@sloppy; jeetje wat een schrik Sterkte !! @Brechje; Ik hoop dat het doorzet @Hier: Hier rommelt het nog steeds, de ene dag meer dan de andere, vandaag leek het wel opeens een stuk minder, maar ze zeggen dat dat ook weer een voorteken kan zijn
Hoop dat het snel beter gaat met de kleine meid Sloppy, gelukkig was je er snel bij. Hormoontjes lijken hier weer normaal vandaag, alhoewel de dag is nog niet om Maar zoals sommigen al aanhaalden, ik mag best heel blij zijn met zo'n vrienden hier. Komaan dames, niet meer rommelen, doorzetten haha. Makkelijker gezegd dan gedaan. Ergens deze nacht/ochtend werd ik weer wakker geschopt. De kleine is er echt een spelletje van aan het maken. Mijn man was nog wakker, die was nog op het internet aan het surfen met de laptop en zei ik was al een minuut of 5 naar je buik aan het kijken. Vroeg me al af waarom je er niet wakker door werd, mooi wel dus. Toch weer in slaap gesukkeld om een paar uur later weer wakker te worden door manlief. Dacht dat hij de badkamer aan het slopen was. Komt ie helemaal gladgeschoren de slaapkamer weer in. Blijkbaar heeft hij een voorgevoel dat er vandaag wel wat zou kunnen gebeuren dus hij wou wel even van alle stoppels af en zijn kleren liggen ook klaar. Ik voel niks dat ergens op wijst dus we zullen het maar afwachten
Hoi hoi wil jullie laten weten dat onze kleine meid afgelopen vrijdag om 14.22 ter wereld is gekomen na een vlotte bevalling!ze heet Eva en weegt 3810 Gr. Hier gaat alles super, alleen ze is nogal afgevallen dus moet nu gaan bijvoeden Met mij gaat het buitengewoon goed, heb alleen last van naweeën! Zo goed heb ik het na een bevalling nog niet gehad! Voor diegene die nog moeten bevallen heel veel succes en ik houd jullie op de hoogte
Gefeliciteerd Danielle!! Vk hier weer weg. Vliezen zijn idd gebroken. Vanmiddag gaat ze nog even bellen met het ziekenhuis aangezien ik daar anders morgenochtend heen had gemoeten. Maar mocht ik morgenochtend nog geen weeen hebben,word ik sowieso overgedragen aan het ziekenhuis. Begin van de avond komt vk weer en dan horen we het wel
Proficiat Danielle met de geboorte van meiske Eva! Wat fijn dat je je zo goed voelt en dat de bevalling soepeltjes is verlopen! Brechje misschien de volgende????
Oei wat gebeurt er veel!! Danielle: van harte met je dochter! En wat fijn dat je je zo goed voelt!! Brechje: spannend!!! Zal nu toch geen dagen meer duren lijkt me!! Sloppy: jeetje, wat een schrik! Heel veel sterkte gewenst, goed dat je je gevoel gevolgd hebt en aan de bel hebt getrokken!!! @ Hier: niets te melden! Helaas toch weer zere buik, soms lijkt hij echt kapot te scheuren zo strak zit het! En nu begint de kleine mijn ribben ook te ontdekken, gisteren flink tegenaan geschopt. Auw
gefeliciteerd danielle Hey meiden ik wou ff delen wat ik zonet meemaakte ik vond het zo grappig Ik ging zonet wat brood naar de eendjes gooien. Toen kwam onze buurjongetje van een jaar of 6 bij me . Hij vroeg wat ik deed . En toen zei ik , niet te dichtbij het water komen staan he is gevaarlijk. Zegt ie ow en voor jou niet dan. Ik zei nee want ik kan zwemmen. Zegt ie ik ook ,maar jij zinkt zo wijzend naar mijn buik hahahahahh ik kwam niet meer bij van het lachen.
Danielle van harte gefeliciteerd met jullie dochter eva! Brechtje: spannend hoor! Binnenkort heb jij een kleintje in je armen!
Wauw wat een nieuws allemaal @sloppyslayer, wat vervelend dat Suzannah ziek is geworden. Fijn dat jullie er snel bij waren. Hoop dat ze snel opknapt. @Brechje, spannend hoor, we horen je verhaal wel. @Pandora, wat vervelend dat je weer aan het overgeven bent, en ook altijd 's avonds en 's nachts. Echt ik weet niet hoe je het nog volhoudt. @elisje, zeg slaapt jou man wel een 's nachts ? Heb het idee dat hij jou altijd 's nachts wakker maakt. @Danielle83, gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Eva, prachtige naam. Hier ook verder weinig nieuws. Weinig gerommel heb alleen wel het idee dat de baby rustiger aan het worden is. Gisteravond in bed niets, terwijl hij/zij altijd aan het krioelen is. Maakte me even zorgen maar door wat te porren wel weer beweging gevoeld. Misschien soort stilte voor de storm. Ben zelf wel erg onrustig, heb daardoor ook slecht geslapen. Heb overigens net mijn teennagels gelakt . Niet makkelijk met zo'n toeter.
Gefeliciteerd danielle En mijn man, denk dat die aan het oefenen is om 's nachts wakker te zijn. Heb met hem al doorgenomen hoe en wat met de flessenwarmer dus laat hem maar doen Hij de nacht, ik overdag? Luiers zal hem ook wel lukken, hij heeft toch neefje en nichtje moeten verschonen en ik heb daar geen lachwekkende verhalen over gehoord dus verwacht wel dat dat ook snor zit. Hij is gewoon een ongeduldig type, als hij gaat slapen en na een half uur nog wakker ligt dan gaat hij er weer uit. Dus ik krijg inderdaad soms ook wel eens de indruk dat hij amper slaapt. Maar overdag is hij soms ineens ook zomaar weg hoor. Dan hangt hij op de bank en de ene minuut is hij nog aan het praten en de andere minuut is het gesnurk...
@ danielle83 van harte gefeliciteerd met jullie dochter EVA mooie naam hoor @ brechje....ow zijn de vliezen spontaan gebroken? heel erg veel succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8-8 mooie datum voor een geboorte...ben jaloers! Verder iedereen succes.....
@Sloppyslayer Dat is schrikken meis, heel veel sterkte!! @Danielle Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! balen van de naweeën. @Brechje Toi toi toiiiiiiiii meis.... haha bambino in aantocht!!!! @Pandora Jee meis balen van je overgeven! Hoop dat het gauw over gaat. @Iggepiggle Wauwies meis wat een toeter idd!!! Mooi hoor... wanneer hou jij het zwanger zijn voor gezien meis??? al 2 dagen overtijd... kom kom @ALL die nog moeten... nog effies genieten girls... jullie hebben vast gauw jullie bambino in de armen xxx
Nou heb vandaag de verlos gebeld omdat ik veel vocht verlies dacht dat het misschien vruchtwater was maar helaas was gewoon vaginale afscheiding. Ze vroeg waar de verhoogde bed stond ..oops helemaal vergeten om klossen eronder te zetten. Gelukkig was het geen probleem en heeft ze toch gekeken, nadat ze weg is gegaan heeft mijn man gelijk het bed op klossen gezet, bah wat staat dat lelijk en hooggg dat ie is . Had gelukkig zo'n soort opstap ding thuis kan ik makkelijker erop klimmen. En ik word ondertussen via facebook , sms , telefoon etc voortdurend gevraagd of ik ondertussen niet bevallen ben , word er echt strontziek van .
Nou je weet wat ze zeggen er is nog nooit 1tje blijven zitten. Het begint hier heel voorzichtig wat te rommelen. Lees net in een ander forum dat Bibi26, die op dezelfde dag als ik uitgerekend was, gisteren bevallen is van een zoon.