augustus 2011 buikjes lekker vroeg hahahaha

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door anita205, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Moet m nog openen...ben nog aan het broeden op een leuke naam:D de andere heet namelijk al augustus 2011 mamas....
    Iemand een idee?:D
    ga ik nu ff een uurtje slapen....de kraamhulp heeft me net ondergestopt in een lekker fris en schoon bed:D

2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    aaaah arm meiske...hoop dat de medicijnen helpen
    *knuffel voor Evi van ons*

3. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Wat lief!!!!
    En het helpt :D Ze slaapt als een roosje :D

4. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Had ik gisteren verteld dat ik toch weer krampen had? Gisteravond ging dat over in vreselijke rugpijn. Ik had al een donkerbruin vermoeden dat het toch om een blaasontsteking ging en de dokter heeft dat ook bevestigd. Wel raar had vanmorgen nog enorme rugpijn. Paracetamol hielp wel maar was na een paar uurtjes uitgewerkt. Nu heb ik nog maar 1 pil van de antibioticakuur gehad en heb al gelijk geen rugpijn meer. Nou maar hopen dat dat zo blijft. Ze waren bij de ha wel erg voorzichtig. Zo van let op dat je geen koorst krijgt en als de pijn erger wordt direct bellen. Had ik de assistente aan de telefoon die bevestigde dat het om een blaasontsteking ging en antibiotica klaar lag bij de apotheek. Zei ik tegen haar dat ik er zo'n rugpijn bij had. Even later belde de dokter zelf nog weer op om aan te geven doordat ik zo'n rugpijn had de infectie waarschijnlijk al naar de nieren ging. Daarom kreeg ik toch maar een ander antibiotica. Belt ze paar minuten later dat ik toch weer een ander kreeg omdat die vorige waarschijnlijk niet samen kon met bv. Kom ik bij de apotheek liggen daar dus 3 recepten. Tja welke moest ik nou? Nou ja ik heb de pillen in huis en ga er maar van uit dat het goed is. Nou maar hopen dat ons meisje mij een beetje laat slapen vannacht want de afgelopen 2 nachten heb ik niet goed geslapen.

@pandora doe jij nog je bevallingsverhaal? Ben er erg benieuwd naar

@Sila heb je bevallingsverhaal ergens anders gelezen. Wat een vreselijke ervaring. Hoop dat je het allemaal een plekje kan geven.

5. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ik doe mn verhaal nog:) wil ook.graag allemaal vertellen...maar t ontbreekt me ff aan tijd steeds:) vandaag hadden we een dag voor onszelf en heb ik de hele dag al barstende koppijn

6. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    leuk ga zeker mee kletsen waar kan ik het vinden??

7. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Er is nog geen nieuw topic :)
    ben erg slecht in beloftes nakomen de laatste 2 dagen:D:)...ben nu online met phone
    morgen doe ik mn best en plaats hier een link;) kweenie hoe ( en of ) ik met phone kan knippen en plakken:)

enne....waarom zit er geen volume knop op baby's:( Pffffff het ventje huilt zo...last van darmpjes....en ik word er ff moedeloos van:):) herkenbaar gevoel:(

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    want een sufferds daar zeg;) hopelijk is het snel over! En hoop dat je een beetje een goede nacht hebt...beterschap

9. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Pandora heel herkenbaar, hier ook regelmatig last van de darmpjes moet zeggen dat de infacol wel helpt.

10. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Ja infacol doet echt wonderen! Eva heeft ook erg last van krampjes maar met de infacol echt een stuk minder!

11. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik had ook Infacol in huis, maar vind het zo klote doseren, ik kan niet zien of ik die pipet goed gevuld heb... Hoe doen jullie dat?

12. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ALL
    Sorry.... ben ff paar dagen niet geweest omdat 1 sept vriend en ik jarig waren EN die dag ook onze uitrekendata was... Maar de meeste van jullie wisten/weten dit al.... Jullie hebben veel geschreven... en lees vooral leuke berichtjes en druk druk druk met jullie bezoekjes enz... vergeet vooral niet te genieten en de tijd met baby, man/vriend en evt andere kids!! Dikke knuffel voor jullie allen en aan de bambino's!

Maar goed, het gaat dus weer oké, allen dank nog voor de felicitatie's en de lieve woorden!!!! Mannetje is nu 36 en moi 30... en we zijn weer lekker aan het genieten van elkaar en alles wat we al wel hebben koesteren we in ons hart. Spuiten gaat verder ook goed, nog 2 dagen en dan maandag de fm meting! Meiden geniet van het mooie weer vandaag!

Liefs Sjors

13. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Succes maandag sjorsjette :)

De kleine hier wordt steeds beweeglijker. Hij ligt ook meestal zonder dekentjes maar momenteel is dat niet zo erg, warm genoeg hier. Iedereen heeft het er maar over dat we hem moeten inbakeren maar dan schreeuwt hij de longen uit zijn lijf. Net als mama houdt hij van bewegingsvrijheid haha.
    De enige keren dat ik hem min of meer kan 'inpakken' is als hij net uit zijn badje komt. Dan vindt hij het heerlijk om lekker ingepakt tegen de borst van 1 van ons aan te liggen maar dat duurt ook maar een 5 minuten.

Het is trouwens best grappig om te zien hoe hij naar zijn eigen benenwerk ligt te kijken.

14. Reza2306

Reza2306 Actief lid

14 dec 2010
    322
    16
    18
    Breda
    Hallo dames, hier weer eens een berichtje van mijn kant! Ik lees wel dagelijks mee maar reageren schiet er vaak bij in... soms kijk ik sochtends even en savonds staat nog dezelfde pagina open haha

Na al jullie positieve ervaringen over Infacol heb ik het vandaag ook in huis gehaald want ons dametje heeft ook enorm last van krampjes en niet kunnen poepen. Hebben jullie enig idee wanneer de werking begint ervan? is dit direct of na enkele dagen/uren?

De nachten gaan erg goed (ff afkloppen) en ze heeft afgelopen nacht zelfs 7!! uur geslapen! ik ben in die 2 weken nog niet zo uitgerust geweest als vandaag haha
    Ook de BV loopt goed maar ben ook wel blij dat ik zowiezo 1x perdag kolf want aanhappen vind ik nog steeds erg pijnlijk gelukkig is het daarna wel weg...

Ik heb miranda26 al een paar dagen niet meer gezien? Zou ze al bevallen zijn? ik hoop het zo voor haar!

Zijn bij jullie die eerste weken ook voorbij gevlogen? Al is het voor mijn gevoel al veel langer geleden dat ik bevallen ben maar dan bedenk ik me nu dat het pas 2 weken terug is. Toen ik nog zwanger waren 2 weken een hele mijlpaal hahaha grappig hoe dingen ineens andersom zijn hé...

Hebben verder alle dames hun draai al een beetje gevonden in het nieuwe leven?

15. Sila24

Sila24 Niet meer actief

dankjewel lieverd knuffel terug

16. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Infacol werkt bijna meteen... Dat merk je wel gaan ze veel winden laten... Echt hilarisch hoe onze meid winden laat haha ik moet er iedere x weer om lachen!

Draai vinden lukt hier aardig maar we zijn nog een beetje zoekende want zit met schoolgaande kindjes... Dus met voeden moet het allemaal er tussen door en de slaapjes is ook moeilijk plannen... Maar 's nachts doet ze het uitzonderlijk goed! Komt meestemden keer en de rest van de tijd slaapt ze! Heerlijk!

En de tijd vliegt zeker voorbij! Onze meid is morgen alweer een maand! Morgen voor het eerst naar het cb sus ben benieuwd!

17. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Het gaat zeker snel, onze meid is alweer 2 weken.

18. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    De tijd gaat idd snel. Hier is de kraamhulp donderdag voor het laatst geweest en manlief is gister weer aan het werk gegaan. Wel even wennen hoor want nu moet ik het allemaal alleen doen.

19. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Tja en alleen alles doen is hard aanpoten tenminste hier wel! Maar ja in de ochtend met hulp van mannetje gaat het wel... En de rest van de dag rennen we van hot naar her... Ach ja zo blijf je bezig:)!

20. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    meiden fijn dat vele van jullie je draai hebben gevonden!

Kan me voorstellen dat als kraamhulp-tijd over is en de mannen weer aant werk gaan het wennen is. Tja en dat van dat 2 weken nu vliegen en voorheen niet... hahaha lekker stel meiden zijn we ook hé:p

Iemand vroeg het al... maar ehhhhh heeft er idd iemand wat van Miranda vernomen?????????

xxx Sjors

Deel Deze Pagina