hahahah pandora dat stukje had ik geschreven kunnen hebben!! hier gaat het net zo!! en ook nog door vage bekenden hesnap ook niet waaorm het hun zo intresseert. En ze willen allemaal een smsje of telefoontje nou doe ik echt niet hoor alleen vriendinnen en familie stel ik wel op de hoogte de rest hoort het vast wel via via .
nou zelfs familie word in principe niet op de hoogte gebracht.....alleen degene die onze sleutel heeft om de honden op te halen wat hebben ze er aan om te weten dat ik naar het ziekenhuis ben we bellen wel als uk geboren is
Wat vervelend voor je pandora snap dat je er chagarijnig van word !! Hier gaat het ook zo de hele tijd .. En als ik dan buiten loop ooh is het nu nog niet gebeurd ?? Dan denk ik weer bij mezelf pfffff is dat niet te zien dan ??!!? Domme vraag als je nog met een dikke buik loopt .. Zoals ik lees is het voor jou al helemaal niet makkelijk als je er zo ziek bij bent Hoop dat het snel allemaal achter de rug is voor je
Bij je tweede zwangerschap is al die interesse van iedereen verdwenen hoor dus laat het gewoon langs je heen gaan. Denk maar zo, iedereen bedoelt het goed
Nou....hou het nog wel ff vol hoor zal wel moeten kan slechts zeggen 'ja nou hou ik er mee op hoor met zwanger zijn...ik doe er niet meer aan mee...bel me maar als ik bevallen ben" maar word wel echt chagrijnig van steeds die vragen wat denken ze dat ik dan voor een antwoord ga geven?? "Oh ja da's waar ook, ik ben vorige week bevallen, maar helemaal vergeten je te bellen of een kaartje te sturen sorry " zo lang ze niks horen, is er ook nog niks gebeurd ik snap niet dat mensen dat niet snappen en 3 weken duren inderdaad nog erg lang als je de hele dag door van dat soort smsjes, mailtjes, krabbels en telefoontjes krijgt
Ik word ook overspoeld door krabbels en prikpbordberichtjes. Ik had vorige week maar als status weggezet; Wat zou deze week ons brengen? Iedereen zegt natuurlijk een baby hahaha dus heb ik vandaag maar weggezet dat "de week nog steeds geen baby heeft gebracht!" zelfs als je een ochtend niet online bent denken ze gelijk dat het aan het gebeuren is en dat het "verdacht" stil is maar wij waren gewoon druk met opruimen en poetsen omdat morgen mijn vriend jarig is en alles gewoon gedaan willen hebben... Maarja zie het maar als goedbedoelde medeleven.
Is er vandaag geen babynieuws? Ik had vandaag controle en echo, alles was gelukkig goed. Baby is helemaal ingedaald, hij weegt nu 3200 gram en 50 cm lang Verlos zei dat baby helemaal klaar is voor de bevalling, ook heb nu 1 cm ontsluiting Hij mag nu echt komen
@pandora meis laat je niet gek maken!! snap heel erg goed hoe je je voelt!! @ hier ff een klaag momentje wat weer een helze avond en nacht pfff zoë helemaal van slag en Lynn en Iva ook huilen huilen huilen ik er vanmorgen maar bij ze willen alleen maar bij me op de arm nou dat werkt toch niet... mams lief was gelukkig hier vanmorgen en heeft huish gedaan, die schat, we hebben maar besloten om ze te laten huilen boven en deur dicht vamorgen gedaan 30 min krijzen en jawel ze sliepen tot de volgende voeding... weer voeding gegeven om half 1 en ze wouden om 13:15 nogeen toetje nou vooruit nog even lopen huilen 5 min max en jawel ze slapen nu nog... zou dit het ei van zijn
Hoi!! Lig in het ziekenhuis, ben aan het bevallen. Zit op 7 cm, vannacht om 4.00 uur begonnen met onregelmatige weeen. Nog effentjes, tweede dosis AB loopt nu door en daarna mag het!! Doet zeer, maar weeen goed op te vangen. Ik hou jullie op de hoogte!!
@jannanas Sterkte met alles het vlot al aardig merk ik. Ben wel een beetje jaloers. Ben net terug van de verloskundige. Alles was weer goed, bloeddruk keurig op 120/60. En weer gestript. Vond het niet pijnlijk. Baby is nu wel druk in de buik, maar geen krampgevoelens of wat dan ook. Zondag weer strippen als er niets is gebeurd en maandag naar het ziekenhuis voor controle. Wordt er een hartfilmpje gemaakt en een echo. En misschien ook nog wel strippen. Mocht het hier overigens wat gebeuren dan vertellen we dat helemaal niemand. Zou wat mij betreft niet bevordelijk zijn voor mijn bevalling. Dus jullie ook niet ben ik bang, sorry. Hier nog een foto van mijn buik bij 40, geen blote, die vond ik te dik . Bekijk bijlage 174088
met kleren over mn buik.krijg ik m er niet zo goed op als ik de foto in mn eentje maak mooi buikje hoor en ik hoop voor je dat t strippen iets doet ( morgen...want dan ga je film kijken) Zou wel heel gaaf zijn als 2 x na dezelfde film je bevalling begint Oh nee denk dat t sowieso wel gaaf is als je bevalling nu eindelijk eens begint
Haha ik snap je hoor zit ook niets anders op dan te wachten ... Maar het is natuurlijk wel erg frustrerend steeds van die domme vragen te krijgen
haha ja dat bedoel ik ook, we bellen smsen alleen als de baby geboren is niet als het begonnen is wat boeit hun dat nou rare mensen jah ze willen alles weten tegenwoordig