♥Bevallingslijst Augustus mama's 2011 ♥ 03 augustus Ros84 Verrassing Ziekenhuis, BV 04 augustus Missa 2 Meisjes ZiekenHuis BV 05 augustus Igglepiggle Verrassing 05 augustus Bibi26 Verrassing Thuis BV 12 augustus Bloempie 1983 Verrassing Thuis 13 augustus Linn84 Meisje Thuis BV 13 augustus Merry78 Meisje Ziekenhuis BV 14 augustus Josjo Verrassing Ziekenhuis, BV 14 augustus Reza2306 Meisje Kraamhotel BV 17 augustus Hamis50 Jongen 17 augustus Brechje Meisje Ziekenhuis 17 augustus Danielle83 Meisje 19 augustus Wennietje Jongen Ziekenhuis 19 augustus Ukkiefct Verassing Ziekenhuis 20 augustus Pandora Jongen ziekenhuis FV 22 augustus Naiobi Jongen Ziekenhuis BV 23 augustus Kabouter Klus Jongen Ziekenhuis BV 23 augusutus Sjulie Jongen / Meisje Ziekenhuis BV 25 augustus Jannanas Jongen, Ziekenhuis BV 28 augustus Patronique Meisje Thuis BV 28 augustus LiLaa Jongen, Ziekenhuis daarna Kraamhotel, BV 31 augustus BamacaJongen Ziekenhuis BV 31 augustus Ikkuh86Jongen Ziekenhuis BV Anita205 Jongen Augmam Jongen Babystuff Jongen Bibi26 Verrassing Brin Meisje Daantje 1 Meisje fairylaughs Jongen Ghurabaa Meisje Igglepiggle Verrassing JustMe86 Jongen Lori Jongen Mamapatricia Meisje Melanne Meisje Miranda26 Jongen Naiobi Jongen Sanne2011 Jongen Siren84 Meisje Sjarrel Jongen Sweetangel28 Meisje Ukkepukkie Meisje Wondertje1984 Verrassing
Hier nog een buikfoto van afgelopen zondag, 36+2: Bekijk bijlage 166840 @ Missa; oei, spannend om te weten wanneer het zover is, of niet? @ Danielle; wat vervelend dat je zoveel pijn hebt. Maar jij hebt verder geen indicatie om de baby eerder te halen ofzo? Even doorbijten nog meid, sterkte!
Danielle83 je staat er tussen, ga je bevallen in het ziekenhuis of thuis, en fv of bv?? Qua 38 week, was eerst de bedoeling maar de twin doet het zo goed, dat ze me max tot 40 willen laten lopen als het zo goed blijft gaan,dus tja we zullen zien....
@Gordijnen, denk dat het dan toch echt fuchsia gaat worden Bedankt voor jullie tips! @Missa, Gefeliciteerd met je 37 weken! Heerlijk, zo'n mijlpaal! @Bibi, Mooie buik! @Hier, weer super moe! Viel vanmorgen rond half 6 pas in slaap en moest om 8.15 weer weg... Zo maar lekker naar bed denk ik Heb het idee trouwens dat het toch wat rommelt, maar kan het niet goed plaatsen. Heb steeds wat buikpijn (van die menstruatiekrampen), m'n darmen zijn ineens gevoelig en alles voelt wat beurs van onder zeg maar... Voorweeën? Of nog steeds het indalen??
net nog even een buikfoto gemaakt let maar niet op mn kleren....loop nog in mn ikhebgeenzinommeaantekledenoutfit
hier precies hetzelfde....vannacht er ook uitgeweest om een kruik warm te maken, en heb steeds hele dunne ontlasting verder nog steeds veel steken en een drukkend gevoel, met menstruatiekrampen
@pandora mooi buikje hoor @bibi26 mooi hoor @linn kunnen nog steeds voorweeën zijn... en qua beurs gevoel van onderen heb ik ook een paardagen last van gehad, het afvegen deed zelfs zeer,nu geen last meer van en qua stoelgang tjee zeg kan wel 4 keer op een dag @wie eerst ben heel benieuwd spannend want het komt nu wel heel dicht bij
♥Bevallingslijst Augustus mama's 2011 ♥ 03 augustus Ros84 Verrassing Ziekenhuis, BV 04 augustus Missa 2 Meisjes ZiekenHuis BV 05 augustus Igglepiggle Verrassing 05 augustus Bibi26 Verrassing Thuis BV 12 augustus Bloempie 1983 Verrassing Thuis 13 augustus Linn84 Meisje Thuis BV 13 augustus Merry78 Meisje Ziekenhuis BV 14 augustus Josjo Verrassing Ziekenhuis, BV 14 augustus Reza2306 Meisje Kraamhotel BV 17 augustus Hamis50 Jongen 17 augustus Brechje Meisje Ziekenhuis 17 augustus Danielle83 Meisje 19 augustus Wennietje Jongen Ziekenhuis 19 augustus Ukkiefct Verassing Ziekenhuis 20 augustus Pandora Jongen ziekenhuis FV 20 augustus Wondertje1984 Verrassing Kraamhotel BV 22 augustus Naiobi Jongen Ziekenhuis BV 23 augustus Kabouter Klus Jongen Ziekenhuis BV 23 augustus Sjulie Jongen / Meisje Ziekenhuis BV 25 augustus Jannanas Jongen, Ziekenhuis BV 28 augustus LiLaa Jongen, Ziekenhuis daarna Kraamhotel, BV 28 augustus Patronique Meisje Thuis BV 31 augustus BamacaJongen Ziekenhuis BV 31 augustus Ikkuh86Jongen Ziekenhuis BV Anita205 Jongen Augmam Jongen Babystuff Jongen Bibi26 Verrassing Brin Meisje Daantje 1 Meisje fairylaughs Jongen Ghurabaa Meisje JustMe86 Jongen Lori Jongen Mamapatricia Meisje Melanne Meisje Miranda26 Jongen Sanne2011 Jongen Siren84 Meisje Sjarrel Jongen Sweetangel28 Meisje Ukkepukkie Meisje Ik zag dat er weer een paar dames vanaf gevallen waren en bij Missa haar lijst er ineens een dames bij stonden... dus nu is alles weer compleet
@ menstruatiekrampen; Ook hier heb ik er regelmatig last van in combinatie met flinke diarree, ook heb ik veel slijmverlies (ik weet t, klinkt allemaal niet zo gezellig haha) @ de nachten; op zich slaap ik goed, word alleen een paar per nacht wakker om even te plassen en even iets te drinken. Uit bed komen word wel steeds moeilijker en voel me soms echt bejaard als ik niet omhoog kom haha Verder heb ik steeds meer last van de CTS in mijn handen, als ik sochtends wakker word kan ik het eerste half uur niets vastpakken omdat mijn handen totaal gevoelloos zijn. Ook in de suoermarkt laat ik regelmatig dingen uit mijn handen vallen omdat ze dan ineens gevoelloos zijn. Dit vind ik tot nu toe wel het meest vervelende kwaaltje wat ik in de zwangerschap heb mogen ervaren. Ik ben ook erg benieuwd wanneer we de eerste felicitaties mogen geven!!
@missa: jaaaa mooie mijlpaal, 37 weken!! Hier vandaag 8 maanden, klinkt ook wel goed @wieowiezaldeeerstezijn...? In het augustus mama's 2011 forum zijn er al 3 bevallen! Allemaal jongetjes, dus wanneer komen de eerste meiden?? Ben benieuwd! @krampen e.d.: hier ook van die dagen. En vorige week heb ik een dag of 4 elke dag wel 4 tot 5 keer naar de wc gekund. Ik dacht ook al; is mijn lijf zich aan het leegmaken of... maar nee. En eigenlijk ook niet logsich met 35 weken he . Ik hoop sowieso niets tot volgende week zondag.. minimaal 37 weken en daarna mag het komen maar als het nog een paar weken langer duurt ach.. ik denk dat ik me het beste maar kan instellen op 42 weken, dan kan het alleen maar meevallen he... ben zelf ook met 42 weken geboren en ik was 52 cm en 7 pond. Prima zou ik zeggen @linn: bedoel je met fuchsia dan hetzelfde als je aankleedkussen? Zou ik dan ook voor kiezen ja, is mooi! Ben benieuwd naar het eindresultaat!
Reza, ook mooie buik! Wat super irritant en pijnlijk lijkt me dat zeg! Hoop dat het na de bevalling ook meteen weer weg is! Josjo, ja, die bedoel ik. Alles is dan rustig en de dingen als het waskussenhoes en het dekentje zijn dan fuchsia roze. Zijn er hier nog meer kamertjes af trouwens? Ben wel benieuwd, heb er een paar gezien en ze zien er allemaal zo schattig uit!
zo nu ff met de voetjes omhoog net de vitrage in de wasmachine gedaan is dat zo ook lekker schoon, stoflap er beneden door gehaald, stofzuiger en de dweil... wel weer genoeg voor vandaag dacht ik zo oja zou ook nog ff een foto schieten... @reza mooi buikje hoor
mooie buikjes dames! Groot gelijk om lekker in je kloffie te blijven lopen! Missa, heel mooi buikje voor een tweelingbuikje zeg!! @linn: jaa kopen!!