augustus 2011 buikjes lekker vroeg hahahaha

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door anita205, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Haha, lekker toch dat bezig zijn buiten? Het is er heerlijk weer voor!

Klinkt wel logisch trouwens, wat die app zegt... Alleen heb ik dit al wel een week of 4 en het wordt steeds erger. Inderdaad ook gewoon als ik niks doe, zelfs als ik het eerder koud heb dan warm. Het blijft benauwd... Nou, zie wel wat ze zometeen zegt. Hou jullie op de hoogte!

@Danielle, ja dat geluid herken ik! Het klinkt, maar voelt ook eng! Fijn dat je hulp krijgt, geniet ervan :D

2. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @linn: houd je ook vocht vast? Anders zou het misschien kunnen betekenen dat je wat vocht achter je longen hebt en dat moet je wel laten checken. Zeker als je ook misselijk bent of hoofdpijn er bij hebt.. we gaan er vanuit dat t niks ernstigs is natuurlijk ;) maar wel fijn dat je vandaag naar de vk moet....!

3. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Hou wel vocht vast ja.. Maar dit klinkt te eng hoor, dat doen we niet ;) :D

4. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    vanaf vandaag verlof en ga weer actief meepraten als dat weer mag ;)

heb het zo druk gehad met afsluiting van het jaar van school/klas dat ik het hier even niet trok.

Heb ik ernstige/leuke dingen gemist?

Bekijk bijlage 166018

5. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    @jananas gefeliciteerd nog al weer drie wat gaat dat hard he!!

@geboorte plan, die heb ik niet en ga ik ook niet doen :D laat het net als bij de eerste over mij heen komen en dat is mij goed afgegaan, en manlief weet wat mijn wensen zijn en hoe ik er in sta!!

@sjullie welkom back en tjee zeg jou buik groeit mooi, dikker dan die van mij :D

@hier tjee zeg voel me net een olifant met die voeten en handen.... niet echt leuk meer slippers pas ik bijna niet meer.....

6. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg

thanks! mijn buik groeit echt alleen naar voren, das echt super fijn, vanachter zie ik er nog ongeveer hetzelfde uit als een jaar geleden hihi

7. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    das echt mooi, dan ben je zo weer super slank!!

Geniet van je verlof!!

8. brechje

brechje Actief lid

21 apr 2009
    341
    0
    0
    @Sjullie,mooi buikje hoor voor een twin!

Zo....weer terug van een heerlijk weekendje weg :D

Had van mij wel langer mogen duren.
    We hebben gister echt een heerlijke rit gehad!
    Zon erbij en m'n ene arm verbrand...hoe ik dat doe?
    Nou...met je arm uit het raam en de hele tijd zwaaien naar de mensen langs de kant ;)
    De bewoners van swetterhage hebben weer de middag van hun leven gehad, tis ook elke keer reuze gezellig!!
    De inwoners van zoeterwoude komen ook elke keer massal naar buiten om ons weer terug te verwelkomen op swetterhage.

Moest trouwens nog wel lachen...
    We kwamen langs de inschrijftafel en iedereen wist wel dat ik zwanger was.
    Staan ze met z'n 3-en door het raampje te gluren met de mededeling dat ik vandaag maar niet moest bevallen...hihi.
    Ik zei;tja...daar ga ik helaas niet over,maar als het wel gebeurt hebben jullie wel een leuk verhaal te vertellen.
    Oja...zeiden ze...worden we allemaal peettante's en ooms :D
    Dat vonden ze dan wel weer leuk...hihi

Ik zei nog tegen mijn man,zou wel een stunt zijn als het vandaag gebeurt, hebben we elkaar leren kennen via de fjordenpaarden en dan bevallen met onze andere hobby, de mini :cool:

Maar beeb heeft zich lekker rustig gehouden tijdens de rit.
    Kan ze gelijk wennen aan het gehobbel in de mini :p

@Lilaa; leuk scheveningen,wij hebben zaterdag een middagje katwijk gedaan.
    Was ook heerlijk,alleen het zand stuifde nogal.

Ik hier samen met mijn man op de pauzeplaats van de rit voor de politiemini.
    Tis een primeur! dit is nml de eerste foto van ons samen tijdens mijn zwangerschap :)
    http://www3.picturepush.com/photo/a/6073291/480/diverse/swetterhage%2Ckatwijk%2Cbuik-039.jpg

en deze foto is in katwijk genomen

9. Sila24

Sila24 Niet meer actief

linn hier ook zo hoor, soms dan zit ik echt te happen naar lucht ,netalsof ik adem tekort kom ofzo moet dan echt even diep inademen :( ik ben benieuwd wat je verlos gaat zeggen hierover

10. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hey josjo ik houd veel vocht vast en zit ook naar adem te snakken soms en ben ook misselijk ernaast. Is dat echt ernstig??????????

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

En leuke buikfoto's zie ik weer voorbijkomen dames!! :)

12. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Zoals het er nu uitziet gaat het een rustig dagje worden vandaag. Al het 'zware' werk is gedaan, ga dus gewoon maar wat aanrommelen.

Misschien dat er nog 2 nachtkastjes met lades komen. Ik heb gewoon een tafeltje aan mijn kant van het bed en mijn man niks, die hoeft zo'n 'rommel' niet.
    Maar zijn tante had er nog 2 staan met lades en bood ze aan. Ik heb maar ja gezegd aangezien ik toch stilaan een beetje plaatsgebrek begin te krijgen voor al de spullen. Mijn man zal er moeten aan geloven en ook 'rommel' aan zijn kant van het bed moeten hebben :) Maar ze op hun plaats zetten wordt een klusje voor hem ;) Daarna ga ik lekker op bed hangen en rustig uitzoeken wat waar kan gaan.

13. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zuurstoftekort heb ik gelukkig nog niet, wel een beetje slaapgebrek sinds vannacht:):)...
    Had in het weekend al gemerkt dat de harde buiken wat meer werden, en de afgelopen nacht was er helemaal geen houden aan. Echt af en aan minutenlang knoephard, en in bed op een andere zij gaan liggen was zowat onmogelijk. Zo dus af en toe wat weggedut, maar echt geslapen heb ik niet, bleeeehhh...

Straks toch effetjes maar de VK gebeld (moet donderdag sowieso weer op controle) en zij gad aan dat het indalingsweeën waren. Ik vroeg nog of ze aan kon geven rond welke week het hoofdje van de beeb "definitief" klem kwam te zitten in het bekken, en tja, dat bleek dus ca. week 34 te zijn.... Toen wist ik al bijna genoeg...:$:p

Enfin, weer enigszins gerustgesteld, maar zie alweer als een berg op tegen de nacht... Kreeg net nog een mailtje van de Borduurderie dat mijn lakentjes al klaar zijn, joehoe!!!:D:D:D Sneller dan verwacht!!!! Ga ik van de week nog effe een keer wat beddengoed wassen en het ledikantje opnieuw opmaken; daar ligt nu nog een schattig Cottonbaby-tulpen-lakentje voor de wieg op omdat ik alleen "saaie" ledikantlakentjes had, hihi...

Iedereen verder goed weekend gehad??? Hier is het lekker weer geweest!

14. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @sila: waarschijnlijk niet en als je er geen hoofdpijn bij hebt moet je je ws geen zorgen maken.. Alleen bij extreem vocht vasthouden in gezicht, handen e.d. En daarbij misselijk en hoofdpijn zou ik altijd vk even bellen want dan is het goed om je bloeddruk te laten meten. Maar je niet meteen zorgen maken hoor, is vast niks... :)

15. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @kabouter: die hebben echt leuke lakentjes voor weinig hè! Hoe lang heb je moeten wachten op je bestelling?

16. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ze waren nu klaar en gingen vandaag verstuurd worden!
    Had er eigenlijk nog anderhalf a 2 weken langer voor uitgetrokken!

17. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Ik ben er weer van de vk! Alles leek goed. Krijg over 2,5 week een groei- en liggingsecho. Dan ook pas weer de eerstvolgende controle. Alles leek prima, dus hoefde niet eerder als ik dat geen probleem vond. Nou, ik vind die ritjes naar het ziekenhuis niet zo geweldig, dus het mag van mij :D

Kleine is goed ingedaald en dat blijft waarschijnlijk ook wel zo. De buikpijnen en harde buiken waren niet verontrustend, maar als ik me zorgen ga maken moet ik gewoon bellen.

Over dat benauwd hebben, dat schijnt vaker voor te komen. Je hebt meer bloed, dus meer zuurstof nodig. En je longen hebben inderdaad minder ruimte waardoor je minder op kan nemen. Zojuist dus een ventilator gehaald en vind het nu al een uitkomst :D Komt me zo alle zuurstof toewaaien :D

Ook een drukproef van het geboortekaartje en de envelopjes opgehaald. Heb ik wat te doen bij de eerstvolgende slapeloze nacht ;)

Sjullie, een mooie buik hoor! Heerlijk dat alleen naar voren groeien. Is hier gelukkig net zo :D Van achter zie je niet dat ik zwanger ben!

Brechje, ook mooie foto's! Echt een behoorlijke buik, maar wel erg mooi! En wat schattig, die politiemini :D

Net ook nog naar Icare geweest trouwens voor een ondersteek en rugsteun. Had vorige week gebeld om het achteruit te laten leggen, maar hoefde niet want ze hadden het altijd op voorraad. Nou je raad het, niet dus! Moest ik vanmiddag maar terugkomen... Icare zit hier in zo'n beetje de drukste straat van de stad, waar alleen op maandagochtend parkeerplaats is. Ach, zei die vrouw, het is niet zo zwaar. Tja, daar heb ik wat aan! Lopen gaat toch in z'n geheel haast niet?! Snap dat niet, je laat een zwangere toch geen roteind met die spullen zeulen? Nouja, als het goed is ligt het volgende week maandag voor me klaar, dan maar een week later...

18. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    jaja, ik ben er uit :p ben wel weer de halve nacht aan het overgeven geweest...sjezus, waarom geef ik alleen 's-nachts over :( kan dat niet gewoon overdag zodat ik s-nachts kan slapen :x:x:x
    ik ben dat gekots echt SPUUGzat :D
    mn "dipje" is nog niet helemaal over...de vermoeidheid helpt daar niet echt aan mee :x misschien moet ik maar gewoon even lekker doelloos gaan shoppen....ga je je toch altijd beter van voelen zeggen ze :(:p

@kabouterklus, de service van borduurderie is echt goed he, ik had daar ook lakentjes besteld...had ze binnen een week in huis, de kwaliteit is echt mooi...alleen ga ik de lakentjes niet gebruiken :) vind ze achteraf te meisjesachtig...en had ze besteld toen we het geslacht nog niet wisten :):):):)

@Sjulie....mooi buikje meid. Ik draag ook echt alleen naar voren...behalve aan mn buik en borsten is er nergens iets aangekomen :D van de achterkant zie je niet eens dat ik zwanger ben

19. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Wat rot dat je er vooral 's nachts last van hebt! Heb je het daar ook met de vk over gehad? Misschien dat die tips heeft dat je dat ritme wat kan draaien... Nog super vervelend dan, maar dan slaap je tenminste iets!

20. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    daar ga ik het morgen over hebben ;)

Deel Deze Pagina