld en het gebeurd vaker op fora's dat teksten verkeerd begrepen worden mondeling was het waarschijnlijk heel anders binnen gekomen jammer maar so be it