augustus 2011 buikjes lekker vroeg hahahaha

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door anita205, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wennietje

wennietje Actief lid

8 dec 2010
    345
    0
    0
    ik heb alles voor het kamertje al klaarstaan die heb ik bij mijn vorige zwangerschap al gekocht toen ging het mis met 6 maanden dus alles zit ook nog in dozen ben wel benieuwd als we het uitpakken ben het toch al weer beetje vergeten we hebben de verf ook al staan ik had bij de vorige zwangerschap al het behang al van de muren gehaald mijn schhonvader heeft de muur toen netjes gemaakt de deuren zijn er al uit moeten nog geschuurd worden de kinderwagen enzo hebben we toen ook al gekocht die staat helemaal klaar wij hebben toen een set van quiny gekocht de wagen de kinderwagen alle hoezen zaten erbij ook de winterhoezen de maxi cosi in dezelfde kleur en daar heb ik toen zelf nog de hoes bijgocht indezelfde kleur ik heb over anderhalve week de 20 weken echo met 16 weken en 4 dagen inverband met verleden dus erg spannend we hebben besloten als die goed is dan gaan we weer verder met het opknappen van het kamerje ik heb vorige week ook echo gehad en toen zag alles er nog goed uit dus ik heb vertrouwen bij ons word het een pooh kamer van adorable pooh en beneden de box enzo woezel en pip op de beurs heb ik zon mobiel voor aan de box gekocht oook van woezel en pip erg leuk

2. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    wij hebben het kamertje ook al besteld word in mei geleverd dus nog even de tijd om de kamer leeg te ruimen en te schilderen wij gaan een nijntje kamer maken de muren zijn nu zandkleur en dat laten we zo op 1 muur na die gaan we appeltjesgroen schilderen omdat we niet willen weten wat het word en dan kan voor allebei. Begin me gelukkig minder ziek te voelen dus kan weer wat meer doen.

en dan nog de buikfoto van 14 weken en 5 dagen.

Liefs Lieke

3. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    Hallo dames

zo heb ff een stuk terug moeten lezen zeg :D maar wat een mooie buikfoto's al...
    Qua kamer hebben we alles nog van onze dochter, maar er moet wel een bed bij en autostoel maar dat kan allemaal wel, we hebben nog een grote kast en daarvan willen we de deuren met liefbehang beplakken..
    De wandelwagen is wel al binnen...
    Zal vanmiddag ook ff weer een buikfoto plaatsen hij begint al mooi te groeien, ik voel ze ook al lekker schoppen..
    Vrijdag weer controle bij cyn... spannend weer..
    Ben nog steeds thuis met harde buiken pff, is niet fijn gisteren een stukje wezen lopen maar dan speelt hij gelijk op, en qua hh kan ik ook niet veel doen :S
    maar goed we genieten er gewoon van :d
    fijne dag iedereen

4. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    balen!! ik zit nu ook thuis ivm harde buiken sinds een paar dagen, vind het maar raar want heb niet het idee dat ik anders zo druk bezig was (werk al kortere dagen en deels in ziektewet ivm andere zw-klachten) maar doe het dan maar nóg rustiger aan.. kan het ook zijn dat het gewoon nu een groeispurt daarbinnen is waardoor alles wat gevoelig is? heb ook veel last van darmen en paar keer per dag dan heel harde buik.. hoe vaak heb jij het?

sterkte ermee iig en inderdaad sowieso toch lekker genieten :)

5. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

Hi, hierbij weer een foto van mijn buik. Het lijkt wel of mijn kont even hard mee groeit haha Wij hebben nog niets aan t kamertje gedaan maar gaan er gauw mee aan de slag.
    Bekijk bijlage 133838

6. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haha, jij ook al? Ik kreeg gisteren, eerlijk waar, van mijn eigenste zus al te horen dat ik nu een "braziliaanse kont" had.....:$
    Ach ja, ik lig daar eigenlijk niet zo wakker van; als beebje er maar gelukkig van wordt, hihi...:D

7. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Kabouter Hahahaha Vind een dikke kont ook minder erg dan een dikke buik (wanneer je niet zwanger bent). EN nu blijft t een beetje in evenwicht van voren en achter :)

8. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    @ros84 ik heb het eigelijk telkens als ik wat doe, heb net de stoflap door het huis gehaald en dan moet ik ff weer zitten want dan is hij weer helemaal hard en s avonds op bed als ik te lang op 1 kant lig word hij ook helemaal hard.... maar goed had het met mijn andere dochter ook alleen niet zo heel erg, maar ja het zijn er nu ook twee...
    Tja ik snap hoe je je voelt voor je gevoel doe je kalm aan en toch speelt je buik op...
    Doe echt kalm aan!!! want je buik geeft toch aan dat het te veel is....

9. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Missa en Ros, wat vervelend zeg! Vooral als je je verder goed voelt is rustig aan doen echt beroerd! Zit hier in een soort gelijke situatie, alleen dan met bekkenklachten. Sterkte, en inderdaad, probeer wel te genieten!

Hier vanochtend naar de vk geweest. Alles goed gelukkig en een mooi kloppend hartje gehoord!
    Mijn buik en baarmoeder groeien gigantisch! Niet té hard, maar wel zodanig dat ze zelf vroeg of ik het kindje al gevoeld had. Dus toen vertelde ik dat ik al een aantal weken soms het gevoel heb dat er wat beweegt, maar dat ik het gevoel heb dat het darmen zouden kunnen zijn. Maar ze verzekerde me dat als ik dat gevoel onder m'n navel heb (wat dus altijd het geval is) dat dat geen darmen kunnen zijn, maar zeer zeker het kindje is! Jeej! :D:D Nog eventjes geduld en dan komen de schopjes, kan niet wachten!
    Verder komt mijn duizeligheid door de bloeddruk, dus flink aan de zoute drop :D En dat ik al 5 kg ben aangekomen was ook geen probleem, ze kon goed aan me zien dat het echt op m'n buik zit en verder niet. Ze raadde me wel aan wat matiger te zijn met fruit en vruchtensap, omdat die suikers omgezet worden in vet als je zwanger bent (eet echt best veel fruit).

Ben net nog even langs de kruidvat geweest. Leuk hoor al die aanbiedingen! De sokjes en slabbetjes maar in grijs gehaald, gezien we donderdag pas weten of het een jongen of een meid is. Verder hydrofiele doeken gehaald en een hoes voor om de maxi cosi. Lekker hoor, die koopjes :D

10. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dit ben ik vandaag; heb voor het gemak mijn Braziliaanse achterwerk er maar effe vanaf geknipt, haha :D:D:D

11. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Mooi buikje kabouter!
    En Braziliaanse billen zijn helemaal in toch? ;) Geniet ervan zou ik zeggen! Ik om alleen maar aan op mijn buik, ietsje pietsje meer kont zou hier wel welkom zijn hoor :D

12. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    mooie buikjes weer hoor! Ik ben eigenlijk wel benieuwd of jullie ook al in kilo's aan komen. Ook mijn buik is al behoorlijk gegroeid, maar ben gelukkig nog niet aangekomen!

13. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik zat meestal ergens tussen de 53 en 54 kilo.
    Vorige week heb ik er toevallig eens aan gedacht om me
    weer eens in mijn nakie te wegen; 58,2. Was dan wel 's avonds gewoon, dus dan is het buikske nog gevuld met eten, chippies, koekies etc. hihi.... Zal morgenVROEG ook eens wegen...

14. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zie dit net in mijn banner staan:

"Mommy should begin to feel me move soon!"

Zooooooooooooooooooo lief!!!

Owja, ben trouwens van plan om zometeen te gaan zwemmen; lekker een paar baantjes trekken; goed voor mijn Braziliaanse kont, haha! Daarna effe door naar het KV voor de aanbiedingen...

15. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    Ik Ben nu bijna 3 kilo aangekomen, dus wel netjes voor een tweeling maar goed je weet niet hoe hard het nog gaat, bij de eerste was ik nu 5 kilo aangekomen, intotaal ben ik toen 20 kilo gegroeit....
    maar goed ik vind het niet zo erg, want tja het is voor een goed doel, en bij de eerste zijn de 20 kilo's er ook wel weer afgegaan, heb er toen ook niet veel voor moeten doen..
    zal zo ff mijn buikie op de pc plaatsen

fijne dag iedereen

16. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    Zo hier ff de foto van mijn buik met 17 week en 5 dagen

17. Melanne

Melanne Actief lid

16 apr 2007
    371
    0
    0
    Mooie buikjes hoor!:)

18. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    hier ff berichie van mij.... we weten donderdag wat we krijgen... en ik ben ontzettend nerveus... en dat slaat op mijn darmen... waar ik toch al zo een last van heb! Borrelt van alle kanten vooral s'avonds! Hier trouwens ook last van bi... voor de derde x! bleh! Nu maar weer iedere week naar de fysio.... verders gaat het wel goed... Voel de kleine al best vaak, dus das wel leuk! Ik ben nu 2 a 3 kilo aangekomen.... maar merk ook wel echt dat mijn buik aan het groeien is....
    En tja met al twee kinderen hoef ik weinig nieuws te kopen.. alleen als het een meisje is zal ik veel gaan kopen.. want heb twee zoontjes nu...
    Vind het zoooooo spannend as donderdag..... krijg helemaal de bibbers....

19. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Danielle wat leuk. Wij hebben ook donderdag de echo :D Ben ook reuze benieuwd en een beetje zenuwachtig, maar dat slaat gelukkig niet op m'n darmen :D

Hier nu 5 kg aangekomen. Best veel, maar het zit bijna allemaal op m'n buik gelukkig, die is nu ruim 15 cm gegroeid! Volgens de vk geen wonder, want m'n baarmoeder zit al heel hoog, net onder m'n navel. Heel fijn wel, want daardoor voel ik m'n kindje ook al :D Heerlijk is dat!

Ga hier vanavond weer even een fotootje laten maken :D

20. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ben nog geen kilo aangekomen maar er wel 8 afgevallen. Morgen weer naar de vk benieuwd wat ze zegt. Ben nu minder misselijk en hoef ook minder te spugen dus de kilo's zullen er nu weer wel langzaam bij gaan komen.

liefs lieke

Deel Deze Pagina