augustus 2011 buikjes lekker vroeg hahahaha

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door anita205, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Meiden, het is hier TE rustig hoor! :D

Sila, al nieuws? Ben zo benieuwd!!!

En Pandora, zag dat je wel online bent geweest, nog niks?

Sjorjette, weet jij al iets meer?

Miranda, spannend hoor. Ga anders even naar de mac, dat gaf bij mij de doorslag ;)

2. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Inderdaad rustig, er komen ook weinig buikjes meer voorbij.
    Ik zal van de week mijn blubberbuikje van na de keizersnede eens posten, haha... Ben nu van de 20 aangekomen kilo's "al" 12,5 afgevallen, nu nog veel los vel, haha....:D

3. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Nee...behalve vandaag een paar keer bijna flauwvallen helemaal niks:x
    Bijna flauwvallen was echt eng...was aan het wandelen en kon me nog net tegen een muur opvangen....pas na 10 min. Kon ik weer verder lopen
    vk gebeld.....ik was niet de eerste die de afgelopen dagen met dit soort klachten belde
    allemaal hoogzwangere dames....combinatie van warmte/vermoeidheid en termijn zw.schap.
    Moest rustig aan doen ( net of ik bijna 41 weken zwanger de marathon ga lopen:p)
    En als het aan bleef houden of erger werd moest ik meteen weer bellen....
    Nu is het wel gezakt

4. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ik zal morgen mn laatste buikfoto eens maken:D

hoe zou het met sila zijn?????

5. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Nog geen nieuws van sila:( Word ongerust:(

6. Miranda26

Miranda26 Actief lid

4 feb 2009
    319
    0
    0
    hoorn
    Om 21.30 was het ineens weer over :(
    Nu wel wat buikpijn en rugpijn maar voor de rest niks. :(

7. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    zoals beloofd...nog een buikfoto van mij met 40.6 weken :D
    hopelijk de laatste mèt baby in mn buik...de volgende graag met baby op mn buik :D

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    kan m niet uploaden....probeer het straks nog wel een keer :x

9. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Tjeetje nog geen nieuws over sila? Hoop dat alles goed is!

Pandora ik hoop voor jouw ook dat de volgende foto van je buik zonder baby is... Hoe gaat het verders?

En hoe gaat het verder met de andere mama's? Heb net voor het eerst Eva aan de fles gehad met afgekolfde melk ik heb volgende week zaterdag een feestje ik denk het zal mij niet gebeuren dat ze geen fles pakt, maar die neemt ze dus mooi wel!:) ( ze neemt namelijk echt geen speen! Vandaar dus dat ik dacht wel ff kijken of dat ze de flessenspeen wel wil...)
    Verder gaat het hier eigenlijk hartstikke goed

10. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa toch gelukt

ik sta op springen :D:D:D:D:D

11. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Super mooie toeter hoor! Op naar de foto met het wonder dat daarbinnen woont :D

Is Sila nog online geweest? Hoop dat alles goed gaat daar en dat ze gewoon heerlijk aan het genieten is van de kleine!

Miranda, wat balen! Maar wie weet zet t vandaag alsnog door. Duim voor je!

Hier gaat alles goed. Vanmiddag huisbezoek van het cb, ben erg benieuwd. Heb een waslijst met vragen in ieder geval :D
    Eigenlijk zouden ze gister al komen, maar moest afzeggen... M'n vriend had toen we 's ochtends weg gingen de sleutel aan de binnenkant in de deur laten zitten en zo hadden we onszelf dus buitengesloten :$ Jeetje, dan heb je het zweet even goed los als je met zo'n klein meisje voor een dichte deur staat!
    Na een uur "inbraak-pogingen" van mijn vriend en een behulpzame buurman is de sleutel waarschijnlijk iets gedraaid, waardoor de sleutel aan de buitenkant erin kon. Pfiew!
    Was eigenlijk best gênant :):cool::D

12. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    whahahaha ik zie jullie al helemaal bezig :D zou ook een lekkere handige actie van ons kunnen zijn :D:D:D

13. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Sila???? Alles oke????

14. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Haha, sja ;) De postbode vroeg nog aan de buurvrouw of we wel écht de bewoners waren, haha... :):D

15. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meiden,

oeh ik lees dat er nog geen nieuws is van Sila.... zou het wel goed gaan?

@Pandora
    Mooie buikfoto meis, ik hoop ook voor je dat de volgende met baby OP je buik is ;)
    Je vroeg over testen.. en de andere meiden deden duimen en een dansje voor me.... stop maar... ben niet zwanger... ik zal ff me verhaal doen...

Gyn vond enorm K*T dat het weer mis was gegaan... gaf aan dat we recht hebben op 'gen' onderzoek. Alleen zei hij wel meteen dat in slechts 0,7% kans is dat ze wat vinden... hij schat de kans bij ons (gezien onze gegevens en al gedane onderzoeken) 0,2% kans.
    Verder zei hij ook dat de uitslag dan meer een 'weetje'' is want men kan slechts constateren en speculeren over de dan mogelijke invloeden enz... en er niets aan te doen. Wij zien dus van dat onderzoek af.

Verder hebben we de gegevens van de afgelopen iui's door genomen en hij was positief, hij gaf wel aan dat de 3e iui echt bud was qua kwaliteit... maar we hoeve ons geen zorgen te maken... mocht het op 1 poging aankomen dan geeft hij die zonder te zeggen jullie zijn door je pogingen heen :) wel fijn vast te weten!

Goed we wisten dus ook al dat de Menopur heel goed werkt bij mij dus we hebben gesloten nog 3 iui's te doen. Ik mag maandag al starten met spuiten want....

Hij heeft natuurlijk nog een onwendige echo gedaan om te checken hoe en wat nou en waarom geen ongi enz... zoals dus al voor de iui''s was.. is weer... mijn lijf doet NIKS! Zonder medicatie dus GEEN cyclus :( echt klote! Maar goed we weten dat Menopur z'n werk doet dus ik ben wel positief. Tis alleen jammer dat je dan al die tijd zit te wachen op; niks! mijn bms was 2mm dus hij zei gelijk, jah ik snap da je niet ongi word. Goed hoop dus gauw iui nr 4, verwacht rond 9 sept.

Nou orry voor mijn hele verhaal. liefss

16. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Ow en eh....

vind wel jammer dat ik nu echt helemaal volkomen definitief geen mama ben en ook niet zwanger ben voor of op m'n 30e. Donderdag 1 sept zijn vriendlief en moi jarig... zucht en dan zou ook de baby moeten komen van de eerste ma zeg maar. :(

Maar k probeer positief te blijven. Maandag hebben we trouwens Menopur in huis dus maandag starten met spuiten. En dan de week erna op maandag de 1e fm meting. spannend dus.

xxx

17. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Spannend sjorsette!! Hoop nog steeds op een plakbeebje voor je!

18. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Kan me voorstellen dat het een domper is nu je 30e verjaardag zo dichtbij komt. Zo had je je het natuurlijk niet voorgesteld. Zeker nu je ook rond deze tijd zou zijn uitgerekend...

Maar....super goed dat je positief blijft. We dansen in ieder geval verder voor je! :D Hoop zo voor je dat je mama of mama to be bent op je volgende verjaardag!

19. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Iemand al iets van Sila gehoord? Begin me een beetje zorgen te maken...

20. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ik maak me ook zorgen :(

Deel Deze Pagina