augustus 2011 buikjes lekker vroeg hahahaha

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door anita205, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Hier begin ik toch vanalles te vergeten. Ik roep al sinds vorige week dat ik donderdag de 7e een medisch onderzoek heb ivm mijn uitkering. Dus ik wil nog even de papieren in mijn tas steken zodat ik ze zeker niet vergeet. Staat er bovenaan de brief mooi de datum te pronken... woensdag 6 juli...
    Zal dan maar gelijk om 9 uur even bellen.

Ik had het er nog over met mijn man dat ik zoveel kleine dingen vergeet. Ik wou nog iets aan mijn moeder vragen maar toen ik haar belde was ik het alweer vergeten.
    Ik had ook nog iets om op het boodschappenlijstje te schrijven voor vrijdag maar ben er nog steeds niet achter wat dat ook alweer was.

Misschien toch maar een dictafoon gebruiken in plaats van lijstjes?

2. brechje

brechje Actief lid

21 apr 2009
    341
    0
    0
    @Linn; make-up doet wonderen :p
    Maar ik hoop dat je goed hebt geslpaen, beter als mij iig :( ik kon nu dus echt niet meer in slaap komen...

@Wennietje; fijn dat je er weer bent!

@Danielle; Ik hoop dat ze alsnog gaat draaien!
    Dus jij krijgt ook al zo'n flinke....
    die van ons weegt nu zo'n 3250 gr.....wil niet weten wat ze weegt als ik haar helemaal uitdraag....

Gisteravond dus de info avond in het ziekenhuis gehad.
    Een hoop vragen zijn beantwoord en weet nu precies hoe een inleiding te werk gaat daar,mocht het voor ons zo zijn.
    Ook een keizersnede werd uitvoerig besproken.
    Van allebei hebben ze ook een filmpje laten zien van begin tot eind,van hoe of wat dus dat was wel mooi.
    Beetje voorbereiding.
    Volgende week nog een info avond van de verloskundige praktijk.

3. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    hij is alweer bijna 2 weken geleden, 32w+5d maar hier dan toch weer ff een buikfoto :D zondag bij de 35 weken maak ik weer n fotootje... het gaat nu hard he meiden, einde komt in zicht.... whaaaa spannend!!

Zijn jullie ook nog zo druk met vanalles (wassen, strijken, tas klaarzetten, kamertje laatste dingen in orde maken, moet nog naar de thuiszorg voor klossen en van die rotzooi, vandaag naar de pedicure, heb nog allerlei knutseldingen op t programma aaargh haha)

4. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @wennietje: ik vind het erg vervelend voor je dat het even niet goed is gegaan en het is niet dat ik je niet geloof maar blijkbaar zat je wel mee te kletsen, iemand had je daar gevonden? kan je dat uitleggen? Want nu komt het toch een beetje gek over eigenlijk... en we maakten ons inderdaad allemaal zorgen dus vond het niet erg tof eerlijk gezegd... ik wil niet rot doen, maar ik kan ook niet zomaar blij zeggen welkom terug, hoop dat je dat snapt. Tuurlijk moet je wel mee blijven kletsen hoor, tis niet dat ik vind dat je niet welkom bent, integendeel maar iets meer uitleg mag ook wel vind ik. Of ben ik dan n zeurpiet.....?

5. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    #2805 missa, 7 jul 2011
    Laatst bewerkt: 7 jul 2011
    Goede morgen dames

hier een redelijke nacht gehad... hoop jij ook LINN84
    Heeel veel succes vandaag en ze kunnen goed fotoshoppen hoor :D

verder voel ik me nog steeds niet echt fit pfff, maar goed van het geklaag ga je je ook niet beter voelen :D ga maar ff gezellie met dochter knutselen :) en joepie 36 week!!

@josjo mooi buikje hoor!!

6. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    @linn84 veel plezier vandaag met de fotoshoot en hoop dat je vannacht wat beter hebt geslapen.

@josjo mooi buikje

@missa veel plezier met knutselen

Hier gister personeelfeest gehad ben daarna als een blok in slaap gevallen en ben pas net wakker en wilde nog zoveel doen vandaag.

7. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Wennietje welkom terug, al snap ik de reactie van Josjo ook goed..
    in ieder geval opvallend trouwens dat de sociale controle hier toch best groot is als je gemist wordt, je wordt niet zomaar vergeten :)

@grote baby's poeh ik lees van anderen (bijna) alleen maar over megababy's! Volgens vk verwachten ze bij mij juist een kleintje (6pond oid), was al beetje bang voor een flinkerd maar voorspelling viel dus mee, al blijft het een schatting!
    Hebben jullie bij een eventuele vorige beeb gehad dat de schatting van het gewicht goed klopte of misschien juist dat het toch nog behoorlijk afweek?

8. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik zal volgende week bij de controle ook eens vragen of ze een schatting durven te doen van het gewicht, maar weet niet of dat iets uithaalt. Ik heb, voor zover ik weet, verder ook geen echo meer, en heb geen idee of de vlos dat op gevoel kan aangeven...

Kamer is klaar, tas is klaar, strijkwas is bij, echt de grote poets ook; nu alleen een kwestie van bijhouden;). Ben nog wel ons eigen beddengoed een beetje aan het wassen (rook muf van het in de kast liggen) en aan het uitzoeken; ze gaan hier straks om de anderste dag het bed verschonen van de kraamzorg!!!

9. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    bij mijn eerste dachten ze max 6,5 pond maar ze was dik 8!!

10. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Whaa! Geloof het of niet, maar ik heb gewoon bijna 10 uur achter elkaar geslapen!!! :D:D:D:D
    Verga nu wel van de rugpijn ;) Dacht dat gaat wel weg, maar het wordt alleen maar erger. Zo maar eens een hele hete douchestraal er op zetten... Maar goed, geen wallen haha!

Ros, ik verwacht ook geen groot kindje hoor. Ze gaan altijd van je zelf uit zegt mijn vk, ik was ruim 8 pond toen ik werd geboren. Maar al die echo's lieten zien dat ons meissie ietsje achter liep en er werd gezegd dat als ze alles ineens weer volgens "het boekje" ging doen dat ze dan ongeveer 7 pond zou zijn. Ben benieuwd :D

Josjo, mooie buik hoor! Flinke ook!

Mijn buik groeide in het begin heel hard en toen had ik in verhouding ook best een flinke buik. Vind het nu wel meevallen eigenlijk :D Zal van de week ook even een foto plaatsen. Is al weer zoooooo lang geleden...

Elisje, is het nog goed gekomen met die afspraak?

11. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    jaaaaaaaaaaaaaaaa NESTELDRANG :D:D:D net de badkamer en keuken helemaal uitgesopt en de wasmachine staat aan met een partij onzin was :D:D:D knuffels en dekens van de honden gaan zo ook nog in de was
    wil eigenlijk vandaag ook nog de gordijnen wassen....maar denk dat ik dat maar oversla....anders lig ik over een paar uur weer plat op de bank van de pijn :)

Ons bed hoeft niet op klossen :) moet zorgen voor een 1 persoons matras voor de controles....mocht de kraamhulp daar om vragen, maar in principe is ons bed hoog genoeg :):):)

ben het gisteren aan de kraamzorg vergeten te vragen, maar op hun lijstje staat een po........moet ik deze echt in huis hebben???????????

12. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    @Linn84 fijn dat je zo goed geslapen hebt...hier ook eens lekker geslapen...om 4.00 wezen plassen en daarna meteen weer in slaap gevallen HEEEEERLIJK :D

13. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant

Precies zo dacht ik er ook over! Kan zelf toch wel boven naar de plee waggelen? dacht ik nog.
    Maar ik moet 'm ook echt gaan halen; kan 'm zo ophalen bij de thuiszorgwinkel. Of ik 'm ook echt ga gebruiken, zien we dan wel weer....

14. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Fijn dat je ook goed geslapen hebt Pandora! Is te merken aan je activiteiten haha!

Herkenbaar hoor! Ik heb gister bij de Action voor zo'n 30 euro aan schoonmaak spullen gekocht! 30 euro, bij Action! :$ Ze zullen daar ook wel gedacht hebben... :D

Die po schijnt te zijn voor als je tijdens de bevalling ofzo moet en echt niet kan. Of als je na de bevalling echt het bed nog niet uit kan.
    Ach, ik haal dat ding wel bij de zorgwinkel, dan neem ik meteen zo'n rugsteun mee :D Tis allemaal gratis te leen en dan hebben we het maar in huis..

15. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik kom zaterdag nog op mn werk....neem er daar wel een mee dan voor het geval dat ;) wij hebben boven geen wc ;)
    maar ik lig toch niet de hele dag boven in bed :(:(:(:(

16. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    hahahaha nou heb ik sowieso al geen zitkont....maar ivm mn bekken doe ik niet zoveel op een dag maar het MOEST MOEST MOEST :D:D:D ( had het eigenlijk gisterenavond om 23.30 allemaal nog willen doen...maar toen ik mn vriend aankeek zag ik al dat hij het geen goed plan vond :) )
    en ikke maar bedenken wat ik lekker nog meer uit kan soppen vandaag :):D:p

ik ga nu eerst even een broodje eten met een vriendin....heb ik nog even om daar over na te denken :D:D:D:D

17. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    jeetje...heb jij allles wat ze aan schoonmaakspullen hebben bij de action in je mandje gegooid??? 30 euro bij de action zijn minstens 4 tassen vol :$:D:p

Ik had vorige week ook al een hoop schoonmaakspullen gehaald....was ook een winkelmandje vol...sta ik daar met een hoop onnozel schoonmaakspul ( ja want ik had het allemaal NIET nodig....en weet nog steeds niet wat ik er allemaal mee moet :D ) en dikke toeter bij de kassa :D die caissière zal idd ook wel gedacht hebben :p

18. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Goh wat raar dat je vriend dat niet zo zag zitten :D:D

Geniet van je broodje! En de gezelschap van je vriendin natuurlijk ;)

19. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    oei nesteldrang begint te komen lees ik ;)

bij de action hebben ze ook van die hoezen die water tegen houden voor op je bed!! echt een aanrader hoef je geen plastic er onder te leggen en kraakt niet!!! en een koopie!!

hier zo ff met je beentjes omhoog, eerst nog ff was opvouwen

20. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Bedenk met net dat die molton er ook bij zat. Was inderdaad maar 11 euro ofzo (de grootste) Inderdaad een ideaal ding! Zag die kraammatjes niet zo zitten...

Deel Deze Pagina