thanxx pandora..jeetje spannendddddd hahahah binnen 2,5 week zo kan ik ook wel zeggen dat iedereen deze maand gaat bevallen D:
Hier dus eentje waar het september kan worden, al hoop ik van niet natuurlijk Vandaag 37 weken en mijn man wordt ongeduldiger met de dag. Ik ben 32, 7 jaar samen waarvan 3 jaar getrouwd. Dit jaar waren we trouwens allebei onze huwelijksverjaardag vergeten haha. Ik kwam er pas een week later weer op.
Ik ben 33,ben nu 3,5 jaar samen met mijn man waarvan alweer 2,5 jaar getrouwd. @Pandora; spannend!! @Sila;gefeliciteerd met jullie trouwdag! Hier weer een superbrakke nacht gehad. Had veel moeite met ademhalen en had het heel erg benauwd (vanwege het weer) Toch nog wel veel spanningen voor maandag denk ik.....
Sila, gefeliciteerd!!! Elisje, gefeliciteerd met je 37 weken Fijn he, zo'n ongeduldige man. Haha, hier net zo. Legt ie weer een hand op m'n buik "kom maar meisje, papa wil je ook graag vasthouden".. Zo cute Vandaag een spannende dag voor Danielle! Hoop dat haar alles goed gaat! En twee meiden uitgerekend toch? Heb even terug gescrold, volgens mij zijn Igglepiggle en Bibi26 vandaag 40 weken! Spannend hoor!
Bedankt voor de felicitaties meiden haha, ik werd net wakker ik loop de kamer in en wat zie ik ..een mooi bosje bloemen met een gedichtje eronder haha had ik niet verwacht want hij kwam gister nacht om half 4 thuis van het werken , wanneer heeft ie die bloemen gekocht dan haha wel erg liefffffff. Alleen nu heb ik geen kadotje voor hem hihiihi
Ik ben 25 bijna 6 jaar samen met mijn man en ook bijna een jaar getrouwd. @sila gefeliciteerd met je trouwdag @hier echt slecht geslapen heel de nacht heeft het gerommeld en is nog steeds niet weg maar heb ook niet het idee dat het doorzet nou ja we wachten maar gewoon af
Jeetje ik heb sinds gisteravond vreselijk zere handen :S echt niet leuk meer. Ik snap niet waar dat vandaan komt.... Ik wordt volgende week donderdag 29, in oktober 4 jaar samen met mn vriend en dit wordt ons 2e kindje
Ik ben 31, bijna 32 ik zou op mijn verjaardag kunnen bevallen. Wij zijn 7,5 jaar samen waarvan 4 getrouwd.
Breek me de bek niet open..... pffffffffffff..... Tintelen, pijn, doods gevoel, nou ja, eigenlijk geen gevoel meer in de vingers, al een poosje... Links is het niet zo erg als rechts, en bij beide handen worden pink en duim enigszins ontzien, maar die middelste 3 vingers.... Niet leuk meer, nee, maar weinig aan te doen op dit moment. Soms helpt het even om wat "vinger-oefeningen" (neeeeeeeeeeee, niet op DIE manier) in warm water te doen, en mijn vlos had verder nog de tip om met name 's nachts ervoor te zorgen dat je polsen recht blijven, d.m.v. skate-handschoenen of evt. een lepel aan je polsen vast-tapen... Maarja, dat werkt hier niet want hubbie snurkt nogal eens en ik ben veels te bang dat ik 'm dan met die lepel voor zijn bek ram, haha.... Ik is net 36, in Aug. zijn we alweer 16 jaar samen waarvan 5 getrouwd. Ben de 23e uitgerekend, mag van mij evt. ook nog komen op de dag dat ik mijn lief 16 jaar ken (de 26e), maar later liever niet...
Haha ik zie het al gebeuren dat je je man een klap geeft met die lepel. Ik zag het dus ook niet zitten om lepels aan mijn polsen te gaan tapen. Vandaag valt het wel mee met de pijn, denk ook dat het een beetje samenhangt met het weer. Hier is het lekker weer nu maar heel open. De afgelopen dagen was het veel geslotener en benauwder en dan was het toch erger. Net zoals het vocht. Mijn enkels en voeten waren vandaag bij het opstaan veel minder dik dan de laatste paar dagen.
Hallo allemaal, Ja uitgerekend vandaag! Maar echt nog helemaal geen tekenen dat het gaat gebeuren vandaag. Zou ook niet zo leuk zijn want mijn schoonvander is jarig vandaag. Ik dacht dat 8-8 wel een leuke datum zou zijn. Verder gaat het eigenlijk wel. Was wel erg misselijk vanmorgen en erg veel last van zuur. Hier ook wel wat last van de handen maar niet zo erg als sommige van jullie hier. Wat zijn jullie allemaal jong! Ik ben 35+ en al 11 jaar samen waarvan 6 jaar getrouwd.
Ik ben 33 en iets meer als n jaar getrouwd.. Annelynn kwam op de dag dat wij elkaar ooit hadden leren kennen en 'verkering' kregen, ook bijzonder. Ze had ook makkelijk op Sjoerd zijn verjaardag kunnen komen, lijkt me ook n heel speciaal kadootje... @igglepiggle: hahaha foutje v zp? Dat noem je toch ook niet zo? Haha