Ja Jeeeeee wat heb ik een steken Voel een enorme druk in mn vagina steeds....moet soms gewoon ergens overheen gaan hangen om de pijn op te vangen....met de honden uitlaten ook 6x gestopt op een afstand van 100 meter en moest dan even zuchten en mn benen bij elkaar klemmen Heb ook menstruatiekrampjes en pijn in mn onderrug Voor iemand herkenbaar????? Sorry voor de taalfouten af en toe...maar dan ben ik met telefoon online en heb ik maar kleine toetsjes om te typen en geenpuf om heel de tekst na te lopen op typefouten
♥Bevallingslijst Augustus mama's 2011 ♥ 03 augustus Ros84 Verrassing Ziekenhuis, BV 04 augustus Missa 2 Meisjes ZiekenHuis BV 05 augustus Igglepiggle Verrassing 05 augustus Bibi26 Verrassing Thuis BV 12 augustus Bloempie 1983 Verrassing Thuis 13 augustus Linn84 Meisje Thuis BV 13 augustus Merry78 Meisje Ziekenhuis BV 14 augustus Josjo Verrassing Ziekenhuis, BV 14 augustus Reza2306 Meisje Kraamhotel BV 17 augustus Hamis50 Jongen 17 augustus Brechje Meisje Ziekenhuis 19 augustus Wennietje Jongen Ziekenhuis 20 augustus Pandora Jongen ziekenhuis FV 22 augustus Naiobi Jongen Ziekenhuis BV 23 augustus Kabouter Klus Jongen Ziekenhuis BV 25 augustus Jannanas Jongen, Ziekenhuis BV 28 augustus LiLaa Jongen, Ziekenhuis daarna Kraamhotel, BV 31 augustus BamacaJongen Ziekenhuis BV 31 augustus Ikkuh86Jongen Ziekenhuis BV Anita205 Jongen Augmam Jongen Babystuff Jongen Bibi26 Verrassing Brin Meisje Daantje 1 Meisje Danielle83 Meisje fairylaughs Jongen Ghurabaa Meisje Igglepiggle Verrassing JustMe86 Jongen Lori Jongen Mamapatricia Meisje Melanne Meisje Miranda26 Jongen Naiobi Jongen Patronique Meisje Sanne2011 Jongen Siren84 Meisje Sjarrel Jongen Sjullie 1 Jongen 1 Meisje Sweetangel28 Meisje Ukkepukkie Meisje Ukkiefct Verrassing Wondertje1984 Verrassing Ik sta er ook weer tussen. Moet wederom in ziekenhuis bevallen op medische indicatie ( streptokokken B), helaas! Hier ook benauwd, beeb zit heel hoog! Soms gevoel alsof hij door mijn middenrif heen komt! Dus van mij mag hij nu wel zakken! Heeft die van jullie ook zo vaak de hik? Het gaat echt maar door, soms wel drie keer per dag, wel drie kwartier lang! Nog twee dagen werken, kan echt niet meer wachten. Ben nu echt heel moe, de laatste dagen zijn heeeel hectisch merk ik! Iedereen wil nog even iets van je omdat je er straks niet meer bent.....
♥Bevallingslijst Augustus mama's 2011 ♥ 03 augustus Ros84 Verrassing Ziekenhuis, BV 04 augustus Missa 2 Meisjes ZiekenHuis BV 05 augustus Igglepiggle Verrassing 05 augustus Bibi26 Verrassing Thuis BV 12 augustus Bloempie 1983 Verrassing Thuis 13 augustus Linn84 Meisje Thuis BV 13 augustus Merry78 Meisje Ziekenhuis BV 14 augustus Josjo Verrassing Ziekenhuis, BV 14 augustus Reza2306 Meisje Kraamhotel BV 17 augustus Hamis50 Jongen 17 augustus Brechje Meisje Ziekenhuis 19 augustus Wennietje Jongen Ziekenhuis 20 augustus Pandora Jongen ziekenhuis FV 20 augustus Wondertje1985 verrassing kraamhotel BV 22 augustus Naiobi Jongen Ziekenhuis BV 23 augustus Kabouter Klus Jongen Ziekenhuis BV 25 augustus Jannanas Jongen, Ziekenhuis BV 28 augustus LiLaa Jongen, Ziekenhuis daarna Kraamhotel, BV 31 augustus BamacaJongen Ziekenhuis BV 31 augustus Ikkuh86Jongen Ziekenhuis BV Anita205 Jongen Augmam Jongen Babystuff Jongen Bibi26 Verrassing Brin Meisje Daantje 1 Meisje Danielle83 Meisje fairylaughs Jongen Ghurabaa Meisje Igglepiggle Verrassing JustMe86 Jongen Lori Jongen Mamapatricia Meisje Melanne Meisje Miranda26 Jongen Naiobi Jongen Patronique Meisje Sanne2011 Jongen Siren84 Meisje Sjarrel Jongen Sjullie 1 Jongen 1 Meisje Sweetangel28 Meisje Ukkepukkie Meisje Ukkiefct Verrassing Wondertje1985 Verrassing heb mezelf er ook even tussen gezet. @pandora hoop dat je dip snel over is en dat je vannacht wat beter slaapt. @hier nog 5 dagen werken en dan verlof was vandaag een lange dag morgen nog werken en dan 2 dagen rusten
Ik ben uit het lijstje 23-08 sjulie, zh jongen en meisje. Onderaan sta ik er nog wel bij zal mezelf er zo even tussenzetten als ik op de laptop zit ipv iPhone hihi.
Pandora klinkt als indalings- of voorweeen.... Hoe is het nu? Hier ook erge pijn in mijn liezen, druk op mijn vagina en lopen gaat bijna niet.... En nu ook nog een soort van buikpijn erbij....?? Rustig aan doen maar weer!
Mooie buik hoor!!! @pandora hoe gaat het nu?? denk ook dat het indalingsweeën zijn... @hier alles prima op de vochtophoping na
@missa wordt jij ingeleid?? Lijkt mij wel of niet? @pandora lijkt mij ook indalingsweeen.... Hier gelukkig geen last van pijntjes in de rug.. Rugweeen schijnen het pijnlijkst te zijn. vorige keer niet gehad.. Hoop dat ze jou ook bespaart blijven!!
Pandora, hier nog iemand die benieuwd is hoe het met je gaat! Je moet vandaag naar de vk toch? Daar kunnen ze je vast met zekerheid zeggen wat het is... Heb geen last van m'n rug, wel steeds van die menstruatiekrampen en steken van onder. Dat is echt aan het indalen te wijten zei m'n vk. We horen het wel! Naiobi, mooie buik! Hier verder geen nieuws. Heb weer een nacht doorgeslapen Heerlijk liggen dromen over zo'n kleintje Heb gister die van m'n vriendin een hele poos bij me gehad, vond het zo'n raar idee dat ik over een paar weekjes die van mezelf vast kan houden! Werd er wel nog even aan herinnerd dat het niet alleen maar leuk en schattig is trouwens, hij spuugde echt van boven tot onder m'n hele shirt en broek eronder
Ik ben net terug van de vk....de kleine ligt wel goed, maar is nog niet ingedaald...volgens de vk kwam het drukkende gevoel doordat de kleine soms in mn bekken schiet met zn hoofd...maar er ook weet uit schiet...dat gaf volgens haar ook zon gevoel vanmorgen nog wel even hetzelfde gevoel gehad...maar nu is het weg! Verder was alles netjes bloeddruk 105/60 en weeg nu 68 kilo dat zijn er nu 8 bij in totaal...niet slecht toch uitslag van suiker was gelukkig ook gied en mn hb was weer aan het stijgen! Volgende controle de bevalling bespreken...
@pandora top dat alles goed was, gaf ze nog tips over het overgeven s nachts?? of ging het vanacht goed,nu je s middags warm hebt gegeten? @Naiobi ja het ligt er aan als de bevalling vanzelf opgang komt niet, vrijdag weten we meer
Pandora, fijn dat het beter gaat, tenminste, hoe is het met het overgeven? Hier ook ene keer verder indalen en dan weer er wat uit. Zit dus nog niet helemaal vast, maar ben al lang blij dat het goed ligt. En netjes hoor 8 kilo maar aankomen. Hier al wel heel wat meer, maar sta de laatste weken wel stil.
Vannacht ging het goed ....dus net ook weer alvast mn avondeten op niet gezellig voor mn vriend...maar een kotsende vriendin is ook niet leuk...moest zoveel mogelijk licht verteerbaar en niet gekruid of vet eten...kijken of dat helpt
Was je aan het begin van je zwangerschap ook zo misselijk? Het is bekend dat de klachten van de eerste maanden in de laatste maanden terug kunnen komen. Merk dat bij mij wel.
De baby had gisteren een hartslag van 147 slagen per minuut, betekent dit dat we een meisje krijgen? Terwijl we van de verloskundige een idee krijgen van een jongen ivm aankomen gewicht hi hi. Ach over een maandje of zo weten we het.
Veel te laat achtergekomen om dit als tip door te geven hier, maar ik ga ze toch proberen, omdat ook bij de bevalling kunnen helpen: Iemand ervaring met ditte?: Preggie Pops
@Josjo mmm interessant dat het hartslagverhaal niet zo'n bakerpraatje is als ik dacht toch een meisje dan...? haha spannend, over een paar weekjes zal ik het weten @steken in vagina hier ook soms heel erg, auw!! (< roep ik dan ook hardop terwijl ik alleen thuis zit, hmpf) baby'tje is al volledig ingedaald maar denk dat steken komen omdat ie met zijn/haar hoofdje tegen mijn baarmoedermond o.i.d. duwt? echt vervelend iig! @Pandora fijn dat het wat beter ging! @iedereen veel sterkte met de klachtjes!
@ geslacht verrassing; ik ben bloed nieuwsgierig inmiddels! Maar ben heel blij dat we ervoor gekozen hebben het een verrassing te houden, wel zo leuk. @ hier; de kleine is mooi aan het indalen. Toch fijn om te horen, weer een stapje dichterbij de geboorte. @ klachtjes; allemaal sterkte! Ik kan er (gelukkig) niet over mee praten.