Bed op klossen, hier nog niet. Mag toch niet thuis bevallen en ben veel te bang te vallen als ik snachts naar de wc ga hihi. Hier nog steeds geen tweeling. Morgen weer controle. Succes met de laatste loodjes dames!!
Sorry! Ego bericht... Nou, tis begonnen hoor, en goed ook! Heb sinds gisteravond 8 uur weeën, sinds 11 uur komen ze gemiddeld om de 4 minuten. VK is om half 4 geweest, geen ontsluiting en net om 8 uur nog steeds niet! Ik zie het niet meer zo zitten... M'n vriend is nu urine laten checken bij de huisarts, kans is er dat ik een acute blaasontsteking heb... Als het zo doorgaat mag ik waarschijnlijk niet thuis blijven, maar moet ik naar het ziekenhuis. Ben verschrikkelijk moe, maar de gedachte dat ik over een paar uur mijn meisje vast kan houden maakt een hoop goed.
Heel erg veel sterkte en ik hoop dat het allemaal erg meevalt en dat je ineens wel ontsluiting hebt...' moest wel lachen...ik dacht ook dat ik ontzettende blaasontsteking had toen het begonnen was, mijn urine ook weggebracht door de buurvrouw...ze zagen dat ik wel begonnen was....maar had geen blaasontsteking bleken achteraf rugweeen te zijn! Ik duim voor je
Ik ben er zenuwachtig van hiet word het een rustig dagje....vannacht een redelijke nacht gehad...maar ben zoooooo moe ga zo ff een bakkie doen bij mn ouders en dan vanmiddag lekker een uurtje slapen
goedee morgen meiden, @Linn aaahhhh suc6 meissie!!!! @Igglepiggle hahaha nee er blijft er geen zitten idd. Hoe voel jij je vandaag? @Sila Vervelend meis dat je bestookt word met hoe het er voor staat. ff niet kijken op hyves & facebook? Of gewoon ff niet reageren? Of krijg je dan juist ping/sms haha?
Goedemorgen! Lynn: succes!!! Hopelijk zorgen de weeen snel voor ontsluiting! De kleine hier mag nog wel even blijven zitten nu Manlief heeft keelontsteking, is nu naar de dokter en voelt zich heeeeel brak en schoonvader ligt in ziekenhuis, is nog behoorlijk ziek. Kortom: laat het eerst maar weer even rustig worden. Heb er vannacht gewoon wakker van gelegen, zo van "hoe moet dat nu als de beeb komt en manlief zit hondsberoerd naast mijn bed te blaffen"??? Nou ja, zal ook wel weer goed komen.
Spannend linn ik hoop voor je dat het doorzet en je vandaag je meisje mag vasthouden! Nog iets van brechje gehoord? Hier zoals gewoonlijk alles rustig, ga dus ook gewoon rustig door .
sjorsjette : van vrienden kan ik wel negeren, maar die van mijn nicht moet ik wel beantwoorden anders staat ze strax ongerust op de stoep , dat wil ik ook niet . Maar tis echt vervelend ja vooral omdat ik zelf baal dat ik nog niet bevallen ben
@jannanas ow beterschap voor de zieken daar meis. Niet te veel stresse hé. @Sila hmmzzz snap het. Wel lastig idd. Kan op je ticker niet goed lezen hoe evr jij precies bent... waar zit je nu op? @ALL idd iemand al nieuws van brechje?
Whaaaa linn, spannend! Zet m op meid! Als je je meisje in je armen hebt, ben je alle weeen weer vergeten hoor, beloofd!
Het begon wel goed, maar nu heb ik last van een hele harde buik. Voelt erg ongemakkelijk. Verder voel ik mij een beetje moedeloos. Veel augustus mama's bevallen en hier nog niets. Vanmiddag weer naar de verloskundige.