Dames, Hardebuiken komen meestal snachts, maar ik heb nu hele dag zeurend pijn in mijn onderrug... Gisteren had ik af en toe pijn, maar vandaag constant Ik heb het gevoel dat ik deze week ga bevallen Maar goed, ik ga nu warme douche nemen... *Zwaai Zwaai*
Lief van je dat je dat vraagt Voel me niet fit...herken ook wel wat Linn schrijft, raar in mn hoofd en net of er iemand op je borstkas gaat zitten als ik geslapen heb duurt het ook echt minuten voor ik helemaal terug op aarde ben zeg maar Het rommelt wel, lichte menstruatiekrampen....maar het zet niet door hoor
geniet van je douche ik ga net als gisterenavond lekker een uur of 1,5 in bad liggen gisteren had ik er een lekker maskertje bij opgesmeerd nu gewoon lekker badderen
kwam even spieken of er bij Danielle als nieuws was maar ik zie nog geen post....wie weet er meer??? Grappig dat veel van jullie al voorweeen harde buiken en niet fijn voelen....hebben...ik ben niet fit geweest afgelopen week maar had een holteonsteking dus dat was niet zwangerschaps gerelateerd.... Verder heb ik af en toe een steek ofzo maar verder helemaal NIKS...heb het gevoel dat ik weer ga overlopen net als bij mijn zoon toen... Ben overigens 14 aug. uitgerekend, we weten het geslacht niet (ik denk weer een jongen) en wil ik het ziekenhuis bevallen en ga flesvoeding geven!
♥Bevallingslijst Augustus mama's 2011 ♥ 03 augustus Ros84 Verrassing Ziekenhuis, BV 04 augustus Missa 2 Meisjes ZiekenHuis BV 05 augustus Igglepiggle Verrassing 05 augustus Bibi26 Verrassing Thuis BV 07 augustus Lori Jongen 07 augustus Augmam Jongen Ziekenhuis 08 augustus JustMe86 Jongen Ziekenhuis 11 augustus Anita205 Jongen 11 augustus Babystuff Jongen 12 augustus Bloempie 1983 Verrassing Thuis 13 augustus Linn84 Meisje Thuis BV 13 augustus Merry78 Meisje Ziekenhuis BV 13 augustus fairylaughs Jongen 13 augustus Ghurabaa Meisje 14 augustus Josjo Meisje Ziekenhuis, BV 14 augustus Reza2306 Meisje Kraamhotel BV 14 augustus Muurbloempje Verrassing Ziekenhuis FV 16 augustus Asun Meisje Thuis BV 17 augustus Sila24 Jongen Ziekenhuis BV 17 augustus Brechje Meisje Ziekenhuis 17 augustus Danielle83 Meisje 18 augustus Sloppyslayer Meisje Ziekenhuis BV 19 augustus Wennietje Jongen Ziekenhuis 19 augustus Ukkiefct Verrassing Ziekenhuis 19 augustus Poeze Verrassing geboortecentrum BV 20 augustus Pandora Jongen ziekenhuis FV 20 augustus Wondertje1984 Verrassing Kraamhotel BV 20 augustus Sweetangel28 Meisje 20 augustus Sanne2011 Jongen 21 augustus Brin Meisje 22 augustus Naiobi Jongen Ziekenhuis BV 22 augustus Mamapatricia Meisje 23 augustus Kabouter Klus Jongen Ziekenhuis BV 23 augustus Siren84 Meisje Ziekenhuis 23 augustus Sjulie Jongen / Meisje Ziekenhuis BV 23 augustus Natas79 meisje ziekenhuis BV 24 augustus Melanne Meisje 25 augustus Jannanas Jongen, Ziekenhuis BV 28 augustus LiLaa Jongen, Ziekenhuis daarna Kraamhotel, BV 28 augustus Patronique Meisje Thuis BV 28 augustus Sjarrel Jongen 29 augustus Ukkepukkie Meisje 31 augustus Bamaca Jongen Ziekenhuis BV 31 augustus Ikkuh86 Jongen Ziekenhuis BV 31 augustus Miranda26 Jongen ٩(-̮̮̃̃۶ GEBOREN !! 12-7-2011 - 36w2d - Augmam - Zoontje ....... (2685 gr & 49 cm) 16-7-2011 - 34w5d - Mamapatricia - Dochtertje Lizzy (2230 gr) 18-7-2011 - 36w1d - Josjo - Dochtertje Annelynn (2910 gr & 45 cm) 21-7-2011 - 37w3d - JustMy86 - Zoontje ......... (2940 gr) 22-7-2011 - 35w4d - Naiobi - Zoontje Dean (2920 gr & 49 cm) 22-7-2011 - 38w2d - Missa - Dochtertje Lynn (2700 gr) en Iva (2990 gr) 29-7-2011 - 37w- Wennietje - Zoontje 46 cm (2565gr) 01-8-2011 - 39w5d - Ros84- Dochtertje ............. (..........gr) 02-8-2011 - 37w - Siren84- Dochtertje Lizzy (3140 gr) 04-8-2011 - 38w - Sloppyslayer- dochtertje Suzannah Joann (2925gr) @ Muurbloempje; je staat erbij!! En op dezelfde datum uitgerekend... wie zal er eerder zijn hahaha
Goede morgen allemaal, Ik lees dat het bij een aantal aan het rommelen is. Spannend meiden Hier helaas wat minder goed nieuws.... Suzannah is gister avond opgenomen in het ziekenhuis met hersenvliesontsteking. Ze wilde gister niet meer eten en sliep alleen nog maar. Als we dr wakker probeerde te maken dan werd ze hoog uit 30sec wakker om dan daarna weer weg te zakken. Ik vertrouwde het niet en heb de vk gebeld. Die kwam direct en heeft geregeld dat we naar de kinderarts mochten. Tegen alle verwachtigen in kwam uit haar bloed sat ze veel ontstekkingcellen had en toen hebben ze een ruggeprik gedaan. Vannacht hadden we de uitslag en was het hersenvliesontstekking. We waren er vroeg bij dus de prognose is positief. Het is ook echt een vechter en ze heeft vannacht al 2x gedronken Nu duimen dat ze zo goed blijft gaan!
Jeetje Sloppy, wat een domper! Wat zullen jullie geschrokken zijn... Goed dat ze al een paar keer gedronken heeft vannacht! Ik duim voor jullie meid! Hier vroeg wakker op zondagochtend... Éen van onze katten weet ons altijd precies daar te krijgen waar ze ons hebben wil, stom beest Die zat dus aan de deur te krabben en sprong er tegenop om de deur open te doen (wat niet meer kan omdat alle klinken omhoog staan) En toen ik daar niet op reageerde begon madam alle keukenlades en kastje maar open te trekken... Bah, word echt gek van dr! Het is dat ze zo enorm lief kan zijn...
poeh wat schrikken zeg sloppyslayer! Gelukkig waren jullie er op tijd bij. Ik duim voor jullie dat het goed blijft gaan!
@Sloppyslayer; da's schrikken zeg, sterkte en beterschap voor de kleine. Vanuit hier een live updateje. Had al het idee dat ik wat meer vocht verloor de afgelopen dagen. Vanochtend stroomde het eruit, schrok eigenlijk best wel en stond even te shaken. eenmaal beneden gelijk vk gebeld en die komt tussen 12 en 1 langs. Ze moest eerst nog visites rijden en ik stond dan achteraan in de rij. Mits het natuurlijk anders gaat,dan moest ik gelijk weer bellen. Had net even een zeurende onderrug....dus heel mss dat het nu uit zichzelf op gang komt... Ben benieuwd wat ze gaat zeggen straks.... ik hoop jullie op de hoogte te houden,maar mocht ik er even niet meer zijn dan weten jullie hoe of wat
Dat is schrikken sloppyslayer, veel sterkte!! @Brechje wat spannend nog even en je hebt je kleine meisje vast!
Toch weer op alle fronten spannend hier... Brechje, succes hoor, ben ook erg benieuwd; laat je nog weten wat de vk ervan vindt???? @Sloppy; oei, dat is wel even schrikken! Fijn dat jullie er op tijd bijzijn, hopelijk is het allemaal goed te behandelen en knapt de kleine meid gauw weer op!!!
Sloppy...jeetje dat is schrikken! Ik hoop dat het snel beter gaat met jullie kleine meid! Geef dr maar een dikke knuffel en wij duimen hier met zn alle! Brechje...spannend meid Ik ben weer begonnen met een overgeef marathon...ben al vanaf gisterenavond 22.00 met tussenpozes van 1-1.5 uur aan het overgeven. Heel mn lijf doet er gewoon zeer van ben nu dus maar weer even in bed gaan liggen Had er eigenlijk een leuk dagje van willen maken met mn vriend...de laatste dagen met 2e komen steeds dichterbij maar zoals het er nu naar uit ziet blijf ik maar met mn kop in een emmer hangen:x
Sjulie... Ik lees af en toe weer een berichtje van je...de rest heb je vast bijgelezen...ik zou het eerlijk gezegd persoonlijk wel op prijs stellen dat je hier en reactie geeft waarom je in een ander topic zegt het gehad te hebben met het geklaag en gezeur van sommige dames hier
@sloppy jeetje wat een schrik, heel veel beterschap voor de kleine meid! ik kom gewoon niet aan internetten toe hier, zo druk bezig toch met de kleine! en in de momenten dat ik dat even niet hoef te zijn probeer ik uit te rusten, heb voor mijn gevoel al dagen niet geslapen.. bv gaat nu supergoed en ze is stukje bij beetje aan het aankomen (was te licht) dus zijn helemaal blij
♥Bevallingslijst Augustus mama's 2011 ♥ 03 augustus Ros84 Verrassing Ziekenhuis, BV 04 augustus Missa 2 Meisjes ZiekenHuis BV 05 augustus Igglepiggle Verrassing 05 augustus Bibi26 Verrassing Thuis BV 07 augustus Lori Jongen 07 augustus Augmam Jongen Ziekenhuis 08 augustus JustMe86 Jongen Ziekenhuis 11 augustus Anita205 Jongen 11 augustus Babystuff Jongen 12 augustus Bloempie 1983 Verrassing Thuis 13 augustus Linn84 Meisje Thuis BV 13 augustus Merry78 Meisje Ziekenhuis BV 13 augustus fairylaughs Jongen 13 augustus Ghurabaa Meisje 14 augustus Josjo Meisje Ziekenhuis, BV 14 augustus Reza2306 Meisje Kraamhotel BV 14 augustus Muurbloempje Verrassing Ziekenhuis FV 16 augustus Asun Meisje Thuis BV 17 augustus Sila24 Jongen Ziekenhuis BV 17 augustus Brechje Meisje Ziekenhuis 17 augustus Danielle83 Meisje 18 augustus Sloppyslayer Meisje Ziekenhuis BV 19 augustus Wennietje Jongen Ziekenhuis 19 augustus Ukkiefct Verrassing Ziekenhuis 19 augustus Poeze Verrassing geboortecentrum BV 20 augustus Pandora Jongen ziekenhuis FV 20 augustus Wondertje1984 Verrassing Kraamhotel BV 20 augustus Sweetangel28 Meisje 20 augustus Sanne2011 Jongen 21 augustus Brin Meisje 22 augustus Naiobi Jongen Ziekenhuis BV 22 augustus Mamapatricia Meisje 23 augustus Kabouter Klus Jongen Ziekenhuis BV 23 augustus Siren84 Meisje Ziekenhuis 23 augustus Sjulie Jongen / Meisje Ziekenhuis BV 23 augustus Natas79 meisje ziekenhuis BV 24 augustus Melanne Meisje 25 augustus Jannanas Jongen, Ziekenhuis BV 28 augustus LiLaa Jongen, Ziekenhuis daarna Kraamhotel, BV 28 augustus Patronique Meisje Thuis BV 28 augustus Sjarrel Jongen 29 augustus Ukkepukkie Meisje 31 augustus Bamaca Jongen Ziekenhuis BV 31 augustus Ikkuh86 Jongen Ziekenhuis BV 31 augustus Miranda26 Jongen ٩(-̮̮̃̃۶ GEBOREN !! 12-7-2011 - 36w2d - Augmam - Zoontje ....... (2685 gr & 49 cm) 16-7-2011 - 34w5d - Mamapatricia - Dochtertje Lizzy (2230 gr) 18-7-2011 - 36w1d - Josjo - Dochtertje Annelynn (2910 gr & 45 cm) 21-7-2011 - 37w3d - JustMy86 - Zoontje ......... (2940 gr) 22-7-2011 - 35w4d - Naiobi - Zoontje Dean (2920 gr & 49 cm) 22-7-2011 - 38w2d - Missa - Dochtertje Lynn (2700 gr) en Iva (2990 gr) 29-7-2011 - 37w- Wennietje - Zoontje 46 cm (2565gr) 01-8-2011 - 39w5d - Ros84- Dochtertje ......... (2888 gr) 02-8-2011 - 37w - Siren84- Dochtertje Lizzy (3140 gr) 04-8-2011 - 38w - Sloppyslayer- dochtertje Suzannah Joann (2925gr)
Gatver pandora dat is vervelend, hopelijk gaat het snel beter. Wat je zegt nog even met zijn tweeën genieten voordat de kleine er is.
@sloppyslayer dat is even schrikken zeg. Gelukkig zijn jullie er zo vroeg bij. heel veel sterkte en beterschap @brechje spannend hoor