Wauwie!!! Wat een luxe!!! Qua extra vet zit hier niks op de heupen, maar ik bleef geweoon op een gegeven moment met mijn broeken op het bot hangen, kwam niet meer over de heupen heen. Verders ligt het idd ook een beetje aan de modelletjes...
nee dat is het niet geweest hoor....normaal als ik 's-middags ga slapen slaap ik 's-nachts slecht...daarom ga ik bijna nooit 's-middags liggen en de nachten die ik eruit moet om over te geven slaap ik ook slecht nu gewoon geluk dat ik zoooooooooooooo moe was dat ik vannacht ook lekker geslapen heb
Heerlijk toch?! Even bijtanken kun je wel gebruiken zo de laatste weken Hier zo'n 11 kg aangekomen nu, en verwacht na de bevalling behoorlijk wat kwijt te zijn aan vocht. Pas mijn oude broeken nog wel denk ik, ze kunnen nu alleen niet dicht doordat m'n buik zo laag zit. Dat is eigenlijk al zo vanaf week 10 ofzo, buik groeide nogal snel... Pas ook geen enkele riem meer, zelfs die van mijn vriend zijn te klein Ben heel benieuwd en anders maar gewoon shoppen (vervelend ) Vond het gisteravond even spannend, was de slijmprop verloren en kreeg daarna enorme pijn "van onder". Gelukkig zakte het vannacht wat af en kan ik nu wel weer "normaal" lopen (voor zover waggelen normaal is dan haha!) Straks met vriendlief naar Ikea, zo'n zin in! Geen idee waarom, maar wil er zo graag even uit. En vervelend dat er een hele grote Prenatal tegenover zit
hey linn heel veel plezier vanmiddag en niet bevallen daar he..... en inderdaad heeeeeellll erg vervelend @hier alles prima.... alleen begin ik weer meer vocht vast te houden :x en tjee zeg donderdag 38 week wie had dat gedacht.... dacht dat ik wel 1 van de eerste zou zijn met de twee ukkies maar nee ze trappelen nog heerlijk in mijn buik...
Dank je, en nee, dat ben ik zeker niet van plan! En jij niet te hard roepen he?! Het kan maar zo gebeuren Had inderdaad ook verwacht dat jij één van de eersten zou zijn! @Sila, heb je al uitslag gehad?
Eh nee. Kan nu al niet meer in mijn oude broeken, blijven steken op mijn bovenbenen. Kan ook voelen dat daar ook wel wat vet is bijgekomen, en op mijn rug. De vorige keer duurde het bijna 2 jaar voordat ik weer op gewicht was. De laatste 3 kilo wilden maar niet weg. Nu hoop ik binnen een jaar weer op mijn eigen gewicht te zijn. Ben overigens nu 15 kilo aangekomen, sta de laatste maand wat stil. Vanmorgen naar de tandarts geweest. Hij was erg tevreden zeker omdat ik nu zwanger ben. Maar ik kan me weinig verhalen van zwangeren herinneren dat ze meer problemen krijgen met hun gebit. Jullie wel? Vanmorgen een telefoontje gehad van mijn verloskundige. Was gisteren geweest en de volgende afspraak kon pas volgende week vrijdag. Dat vond ik wel wat lang, en blijkbaar zij ook. Ze hadden toch nog plek voor mij voor a.s vrijdag. Wel zo lekker aan het einde van de zwangerschap.
Nee , helaas mijn verloskundige praktijk is dicht vandaag , dat wist ik niet . Ik heb net gebeld en ze zei dat ze thuis zat en dat ik morgen ochtend maar even moet bellen dan is er iemand op kantoor zei ze. Ze was nu alleen voor spoedgevallen bereikbaar Dus ik moet nu tot morgen wachten
Linn is de baby dan ingedaald bij jou? Bij mijn eerste gebeurde dat niet en verloor ik mijn slijmprop echt de dag voordat ik ging bevallen. Vroeg me af of het verliezen van die slijmprop iets met indalen te maken kan hebben. Deze wil ook weer niet indalen dus ik heb ook weinig problemen met lopen.
Bij mijn eerste zijn mijn boobs wel groter gebleven en ik heb borstvoeding gegeven. Vaak hoor je dat ze daar juist kleiner van worden, maar bij mij niet. Nu ben ik jaloers op jou pandora, maar 8 kilo aangekomen en nog gewoon je eigen kleren aan. Dat zal bij mij nog wel even duren.
Ik kan ook nog in mijn normale broeken maar dan kan ik niet meer gaan zitten omdat mijn buik dan heel zeer doet hihi. Die prikt dan in de rand en dat met 28 kg extra hihi
ik denk dat de eindstand 9 of 10 kilo gaat worden....afhankelijk van hoe lang de beeb nog blijft zitten dan mag er na de zwangerschap minstens een halve kilo aan mn boobs blijven zitten ( ben helemaal trots op mn spleet tussen mn boobs....droom ik al 15 jaar van )
@sila wat raar!! ik moest de vorige keer ook naar mobiel bellen ipv normaal nummer en daar doen ze echt niet moeilijk over bij onze vk.. Ooooh morgen eerste afspraak gyn @kilo's jeeeeeeej 10 maar vorige keer was ik zon 93 kilo en nu maar 78 Hoop dat het er snel weer af is!!
Tja qua kilo's mag ik ook niet klagen, maar13 kg, bij de vorige 30 en 25 kg.... Dus zal denk op ca 15 kg eindigen... En dat was ik na de bevalling van mijn jongste er ook meteen weer af dus dat hoop ik nu ook we zullen zien
ik ben er helemaal niet bang voor dat er iets aan blijft zitten eigenlijk. Heb zelf het vermoeden dat ik binnen een paar dagen 20kg eraf heb en na een maand weer onder de 60 zit.
Ben tussen de bedrijven (en de middag-dutjes) door effe bezig met een Papakket voor mijn lief. Een pakketje met wat kleinigheidjes wat ik ook in mijn ZH-tas mee wil smokkelen, en wat íe na de geboorte uit mag pakken, als hij zijn ogen nog van de beeb af kan krijgen, haha... Daar zitten al een paar ceedeetjes en boekjes bij, verder nog zo'n bordje voor in de auto (Baby on Board) en anti-rimpel creme (hint, hint, haha)... Iemand nog leuke ideetjes???
Deo voor het angstzweet, een speen of slabber met papa is de beste/liefste.....zal nog wel eens ff denken. Wel een super leuk idee