augustus 2011 buikjes lekker vroeg hahahaha

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door anita205, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    En weer een week erbij vandaag :D Het komt steeds dichterbij... Krijg er af en toe best kriebels van haha!
    Vanochtend heerlijk uitgeslapen met z'n tweetjes. Wie weet de laatste keer he ;)

Ben benieuwd hoe het Danielle vergaan is! Als ze meeleest is ze vast bevallen :D

En....we hebben nu officieel de eerste augustus meiden die overtijd lopen... Sterkte meiden! Als ik het bij mezelf afreken dan zal het niet meevallen om de dagen door te komen... Hoop dat jullie heel binnenkort jullie kleintjes in de armen mogen sluiten :)

2. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt Linn. Moet eerlijk zeggen dat ik me best goed voel. Kan me voorstellen als je al veel voorweeen heb, of veel pijn dat je wel zou willen bevallen. Maar dat is bij mij niet het geval. Het is nu gewoon afwachten.

3. poeze

poeze Actief lid

10 dec 2010
    381
    0
    0
    Ik hoop later te bevallen dan eerder :D eerlijk gezegd reken ik er al bijna 9 maanden op, ben benieuwd of ik het goed heb.
    Op dit moment heb ik wel veel last van pijntjes overal en slecht slapen maar laat hem of haar toch nog maar ff zitten hahahaha.

4. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    hier ook weer een weekje erbij het rommelt hier al de hele dag en verlies mijn slijmprop in kleine delen. hoop dat het nu dan maar gewoon doorzet. voel me ook niet lekker.

sorry voor het geklaag.

5. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Danielle vertel vertel vertel :D:D:D:D

6. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Sloppy; van harte met jullie dochter!!

Hier alles rustig. Gisteren heerlijk gegeten, miste alleen het roseetje waar de rest wel heerlijk van dronk :x En maar zeggen: tjonge, die is echt lekker......:x:x:x:x

Ik bedacht me ook dat de eersten nu officieel overlopen ( is dat ook dialect? Zo zeggen wij dat hier nml). Ik ga vanavond misschien maar eens lief zijn voor manlief, misschien helpt dat wel :D Bij 30 weken gaf het nml al serieuze voorweeen, dus wie weet. Tot nu toe durfden we daarom niet meer all-the-way te gaan zeg maar :) maar volgens mij is dit wel een mooi moment!

Was vanmorgen nog even bij de Prenatal maar werd daar ook helemaal niet lekker. En was nog alleen ook dus maakte me wel even zorgen:(. Is gelukkig weer goed gekomen.

Hebben jullie het trouwens ook zo vreselijk wamr elke keer? Ik zweet me rot! Day had ik bij dochterlief heel erg na de bevalling, tijdens het ontzwangeren zeg maar. Maar nu dus ook, gisteren viel het een vriend van ons op (die op mijn plekje in de auto zat) dat de airco aan mijn kant op 17 graden stond :$. Ik vond het net aangenaam worden......

7. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meiden...

Jee spannende tijden hier...

Ik lees dat er nog niets bekend is over danielle.. niemand haar buddy?

@elisje
    Jeetje meid balen zo midden in de nacht alle 2 klaar wakker.. aan je post tijd te zien megaaaa vroeg hihi

@ALL
    Die overtijd zijn & ALLE ANDEREN natuurlijk ook toi toi toiiiiii

knuffkes van Sjors;)

8. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Dames alles goed met jullie?

Ik heb al 2 dagen echt last van voorweeen/hardebuiken..

9. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
  10. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Jannanas...ik heb het ook steeds zo warm..terwijl ik dit weer normaal te koud vind;)
    lig nu in bed...voel me niet goed...heb een enorme druk in mn buik, voel me griepig en raar:)

11. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Ik las net de topic van Simple: wat akellig! Ben je net bevallen, en in plaats van een roze/blauwe wolk zit je ineens in een nachtmerrie!

Ik hoop dat de artsen het kleintje snel beter kunnen maken! Zet je wel weer even aan het denken: het is lang niet vanzelfsprekend dat je zwanger wordt en een gezond kindje mag krijgen.....:(

12. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Zo heb ik me hier even een hormonenhuilbui gehad. Ik moest net nog wat dingen halen in de winkel. Ik reken af en kijk wat er overblijft in mijn portemonee en daar werd ik niet echt vrolijk van.
    Gisteren geld gepind (en minder dan ik eigenlijk gepland had omdat het automaat gewoon leeg was) en nu al ongeveer niks over.

Mijn man zag de bui al aankomen toen ik binnenkwam, blijkbaar ziet hij het gelijk aan mijn gezicht als er een huilbui op komst is.
    Ik dus huilen dat ik echt nu niet wil bevallen want dat ik amper iets in mijn portemonee heb.

En nu voel ik me dus knap lullig haha. De beste vriend van mijn man kwam namelijk net een geleende dvd terugbrengen toen ik midden in die huilbui zat. Mijn man dus uitgelegd waarom ik zo aan het huilen was en die goeierd kreeg zowaar medelijden. Ik had verwacht dat die vriend in lachen zou uitbarsten maar nee, hij haalde doodserieus zijn portefeuille boven en haalde er £40 uit. Weer een huilbui van mij maar dit keer omdat het me echt wat deed dat hij dat zomaar zonder nadenken deed.

Nu ja maandag kan ik weer pinnen dus heb hem al gezegd dat ik dan wel op de stoep sta om het geleende bedrag terug te betalen.

We hebben ook nog kunnen lachen hoor. De mannen lagen al helemaal dubbel toen ik vertelde dat ik al het idee had om broodjes te gaan smeren en flesjes op te vullen met frisdrank en die dan in de koelkast te houden om dan maar iets mee te nemen voor mijn man.

Hoe gek kan je zijn door hormonen...

13. JustMe86

JustMe86 Actief lid

28 nov 2010
    304
    0
    16
    Hey meiden,

Ik zit nog steeds op me blauwe wolk, en ben helemaal vergeten een foto te spammen van onze kleine!

De tijd gaat zo hard, en de kleine groeit maar door, elke dag zie je hem veranderen, gaat nu al veel te hard!

Voor alle meiden die nog moeten bevallen: succes met de laatste loodjes, en heel veel succes bij de bevalling.

Voor iedereen die al is bevallen: van Harte Gefeliciteerd

Een fotootje van de kleine staat in mn album...

Groetjes!

14. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meiden

Net het bericht van Simple gelezen.. wat erg joh! Wens haar ook veel suc6 en sterkte.

@Lila hoe ist met de harde buiken?

@Pandora en bij jou??

@Elis
    Kunnen de hormonen dan wel zijn meis maar wel geweldig zo'n vriend toch! Fijn dat er zulke mensen nog bestaan!

Ben benieuwd naar bambino nieuws girls!!! :)

15. brechje

brechje Actief lid

21 apr 2009
    341
    0
    0
    Wat erg van zo'n kleine mannetje.... :(

Het lijkt trouwens wel of ik nu meer vocht verlies dan eerst.
    Viel me gister ook al op,maar vandaag was het wat erger....

Wat hebben we vandaag trouwens gelachen in Hoogeveen ,echt het was geweldig.
    In het centrum al 2.
    Eerst 2 meiden die je op de achtergrond al hoorde smoezelen dat er zeker wel 2 in moest zitten.
    Daarna liep er iemand ons voorbij die je nog hoorde zeggen 'die staat op springen'
    In de supermarkt weer een stel meiden die ervan overtuigd waren dat er wel 2 in moesten zitten.

En ja...ik was de enige zwangere in de buurt de hele tijd,dus het moest wel over mij gaan :)

Het 2de leuke gedeelte was het grietje achter de kassa van de H&M in Hoogeveen.
    Ik had wat joggingbroekjes gezien en wou er nog een paar bijhalen.
    Maar die hadden ze natuurlijk in dit filiaal weer niet.
    Wel een leuke uitverkoop dus heb daar wat dingen van meegenomen.
    Op 3 dingen korting en op 1 niet.
    Bij het afrekenen zegt het meiske ineens 'dat word dan 11,16'
    Ik m'n pinpas erdoor en keek ondertussen peter aan van 'huh' :( naja...niks ervan zeggen ;)
    Peter keek me al veel belovend met een glimlach aan....
    Toen we eenmaal buiten stonden zei ik al 'klopt dit wel???'
    Peter had het ook al gemerkt en pakt het bonnetje en begon te rekenen.
    Wat had juffie gedaan.
    De 3 dingen waar korting op zat ,had ze nog eens extra korting op gegeven terwijl dat niet hoefde want de kortingen stonden al in de computer :p
    Mooi voor ons dus :D

Bij de C&A nog een leuk winterjasje gehaald :)

wel weer genoeg gehaald vandaag :D

16. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Ja, had het gelezen van Simple... Echt verschrikkelijk. Hoop van harte dat het weer helemaal goed gaat komen met dat kleine mannetje!

Brechje, hoe zag dat meisje achter de kassa eruit? Dan ga ik maandagmiddag de stad even in, en afrekenen als zij achter de kassa staat haha! Dubbele korting is altijd leuk!

Pandora, ik voel me ook niet lekker... Zo raar in m'n hoofd de hele tijd en af en toe net of er iemand op m'n borstkas gaat zitten :(
    Beterschap!

Elisje, wat lief van die vriend! Waar je je al niet druk om kan maken he door die hormonen :D

Nog steeds geen nieuws van Danielle?

17. Sila24

Sila24 Niet meer actief

brechje heb je nou al een winterjas gekocht ?

lilaa hoe is het nu?

justme ik zie geen foto hoor?

18. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Ik zie ook geen foto van de kleine man in de albums van Just me...
    Is ze vast vergeten...

Jammer, ben wel erg benieuwd eigenlijk!

19. brechje

brechje Actief lid

21 apr 2009
    341
    0
    0
    Sila;ja, die was zo leuk en we konden hem niet laten hangen.
    Aangezien ze die hier in de buurt niet hebben in de winkels.
    En het is een maatje 68,dus zal wss wel gaan lukken tegen die tijd ;)
    we hebben er zelfs ook al 1 in maatje 74,zagen we bij de kringloop hangen voor maar 1,80.
    Beetje in indianenstijl,en laten wij dat nou harstikke leuk vinden!! :)

Linn;
    Een vrij jong meiske,lang bruin haar en rond de 1,65
    Ze was iig kleiner dan mij en ik ben 1,73.
    Ben benieuwd of ze dezelfde fout nog een keer zal maken,want ze zat ook even te kijken of het wel goed zat.
    Maar ze zei verder niks....tja....wij ook niet...hihi
    Volgende keer mooi weer naar schoonmoe in hoogeveen kleertjes halen :D

20. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Ah, zal eens kijken...
    Al ben ik bang dat ik de stad niet meer ga redden deze week :( Voel me echt belabberd de laatste dagen...

Lilaa...hoe gaat het nu?

Deel Deze Pagina