Spannuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuund, meis!!!!! Hoe voel je je??? Mooie termijn, dus daar is verder op zich niks van te zeggen! Heb vannacht gedroomd dat mijn vliezen braken, maar tot nog toe niks, haha.... Beeb is wel vreselijk onrustig; ben helemaal bont en blauw van binnen volgens mij!
♥Bevallingslijst Augustus mama's 2011 ♥ 03 augustus Ros84 Verrassing Ziekenhuis, BV 04 augustus Missa 2 Meisjes ZiekenHuis BV 05 augustus Igglepiggle Verrassing 05 augustus Bibi26 Verrassing Thuis BV 07 augustus Augmam Jongen Ziekenhuis Geboren; ...... 12-7-2011, 49cm 2685 gram 36+2 wkn 08 augustus JustMe86 Jongen Ziekenhuis 12 augustus Bloempie 1983 Verrassing Thuis 13 augustus Linn84 Meisje Thuis BV 13 augustus Merry78 Meisje Ziekenhuis BV 14 augustus Josjo Meisje Ziekenhuis, BV, Geboren; Annelynn 18-7-2011, 45 cm en 2910 gram. 36+1 wkn 14 augustus Reza2306 Meisje Kraamhotel BV 17 augustus Hamis50 Jongen 17 augustus Brechje Meisje Ziekenhuis 17 augustus Danielle83 Meisje 19 augustus Wennietje Jongen Ziekenhuis 19 augustus Ukkiefct Verassing Ziekenhuis 20 augustus Pandora Jongen ziekenhuis FV 20 augustus Wondertje1984 Verrassing Kraamhotel BV 22 augustus Naiobi Jongen Ziekenhuis BV 22 augustus Mamapatricia Meisje Geboren; lizzy, 16-7-2011 2230 gram 34+5 wkn 23 augustus Kabouter Klus Jongen Ziekenhuis BV 23 augustus Siren84 Meisje 23 augustus Sjulie Jongen / Meisje Ziekenhuis BV 25 augustus Jannanas Jongen, Ziekenhuis BV 28 augustus LiLaa Jongen, Ziekenhuis daarna Kraamhotel, BV 28 augustus Patronique Meisje Thuis BV 31 augustus BamacaJongen Ziekenhuis BV 31 augustus Ikkuh86Jongen Ziekenhuis BV Anita205 Jongen Babystuff Jongen Bibi26 Verrassing Brin Meisje Daantje 1 Meisje fairylaughs Jongen Ghurabaa Meisje Lori Jongen Melanne Meisje Miranda26 Jongen Sanne2011 Jongen Sjarrel Jongen Sweetangel28 Meisje Ukkepukkie Meisje @ Justme86; Je staat erbij,meid! hoop dat we snel de kleine erbij kunnen zetten en succes met de echte laatste loodjes!!
Hey pandora,&Linn( en andere meiden) ik ben er nog maar kan niet alles bijhouden ik krijg morgen pas de uitslag maar voel me nog steeds niet zo lekker lig meerendeel v/d dag in bed voel me heel slap en duizelig maar voor de rest is er niks ernstigs aan de hand gelukkig . En Josjo van harte gefeliciteerdt met jullie dochter!!
Igglepiggle...mooie buik meid Sjulie...je mag gerust klagen over je dikke voeten hoor dikke voeten is ook niet fijn dat is dan gelukkig weer een van de weinige dingen waar ik geen last van heb Ik had gewoon graag wat minder klachten gehad..en kan best jaloers worden als ik mijn ongeveer even lang zwangere overbuurvrouw rond zie springen, ik zelf loop er echt bij als een oud wijf..maar ook dat gaat weer over maar dat ik een super fijne zwangerschap heb kan ik niet echt zeggen helaas maar dat wil niet zeggen dat dames die het makkelijker hebben gehad ook niet af en toe even lekker mogen klagen dus voor mij hoeven jullie je niet in te houden Justme86 Spannend meid...succes met echt de allerlaatste loodjes
Nou meiden heb goed nieuws onze meid ligt nu goed, ze kan nog wel draaien maar denk en hoop dat ze dat niet meer doet.... Maar ik wordt als mijn bmm rijp is met 38 weken ingeleid!! Dus nog iets meer dan twee weken en dan hebben we ons meiske in handen ik ben zoooo blij!!
Igglepiggle, mooie buik Justme: Succes! Danielle: Inderdaad goed nieuws! Wat lekker dat je de "zekerheid" hebt dat je over twee weken je kleintje vast kan houden
Meiden thnx voor jullie reacties! Op dit moment voel ik me goed. En al is me hele huis af, toch ga ik lopen schoonmaken en rechtzetten en netjes maken (slaat echt nergens op) maar ja kan het niet laten. Toch nog even dit wassen of dat... De beeb is vreselijk onrustig en ligt niet echt stil...ook op de scans/echo's wat dit te zien...afw88 nu... Meiden, zijn jullie veel aangekomen tijdens jullie zwangerschap? Ik tot nu toe max. 2,5 kg. Het is nu afw88, ik hou jullie op de hoogte...
@josjo van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. mooie naam @justme86 succes met de laatste loodjes @hier net thuis van het werk morgen laatste dagje. en dan lekker genieten en rusten
Sky hebben we 1 jaar gehad, tot het contract afliep haha. Het was het niet waard om te houden, we kijken amper tv. Freeview en internet, meer hebben we niet nodig
Goeiemorgen allemaal Ik heb dus gewoon geslapen als een roosje...had gedacht niet zo goed te slapen omdat ik gisteren de hele middag in bed heb gelegen...maar word net pas weer wakker zal nodig geweest zijn wat slaap inhalen Zo...nu eerst even lekker een bakje koffie, even douchen en met de honden wandelen Tot straks
ik ben nu 6 of 7 kg aangekomen.. en hier ben ik ZOO blij mee.. de vorige keer was ik 22 kg aangekomen :O (na de bevalling ook niets eraf).. dus nu erg blij met deze paar kilo ps,.. ik sta ook niet in de lijst (wel dat het een jongetje wordt) maar niet met datum.. 13 augustus.. moet vandaag na de gyn toe, krijg een dieet omdat ze er vorige week achter gekomen zijn dat ik zw-suiker heb.. ben eens benieuwd !!
Misschien was je ergens te moe/onrustig om lekker te slapen en heeft een dagje rusten en ontspannen je ritme weer wat op peil gebracht? Hoop dat je vanaf nu wat beter slaapt, lijkt me wel zo handig in de laatste weken
hier vandaag weer een weekje erbij en echt heel slecht geslapen pffff. aangekomen, hier kg of 25, van 58 naar 83. Maar het zit gelukkig wel enkel in mijn romp en ik denk het straks zo weer kwijt te zijn hihi. hoop dat mijn baby's nog minstens een week blijven zitten, dan ben ik tevreden
Yeah, hier ook 35 weken vandaag!!! Volgens mij redelijk geslapen vannacht, want mijn lief zei dat het "rustig was geweest in bed vannacht", haha. Dat omdraaien in bed met die buik, daar zit nu een beetje systeem in; merk nu vooral dat het afhangt van de mate van maagzuur. Over het algemeen doe ik het goed op Gaviscon (Antagel ook geprobeerd vorige week maar dat hielp voor geen meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeter!), maar af en toe wil er nog eens een golf zuur omhoog komen als ik op een andere zij ga liggen, dat beeb dat dan niet fijn vindt ofzo. Ben tot nu toe ca. 15 kilo aangekomen; ging eerst vrij gestaag, daarna, kortgeleden met dat benauwde weer was het steeds een kilo per week, maar nu stagneert het weer een beetje gelukkig. Verwachten jullie na de zwangerschap weer in je oude broeken te passen? Ik weet het niet, effe afwachten. En anders de hele zooi op MP en daarna lekker gaan sjoppen, haha...
@JustMe86 heel veel succes met de bevalling, hoop voor je dat het toch nog opgang komt.... @hier goede nacht gehad, harde buiken zijn weer over, morgen ctg en bloedprikken....
euhm.....durf het bijna niet te zeggen, maar ik pas nog steeds in mn normale broeken, en erg klein is mn buik toch niet zijn allemaal heupbroeken en daar is geen gram vet of vocht bij gekomen Nu mn buik wat lager zit, zitten ze niet meer zo super lekker en ze zijn te warm, dus draag ik normale leggings met tuniekjes of jurkjes....maar ik krijg de broeken nog wel gewoon dicht ik heb ook echt niks aan positiekleding gekocht ik ben 8 kilo aangekomen en dat zit alleen aan buik en boobs ( ooooh en wat hoop ik dat er straks wat aan die boobs blijft zitten )