Als dat de reden inderdaad is... Niks van aantrekken hoor... Tis met geschreven dingen ook vaak maar net hoe je iets wit lezen... Mijn vermoeden is een beetje dat ze veel te onzeker is in de hele zwangerschap en dat ze daarom veel bevestiging nodig heeft. Ze plaatste bijna alles dubbel, zowel hier als op die andere site. Misschien dat ze daar meer "aandacht" voor haar problemen vond dan hier... Missa moet je nog laten weten wat er in moet komen? Dan miss iets als dat we ons zorgen maken... Hoorden bijna dagelijks iets van dr, bijna altijd dat ze weer naar het ziekenhuis moet omdat er iets niet helemaal goed leek met de kleine en zo ineens niets meer... Ben er in ieder geval vrijwel zeker van dat het goed gaat met dr en dat dat dus niet de reden is dat ze hier niet meer post. Dat is het voornaamste
owjeej wat gebeurt hier allemaal Is dat de reden waarom wennietje hier niet komt kletsen? Maar goed, @Hier; Ik voel me vandaag zoooooooooo slecht, ik ben super duizelig en misselijk.... Ik lig al hele tijd in mijn bed als dit zo door gaat gaan we zo hap Ik heb echt medicijnen nodig, alles draait en ben heel erg misselijk! Volgens mij heb ik lage bloeddruk
onzeker zijn mag ook in een zwangerschap, dat is ook helemaal niet erg en als ik net als haar eerder een zw.schap af had moeten breken...zou ik dat misschien wel net zo erg hebben maar goed, jammer dat ze me zo verkeerd begrepen heeft als dat zo is
@Pandora haha kan je wel, zomaar mensen wegjagen hier! niks van aantrekken, hoor ik heb de verwikkelingen hier een beetje gemist omdat ik dit topic op het forum kwijt was, ik zag nergens dat er nieuwe berichten waren hier, hm.. hopelijk gaat het goed met iedereen! ik vandaag liggingsecho gehad, baby'tje is mooi ingedaald en qua groei alles netjes, niet al te groot waarschijnlijk (vind ik niet zo erg )
Wauw wat een toestanden rondom wennietje. Was ook wel een beetje bezorgd, maar dacgt ook al aan dat ze wat gepiekeerd was door opmerkingen van anderen (nee ik noem geen namen). Ben benieuwd wat ze zelf nu denkt hiervan, ze zal vast wel mee lezen niet waar. Vind het wel jammer dat ze zo reageert. Nu maar weer over tot de order van de dag. Ik heb ook mijn liggingsecho gehad en eindelijk ligt de baby goed. Hehe, tot 34 week in stuit en nu dan goed. De verloskundige dacht zelfs al dat de baby een beetje was ingedaald. Wat groei betreft prima op schema en ze schatten het gewicht op ca 3500 gram. Dat is voor het eerst dat ik een geschat gewicht hoor. Wat mijzelf betreft gaat het best goed. Zeker als ik de klachten hoor die sommige van jullie hebben. Warmte helpt nu natuurlijk niet mee, maar het is niet dat ik vocht vast houd of zo. Vind het gewoon erg benauwd hier en krijg het dan snel wat benauwd. Slapen gaat overigens wel redelijk, als ik maar op tijd naar bed ga. De tijd naderd van de bevalling. Hoe kijken jullie er tegen aan? Wordt mijn tweede keer maar zie er wel erg tegen op. Had eigenlijk best een makkelijke bevalling de eerste keer, maar vond het vreselijk. Als ik dan ook een bevalling zie, zoals in babyboom, word ik ook heel emotioneel en niet op een goede mannier. Echt van dat wil ik niet, maar zal toch moeten. Zijn jullie er al mee bezig?
We komen net van hap, bloeddruk was ietsje aan de lage kant, ik moet nu gaan rusten en lekker veel drop eten. Zwaai Zwaai
Hey lila, goed dat jullie meteen naar de hap zijn geweest . En fijn dat het niet zo ernstig was. Ik kom nu net thuis van het ziekenhuis , we hadden hier info avond voor mensen die in het ziekenhuis willen bevallen. We hebben de verloskamers gezien en verlossuites. Al met al viel het me niet tegen. Alles zag er mooi en schoon uit . En ruggeprik was geen probleem 24 u p/d mogelijk. Niet dat ik dat nu al wil hoor maar mocht het nodig zijn is het wel fijn dat die er is zeg maar.
Lilaa, fijn dat alles goed is meid! Hoop dat je bloeddruk weer op peil komt met de dropjes Igglepiggle, ik ben ook best wel bezig met de bevalling, maar zie er niet zo tegen op geloof ik. Niet dat ik er zin in heb hoor Heb natuurlijk ook geen idee wat me te wachten staat. Lees wel veel, krijg deze week de coachingslessen van Zwangerfit en zie ook wel hoe het gaat op tv, maar het lijkt me toch heel bijzonder om zelf mee te maken. Sila, wat lekker, zo'n voorlichtingsavond. Hier is die geweest in maart (wist ik toen niet) en de volgende is pas weer in september. Maar heb voor mezelf uiteindelijk besloten dat ik toch liever thuis beval. De vraag natuurlijk of dat gaat lukken Hier dus ALWEER wakker... Snap het niet. Hoor van heel veel zwangeren dat ze om de paar uur wakker worden, voorbereiding noemen ze dat. Maar hoor van niemand dat ze dan niet meer in slaap kunnen komen. Ik heb echt de hele zwangerschap al dat ik om 1 uur wakker wordt, weer een beetje weg dommel om vervolgens tegen 3 uur weer wakker te worden en met geen mogelijkheid meer in slaap te kunnen komen.. Zucht Hoop maar dat het na de zwangerschap over is, dat ik dan na een voeding gewoon weer kan slapen... Zo, verder niks te klagen hoor
Wennietje is dus weer terecht, wel jammer dat ze hier niet meer reageert. @Lilaa; erg hoor....dropjes eten doe maar lekker rustig aan,gelukkig is het niks ernstigs. @Sila24; wij gaan vanavond naar zo'n infoavond, ben heel benieuwd. @Linn;vervelend dat je niet meer in slaap kan komen. Tis ook niet meer op 1 hand te tellen hoe vaak ik er wel niet uit moet snachts. Idd....voorbereiding noemen ze dat ....maar ik mis een lekker nachtje doorslapen.... Vandaag 34 weken!! Heb nu wel het idee dat m'n enkels(net daarboven) wat gaan zwellen. Als ik sokken aan heb en ik doe ze 's avonds uit dan zit er een bobbel waar de sokken hebben gezeten. Zakt gelukkig wel weer af.....maar had er tot op heden nog geen last van.
Goeie smoreges meiden De laatste weekjes breken aan hé.... hebben jullie nog mooie buik kiekjes???? Ben schieuwnierig! *25 juli hebben wij de 1e echo daarna plaats ik foto's. xxx LiefsSjors
goede morgen dames nou zo zo ff een mail sturen en dan zien we wel ff..... Laat het een beetje in het midden, zwanger en dingen verkeerd opvatten komt vaak voor heb ik thuis ook last van, hihi als iemand wat tegen mij zegt kan ik het heel anders opvatten dan bedoeld...maar ben allang blij dat alles daar goed gaat bij haar!! @hier denk dat ik eind van de dag toch ff naar zh bel vanmorgen weer overgegeven en hoofdpijn ook vanacht slecht geslapen en telkens slaap gevoel in handen en het gevoel dat mijn benen lood zijn, dat ik een maraton heb gelopen, terwijl ik lig te slapen en de uks waren gister denk ik boos op me tjee zeg denk dat ik al mijn ribben heb gekneust stelletje meiden @lillaa nou ga lekker plat en geniet van dat lekkere drop!!! @sjorsjette leuk dat je mee blijft lezen en we houden contact!! @brechje gefeliciteerd @linn84 heb ik ook last van hoor moest er om 4 uur uit om te plassen en was om vijf uur nog wakker, denk dat ik rond zes weer in slaap ben gevallen, weet dan niet meer hoe ik moet liggen
@linn84 ik herken het wel van het slapen hoor. Wakker, dan even indommelen en dan weer wakker en ik blijf maar draaien en keren. Uren aan een stuk en tegen de tijd dat ik moet opstaan heb ik het gevoel dat ik wel weer in slaap kan vallen. Gisteravond weer ineens een misselijk gevoel en veel te warm toen ik op bed lag. Mijn man is de venilator gaan halen dan. Die aan op de hoogste stand, ik op het dekbed en toen ging het misselijke gevoel ook weg. Manlief had me wel nog even wakker gemaakt om me van het dekbed te krijgen, met die ventilator op de hoogste stand was het hem een beetje te koud. Die heeft dus onder een lekker dubbel gevouwen dekbed geslapen. Gisteren was schoonmoeder op bezoek. Weet nooit wat je van haar kan verwachten maar jeetje ze was zowat positief over alles. Normaal gezien doe ik nooit iets goed in haar ogen dus ik had me er al op voorbereid dat ze alles zou afkraken. Zowel de babyspullen als de kamer maar ze was heel enthousiast. Ik had schrik dat ze niet akkoord ging gaan met de keuze van het bedje (zij ging dat betalen dus kwam ze het geld brengen) maar ook alleen maar positieve reacties op de keuze. Ik heb nog nooit zoveel complimentjes uit het mens weten komen.
@Lilaaa gelukkig viel het mee....lekker dropjes eten meid, en je flink laten verwennen door je partner @Linn84 ik slaap ook zo slecht hoor....ben vaak ook halve nachten wakker...vannacht vanaf 5.00 tot 7.30 met mn ogen dicht gelegen, maar niet geslapen....daarna nog een uurtje in slaap gevallen en toen ging mn wekker :x zo gaat dat bijna elke nacht :x ik was vannacht ook weer heel misselijk....moest ook weer flink overgeven :x gelukkig zonder bloed kraamzorg is net geweest...alles dik in orde..krijg sowieso 45 uur...maar ben nog voor 20 uur extra verzekerd...dus 65 uur ik heb gezegd dat als alles gewoon normaal verloopt ik die 20 uur extra niet zo nodig vind...maar dit kon in de kraamweek zelf nog bekeken worden
Zijn er hier al veel mensen met verlof? Ik moet deze week nog en dan volgende week, maar ik moet zeggen dat ik er wel echt klaar voor ben. Lekker een beetje de laatste dingetjes regelen en nog een beetje genieten van de 'vrijheid'.... De eerste dag van mijn verlof krijg ik de kraamzorg over de vloer, dus ik ben benieuwd! Verder begin ik nu ook wel wat anders te slapen, word snel wakker. En voordat ik ga slapen heb ik een beetje last van maagzuur. Dus als jullie tips hebben!
Hoi hoi! Hier een meelezer, die geniet van alle verhalen maar niet vaak zelf reageert. Maar ik mis nu nog iemand: waar is Hamish? Kan haar helemaal niet meer terugvinden!! Iemand anders wel? Toch raar dat er nu ineens mensen "verdwijnen"dan maak ik me wel een beetje zorgen.....
hoi jananas, dat ben ik hoor heb mijn nickname verandert omdat ik beetje lastig gevallen werd met andere nickname Maar waarom schrijf jij eigenlijk nooit mee??