augustus 2011 buikjes lekker vroeg hahahaha

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door anita205, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Vind jij 31 jong? :p ik voel en gedraag me momenteel als iemand van 95:D ik werd pas geleden serieus gewoon op de fiets ingehaald door een oude non:D vanaf toen durf ik niet meer te fietsen...genant gewoon:p

2. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Awww Pandora... ik zie het al voor me.
    Hier doe ik het meeste te voet, maar valt me ook op dat sommige ouwertjes met hun wandelstok ineens vrij snel zijn hoor...

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hahaha pandora dat valt nog wel mee, ik word soms al lopend ingehaald door een bejaarde van 90

4. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Hier ook alles rustig.

Ikke is 32 en ik ben al eeeeeeeeuwen samen met mijn man: 16 jaar waarvan 11 jaar getrouwd :$ Was er jong bij, manlief is nml 9 jaar ouder........Tja, kan zo lopen he?

Vanavond lekker met vrienden hapje eten, gezellig!

Trouwens: zijn er hier nog die de huis-tuin-keuken tips proberen om de bevalling op te wekken? Annanas, trampoline springn, sexen :)......

5. Sila24

Sila24 Niet meer actief

jananans probeer bitter lemon ik heb nu heel veel flesjes ingeslagen misschien helpt het wel

6. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    @Jannanas
    Ze zeggen dat het drinken van Bitter Lemon werkt. Nou, ik heb inmiddels al zo'n 6 flessen leeg en er gebeurd niets :D
    Maar je kan t proberen natuurlijk...

Persoonlijk ben ik er van overtuigd dat het kind toch pas komt als het er zelf uit wil... Misschien dat alle "middeltjes" net het laatste zetje kunnen geven, maar t zal vast niet echt iets opwekken...

Ik werd laatst in de stad ingehaald door een vrouwtje met een rollator! Haha, heel gênant ;)

Uitgeteld zeggen ze hier ook wel hoor. Maar of dat dialect is of Nederlands...geen idee! Haha, soms wel een voordeel dat je in het oosten woont :p

7. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Ik loop ook net zo snel als de gemiddelde bejaarde hier, pijnlijke constatering.

Maar nog even dames dan scheuren wij ze gewoon weer voorbij met kinderwagen en al!!

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Hier zeggen ze ook uitgeld trouwens;)

9. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    hi dames, hoe gaat het allemaal hier?

wilde even laten weten dat ik jullie niet vergeten ben maar het is zo druk en ik ben zo moe!! ik kom nog helemaal nergens aan toe, zelfs met familie en vrienden nog amper contact kunnen hebben, alle tijd zit in de verzorging van de kleine en het wennen aan elkaar!

met mijn meisje gaat het goed, ze is een kleintje (geboren met 2888 gram) en was wat teveel afgevallen omdat ze weinig energie had om aan de borst te drinken, met kolven en bijvoeden lijkt dit nu weer op de rit te komen, ze voelt zich iig duidelijk weer een stuk beter. ik ben zo blij en trots, en aan de andere kant is het nog zo onwerkelijk allemaal..

heel veel geluk en succes iedereen hier en hopelijk vind ik snel de rust om eens goed bij te lezen en te genieten van jullie verhalen! nu ga ik gauw eventjes op bed liggen om bij te komen. liefs!

10. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Die huis tuin en keukenmiddeltjes... Bitter lemon drink ik wel, maar dat doe ik normaal gezien ook al. Seks, helpt niks maar laat manlief maar geloven dat het misschien kan helpen haha, mij hoor je niet klagen. Traplopen kan ik helaas niet doen, we hebben geen trap (maar denk dat mijn knieën het eerder zouden begeven dan dat de baby eruit wil ;)).
    Pikant eten misschien? Zelf ben ik wel redelijk gewoon aan pikant dus hmmm ook al geen hulp.

Ga zo meteen maar eens naar de winkel en ingehaald worden door al die ouwertjes :) Wacht maar tot ik bevallen ben, dan neem ik wraak.
    Dan win ik weer de race naar het loket van het postkantoor.

11. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Bah, ik voel me niks niet lekker :(
    Wou vanmiddag even naar de buuf voor haar verjaardag, dus bloemetje gehaald. Kwam onderweg een oud bekende tegen, even staan kletsen. Stond alleen in de zon en daar voel ik me nu echt beroerd van...

Dus straks de bloemen maar even brengen en dan weer liggen. Kan het nu niet voor elkaar krijgen om er heen te gaan... De halve familie zit daar.

Maar goed :) Gaat morgen vast weer beter.

VK was vanmorgen volledig tevreden. Moest wel even bellen als ik weer plotseling veel vocht vast ga houden en me duizelig voel. Ze wil dan op dat moment wel even m'n bloeddruk checken. Maar die was nu goed, dus niks aan t handje gelukkig!

@Ros Super dat het zo goed gaat met jullie! Kan me voorstellen dat het even wennen is, zo'n klein wezentje in je leven :) Geniet ervan meid!

12. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Ow, trouwens, las ergens anders dat Sloppyslayer is bevallen van een meisje :D

13. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Je hielen masseren schijnt ook te helpen..... maar ik krijg mijn lief niet zo ver.....:$ Bitter lemon en tonic zou mooi zijn, maar ik kan nu al weinig drinken zonder daar het zuur van te krijgen, dus dat is voor mij al een no-go area...

Ik meen wel te merken dat de baby nu meer op mijn dag-indeling is overgegaan, terwijl dat eerst altijd het tegenovergestelde was; eerst was het zo dat als ik druk was, de beeb lekker sliep, en als mama dan naar bedje gaat... enfin, jullie kennnen het wel...
    Nu valt het me gewoon op dat als ik in bed lig, alles lekker rustig is, maar zodra ik opsta, beeb ook weer "tot leven komt" zeg maar.

Zou wel lekker zijn als ie dit patroon aanhoudt; dat ie straks ook lekker de nachten doortrekt:D!?

14. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Da's mooi! Want in 1 van de laatste berichten had ze het er toch over dat ze het zo moeilijk had en dat haar weeëen nou niet bepaald serieus werden genomen?!

15. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Erg is dat hè. Normaal ben ik altijd de snelste op de fiets, maar nu wordt ik ook ingehaald door de oudjes. Vreselijk vind ik dat maar inderdaad gaan we ze straks allemaal weer voorbij.

@linn84 was vandaag in een auto zonder airco te wachten voor een verkeerslicht pal in de zon. We konden net op tijd weer verder want ik werd er ook niet goed van. Was blij weer thuis te zijn. Lekker ijsje gehad en weer ok.

@ros84 ik herken je verhaal helemaal toen mijn eerste werd geboren. Mijn leven stond zo op zijn kop. En die van mij sliep echt slecht, had dagen erbij dat ik maar 5 uur slaap had en niet achter elkaar! Als ik er aan dacht werd ik gek, maar toch lukte het me om de dag door te komen, vraag me alleen niet hoe.

@ bevalling opwekken, ik heb net gelezen dat annanas en tonic of bitter lemon allemaal bakerpraatjes zijn. Heb wel gelezen dat sperma en klaarkomen wel iets te weeg kan brengen. Dus allemaal klussen vanavond, of wanneer je maar wilt, als je de bevalling wilt opwekken :D.

16. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik denk dat we vanavond maar eens gaan seksen dan :D:D:D in sperma zit schijnbaar een stofje dat ook gebruikt word wanneer je ingeleid word :D
    maar ook voor seksen geldt...als de boel er nog niet klaar voor is, kun je seksen tot je een ons weegt ( doen we momenteel een moord voor :p )
    maar gebeurt er ook niks...anders was ik namelijk allang bevallen :D

in ananas en bitter lemon zit ook een stofje dat weeën opwekt...alleen zit het daar maar in een hele kleine hoeveelheid in...dus moet je er echt kilo's en liters van eten en drinken :D

wonder olie schijnt wel echt goed te helpen....dit werd mijn moeder vroeger door de gyn geadviseerd...alleen durf ik dit niet op te drinken ;)

17. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Sloppyslayer...GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTERTJE :)

18. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wonderolie durf ik ook echt niet aan; dan schijt je je toch helemaal lens, heb ik begrepen???? (Sorry voor het taalgebruik, maar ach, er komt toch al zat viezigheid voorbij hier...):D:$

19. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    nou moet ik eerlijk zeggen dat ik me momenteel toch al lens schijt :D misschien toch een teken van voorbereiding op????????/
    het rommelen is overigens wel weer gestopt sinds vannacht ;)
    ook zoiets ik heb de hele zwangerschap echt een stralende huid gehad...helemaal geen puistjes o.i.d. terwijl ik normaal rond de menstruatie wel een puistje krijg
    en sinds vanmorgen dus echt een dikke vette knoeperd op mn kin :x
    en de kleine is verschrikkelijk druk vandaag :$ heb al 2 weken een gekneusde rib ( zit zn voet onder volgens de VK ) en heb er vandaag nog wat inwendige blauwe plekken bij gekregen denk ik :$ kan ook niet recht blijven zitten op de bank...word aan alle kanten in elkaar geschopt AAAAAAAAUUUUUUUUW

20. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik ben 26, was op mijn 27e verjaardag uitgerekend maar dat is hem niet geworden ;). Ik ben 6,5 jaar samen met mijn man waarvan iets meer dan 2 jaar getrouwd.

Deel Deze Pagina