@sjulie: ik dacht dat jij en missa ongeveer even ver waren... Gaat alles goed verder? Laat ze idd nog maar even lekker zitten ja @lilaa: een vriendin van mij is laatst ook met 34 weken naar Spanje gegaan met t vliegtuig, vind t ook knap dat je het durft en kan... Hoop dat je niet net als ik van die varkenspootjes krijgt in het vliegtuig... fijne vakantie in elk geval en van nu.nl krijg ik op de iPhone altijd breaking news op mijn scherm net als n berichtje dus zie het vanzelf voorbij komen hahaha @ fairy laughs: leuke foto!!
@lilaa veel plezier, hopelijk wacht de kleine wel ff tot je weer thuis bent ik zou t ook niet meer durven, hoor @fairylaughs mooie buik/foto!
@linn84 moooooi geworden hoor!! @lilaa niet bevallen in het vliegtuig of daar hoor.... beval je in het vliegtuig dan moet je het aangeven in het land waarvan het vliegtuig is... maar een hele fijne vakantie geniet er van!! @hier aan het rommelen thuis, alles beetje opruimen enz... bijna nieuwe vloer nodig van al dat dweilen en de strijkplank vertoont ook al slijt plekken laatste dagen wel meer harde buiken...
@Lilaa; ooooooh, respect hoor! Dat je nog de moed hebt om te vliegen!? Ik was met 26 weken op de terugweg al heel blij toen we weer aan de grond stonden, had zo'n last van mijn rug toen al! Je moet denk ik wel een verklaring meenemen of niet?! Ik hoor eigenlijk maar weinig dames klagen over een trekkerig gevoel bovenaan de baarmoeder, aan de buitenkant van de buik dan. Heeft niemand daar last van? Dat is toch wel een van mijn "major" klachten, moet ik zeggen, kan daar ook echt geen stof overheen hebben. Precies die vouw zo, als je zit, tussen je buik en je borsten. Ik maar smeren en smeren om het zoveel mogelijk soepel te houden, maar het blijft trekken. Hebben jullie dat niet?
Missa is bijna 3 weken verder dan dat ik ben hihi. Maar verder gaat het goed hoor. Het wordt steeds zwaarder maar ik wil niet klagen
Herken dat trekkende gevoel wel, maar heb dat echt weken, misschien zelfs maanden geleden al gehad. Tilde dan m'n buik een beetje op, omdat het voelde alsof hij anders zou scheuren van de bovenkant... Haha, dat kan natuurlijk helemaal niet, maar goed!
@ Vliegen: zou ik ook niet meer durven! NIet omdat ik bang ben te bevallen, maar meer het opzien tegen het zitten, wachten, enz. Ik kan niet meer goed zitten, voel me dan heel benauwd. Als ik 's avonds op de bank zit draai en beweeg ik telkens, anders wordt ik helemaal naar! En dan in zo'n krap vliegtuigstoeltje......... Vraagje: ik ben in het begin van de zwangerschap best wat kilo's aangekomen, ongeveer 13. Maar sinds een paar weken blijf ik exact gelijk! Vind het zo vreemd! De kleine groeit nu volgens mij heel hard, dus ik zou dan ook mee moeten groeien lijkt me. Want als ik niet groei, dan val ik dus af want als het goed is groeit die kleine wel door. Maar volgens mij is afvallen heel slecht toch? Maar ik heb gewoon heel weinig behoefte aan eten ( en snaai) op dit moment, ben eigenlijk continu misselijk doordat het zuur zo hoog zit. Wie herkent dit? Morgen controle VK ( laatste, dan door naar gyn) dus zal hen ook eens vragen.
het is niet erg als je een beetje afvalt ik ben de steken in mn vagina even helemaal zat....het doet pijn...durf geen stap te verzetten
@jannanas volgens mij is het niet vreemd om aan het einde te stagneren qua aankomen of om een beetje af te vallen, geloof dat je vruchtwater dan ook wat afneemt (en vocht?), dus misschien heeft het daarmee te maken? en de verdeling van het aankomen verschilt ook per persoon, jij hebt in het begin wellicht een 'groeispurt' gehad en nu is het gewoon genoeg voor jouw lichaam @aankomen van mij mag het hier nu ook wel stoppen, nu bijna 14kg erbij en vind dat zat! vooral in laatste weken steeds ca. een kg per week, hoop niet dat dat nog een paar weken zo doorgaat
Ik was ook wat afgevallen, meer omdat ik niet kon eten omdat m'n maag geen ruimte meer had. Was helemaal geen probleem, kwam zelfs veel voor zei de vk. Dus vast niets om je druk om te maken... Pandora, ik kreeg in een ander topic de tip om op zo'n oefenbal te zitten, dat zit beter dan een stoel/bank ofzo... Misschien helpt het? Hier nog niet geprobeerd, ga zo lekker slapen! (in ieder geval weer een poging doen dan he? )
@wondertje mooie buik meid!! @hier vanacht van 4 tot 5:30 harde buiken gehad pfff daarna gelukkig weer kunnen slapen en is het nu zo goed als weg, zo nu en dan nog ffies... verder alles prima hier
Ik heb gisteren ook erg last gehad van harde buik...de mijne is vanaf eind van de middag tot ik ging slapen niet zacht geweest Had het ook gruwelijk in mn rug en nig steeds veel steken down under. Als ik pas over 6 weken ga bevallen hooo ik niet dat dit zo nog 6 weken duurt:x weet van gekkigheid niet hoe ik moet zitten of liggen en met dat overgeven snachts ben ik ook echt klaar! Van mij mag ie komen hoor
pandora das echt KKKK zeg pff vooral dat overgeven er bij, ik moet wel zeggen als ik op mijn rechter zei ging liggen dat ik ook niet echt lekker werd, maar goed dat was te verhelpen... Hoop voor je dat het wat over gaat, probeer anders es een warme kruik voor je buik, of rug
Hier ook een wat mindere nacht gehad. Telkens ik een poosje lag werd ik misselijk. Gelukkig waren er redelijk wat csi afleveringen en daarna nog american dad op tv (eindelijk de versterker voor de freeview en antenne aangesloten in de slaapkamer). Dus 'lekker' zittend in bed nog tv gekeken en na al dat ben ik er toch in geslaagd om te gaan slapen. De hond heeft me zelfs laten uitslapen, normaal als ik om 8 uur nog niet uit bed ben dan komt hij me halen omdat hij toch wel dringend naar buiten wil. Nu ben ik uit mezelf om half 10 opgestaan en de hond lag nog in zijn mandje. Ook niks gevonden van behoeftes in huis dus beestje heeft een extra beloning gekregen Mijn buik blijft nu wel 'zwaar' aanvoelen. Normaal krijg ik dat gevoel zo tegen de avond maar sinds een paar dagen sta ik er ook mee op. Verder geen pijntjes of andere dingen die op voortekenen wijzen. Ik weet wel dat 37 weken en/of meer beter is maar van mij persoonlijk mag het nu ook wel hoor. En mijn man wordt ook best ongeduldig.
had al de hele avond een kruik op mn buik gehad, afwisselend met mn rug....daarna nog onder een warme douche gezeten, maar hielp niet :x harde buik is nu wel weg...alleen blijft het wel wat rommelen denk dat ik vandaag maar een dagje bank/bed hou....had eigenlijk nog wat leuks willen doen...maar op weer zo'n knoertharde buik zit ik niet te wachten ik kon gisteren echt wel janken...wist me echt even geen raad met mezelf, wilde af en toe gewoon op de badkamer vloer of midden in de huiskamer gaan op de grond gaan liggen omdat ik nergens lekker zat of lag normaal ben ik alles behalve een mieperd of kleinzerig, maar ik voelde me echt niet prettig...pfffffffffffff en dan moeten de weeën nog komen sorry voor mn geklaag maar ben het nu echt even beu kan gewoon al 20 weken niks fatsoenlijks doen door de pijn vanwege BI...dat ik eigenlijk echt niet meer zit te wachten op dit soort pijntjes
Join the club. Soms kun je je dan zo diep ongelukkig voelen he?! Mijn dag wordt vandaag ook niet geweldig denk ik. Woensdag moeten de boeken van de drukker terug, dus dan wil ik een naam, kaartje en bijbehorende teksten hebben. Hebben nu ons lijstje namen afgewerkt tot 4 (ik 2 , mannetje 2), maar ben zoooooooooo bang dat we er echt niet uitkomen! Ik wil absoluut niet mijn zin doordrijven en het liefst een naam kiezen waar we allebei achter staan, maar die namen van hem.... niet echt happy mee... Gisteren is ie door de boeken met kaartjes gebladerd; heeft welgeteld 1 leuk model gekozen (zelfde model als onze trouwkaart)... zucht... wordt dus ook nog punt van discussie... Waarom kiezen we nopu niet gewoon allebei hetzelfde??? Mjaaa.... zal toch een keer moeten...