augustus 2011 buikjes lekker vroeg hahahaha

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door anita205, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik hoop dat je even lekker hebt kunnen slapen!
    Ik weet wat het is en ik hoop voor jou dat ze eerder ingrijpen dan bij mij! Mij heb enen ze 2dgn laten gaan voor ze ingrepen.

Geef het aan dat je wil bevallen!
    Heel veel succes en ik hoop dat je misschien nu al bezig bent.

2. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Ik heb meerdere collega's die mij aanraden om zo'n correctiehemd of slip te gebruiken na de bevalling. Ik heb dus ook zo'n ding gekocht. Zij zijn in ieder geval flink enthousiast, natuurlijk moet je hem niet te lang gebruiken maar zo voor de eerste week of twee schijnt het echt lekker te zijn.

3. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Linn succes.

Pandora en sila ik begrijp heel goed dat jullie liever nu als morgen bevallen door alle pijn etc.

Hier zoals gewoonlijk alles rustig en dat mag van mij nog wel even zo blijven.

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Dames die willen bevallen:

JULLIE MOGEN KLAGEN HOOR!

Hoe wel ik nu af en toe had gehoopt dat ze nog warm in m'n buikje had gezeten ben ik wel blij dat ik weer wat normaler kan gaan bewegen.

5. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Muurbloempje hamamelis van a.vogel werkt ook goed tegen aambeien.

6. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Hoe is met je kleine meid sloppy? Knapt ze alweer wat op?

7. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    sterkte en succes allemaal, dames! ik denk aan en duim voor jullie en hoop dat het snel doorzet bij iedereen die nog aan het afwachten is!

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Gisteren denk ik dus een deel vd slijmprop verloren en vannacht krom gelegen van de menstruatiekrampen.....zo naar de vk....ben benieuwd wat ze zeggen! Maar ik denk dat het hier ook niet lang meer duurt:D denk dat ukkie er voor het eind van de week is:D

9. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    @linn veel succes meid hoop dat je je kleine meisje snel vast mag houden.

@hier alles rustig gister flink ziek geweest van de voorweeen maar volgens de vk heeft dat al wel zijn werk gedaan baarmoedermond was al goed verweekt en al redelijk plat. dus ben benieuwd hoelang het nog gaat duren

10. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Nou meiden, nog steeds in het ziekenhuis, maar nu met een prachtige dochter! Ze heet Evi Jasmijn, weegt 3285 g en is 49 cm.

Gister om 11 uur savonds zijn mijn vliezen gebroken. Daarna ging het super snel, van twee cm naar volledige ontsluiting in 6,5 uur en na een half uur persen was ze er!

We moeten nog even blijven, ze hebben een kleine hartritme stoornis gevonden. Komt vaak voor en het is waarschijnlijk niets, maar voor de zekerheid... En ben zelf natuurlijk ook nog harstikke gammel :)

Foto volgt!

11. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    @linn van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje wat een mooie naam. Geniet ervan

12. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Linn, proficiat met de kleine meid!!!!! En ook felicitaties voor de papa! Wij wachten met zijn allen met smart op de eerste foto's...:D

13. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Gefeliciteerd linn met jullie dochter, mooie naam. Geniet ervan!!!

14. poeze

poeze Actief lid

10 dec 2010
    381
    0
    0
    Gefeliciteerd!!! Geniet er lekker van :D

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @linn: GEFELICITEERD met jullie dochter! En jullie hebben haar een hele mooie naam gegeven!
    Geniet er van :)

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @pandora: oehhhh spannend! Ik ga duimen dat je kleintje snel komt hoor :)

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ze gaat wel vooruit gelukkig! Ze kan steeds een beetje beter wakker worden en ze kan ook steeds meer drinken.

18. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Linn: van harte gefeliciteerd met jullie dochter! ZO zie je maar: het voorwerk duurde tijden, en de eigenlijke bevalling doe je in sneltreinvaart!!

@ Sloppy: gelukkig knapt ze weer op! Lijkt me zo akelig om je kindje zo ziek te zien liggen.....

Het valt me op dat de meiden tot nu toe flink in de meerderheid zijn wb geboren worden. Mijn man roept altijd dat jongens langer blijven zitten ( is bij de koeien ook zo, sorry voor de vergelijking :)) maar het lijkt wel te kloppen tot nu toe. Dus meiden die net als ik een jongen verwachten: nog effen volhouden.........;)

19. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Trouwens Linn: je dochter is nog flink bijgegroeid! Ze was een poosje geleden toch aan de kleine kant? Mijn dochter was nog lichter bij de geboorte, en ik liep nog 5 dagen over......;)
    Gelukkig maar dat ze goed gegroeid is!

20. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    @Linn; Van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Evi Jasmijn.. !!

Deel Deze Pagina