augustus 2011 buikjes lekker vroeg hahahaha

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door anita205, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend voor de meiden die morgen het geslacht weten! Ik wacht nog even tot 21 maart, maar het wordt wel steeds moeilijker...;)

2. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pffff... vandaag effe een :$:x:):(-dagje; het gaat allemaal effe net niet zoals ik wil, meen dat mijn buik kleiner is, last van mijn banden.... Gewoon weer effe zo'n baaldagje tussendoor. Dus net maar even voor de eigen gemoedstoestand de doppler gepakt, en gelukkig kost het tegenwoordig geen moeite meer om beeb te vinden; alive and kicking! Ik kon de hartslag mooi duidelijk horen, maar je kon ook goed een hoop beweging horen, alsof íe net effe voor de doppler langszwemt, haha...:D Misschien wel een klein Pieterke, haha!!!;)

3. brechje

brechje Actief lid

21 apr 2009
    341
    0
    0
    Wat een mooie buikjes komen er voorbij zeg :)

Ik mag morgen naar de Vk ipv volgende week.
    Kamp nu al een week met pijn in mijn onderrug en zak af en toe door mijn been heen.
    Dus maar ff gebeld en ze had een gaatje vrij, toevallig zei ze.....degene die eigenlijk dat plekje had was gister bevallen :)
    Krijg morgen dan ook gelijk weer een check-up.

4. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Hahaha, nou, met een klein Pieterke hoef je niet te gaan kleumen langs het voetbalveld ;)

Nee, zonder gekheid, rot voor je dat je zo'n baaldag hebt... Morgen zul je zien dat je buik gewoon weer groot is en ben je vandaag weer vergeten!
    Liefs

5. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

dit is mijn buik met 16 weken en 4 dagen... ben van mezelf 130 kg (wel 183 lang)... dus een buik heb ik al haha... ikzelf zie wel al het verschil van mijn 'normale' buik en de buik van de 'baby'.. maar mensen om me heen zien het nog niet echt... best wel jammer vind ik...

6. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Kun je dan niet beter een fysiotherapeut bellen?
    Sterkte ermee!

7. FairyLaughs

hier heb ik hem bewerkt...

8. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Hey wat leuk! We zijn precies even ver :D

Ik weet natuurlijk niet hoe je buik er normaal uit ziet, maar ik zie op de foto wel duidelijk een opbolling zo onder je navel. Dat is bij mij precies de plek waar m'n baarmoeder zit.
    Geniet ervan! De mensen om je heen zien het straks vanzelf :)

9. FairyLaughs

ja leuk :D... jij krijgt morgen al te horen wat het is ??.. ik moet nog een paar weken wachten haha...

10. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ooooooooooooooooooh, ben zo jaloers op de dames die al snel de 20wkn. hebben of geslachtsbepaling..... Wij moeten nog tot 6 april wachten... Zijn jullie trouwens al met namen bezig? Ik heb hier een klappertje liggen voor teksten voor het kaartje, namen, andere ideetjes etc. Daar schrijven we allebei in wat leuk/mooi vinden, maar hebben we ook de vrijheid om bv. bepaalde namen van de ander door te strepen, haha... Lief had bv. Eline opgeschreven als naam; heel mooi hoor, maar ik ken een Eline die een enorme bitch is, en tja, dat blijft bij mij hangen;)...
    Zo, net even tukkie gedaan, en voel me met de minuut grieperiger worden, bleh.... Ga dus gauw even eten in elkaar flansen (hub is boekhouder, dus die heeft het nou ook rete-druk, anders had hij zelf mogen koken...) en daarna duik ik onder de wol.....
    Voor de dames die morgen "aan de beurt" zijn met de echo; veel plezier en geniet ervan!!!!

11. wennietje

wennietje Actief lid

8 dec 2010
    345
    0
    0
    ik zal ook weer snel een foto plaatsen wel mooie buikjes allemaal.

Ik ben al 7 kilo aangekomen alls zit wel op mijn buik nprmaal weeg ik 51 kilo mijn buik is al met 36 cm in omvang toegenomen echt niet normaal maar goed dat had ik bij mijn eerste zwangerschap ook, maar ik heb wel het idee dat het met de dag groeit.

Nu moet ik nog even wat kwijt mijn man en ik waren bevriend met een stel al jaren dat waren onze beste vrienden ik kon haar zelf al langer maar goed toen we met z'n vieren op zomervalantie gingen vorig jaar vertelde ik haar dat ik zwanger was ze vond het niet echt leuk want ze wilde liever tegelijkertijd zwanger zijn maar ja zo werkt dat niet maar goed toen 1 maand later kreeg ze een miskraam met 5 weken ik heb daar wel op gereageerd meer ja mis iets te weinig maar ik heb dat zelf ook meegemaakt en toen ervaarde ik dat niet zo maar goed dat geef ik toe dat was misschien fout.Toen heb ik haar nog wel gesproken maar niet zoveel en toen moest ik met 6 maanden mijn zwangerschap afbreken en heb ik niks gehoord van hun alleen een kaartje met sterkte ik heb daarna nooit meer wat gehoord toen las ik net op hyves dat ze nu 14 weken zwanger is, ik heb maar even al mijn woede op zij gezet en har een sms gestuurd met gefeliciteerd maar in het smsje had ik wel gezegd dat ik het heel erg vond dat ze er toen niet voor me was maar dat ik blij ben dat ze zwanger is.
    maar nu komt het nu kreeg ik een bericht terug en ik weet nu waarom ze net van zich heeft laten horen ze stuurde dat ze vond dat ik er voor har had moeten zijn toen het bij haar met 5 weken mis ging en dat hun net zoals ons ook goed in de put hebben gezeten en oke is inderdaad zo dat ik mis iets meer had moeten reageren toen maar dat laatste zinnetje schoot er bij mij verkeerd in ook in de put hoe kan je het vergelijken ik heb toen een sms terug gestuurt met al mijn gevoelens die ik toen voelde en hoe zij het zou vinden als ze nu te horen kreeg dat over 3 maanden de keus moet maken om het kindje dood te laten gaan terwijl je het al in je buik voelt.

Oke was waarschijnlijk niet het meest juiste smsje terug maar tham ik had om de hele situatie nog zoveel woede in me zitten dat ik haar nu maar alles vertelt dat me dwarzit ik verwacht ook geen sms meer terug maar dat geeft niet deze vriendschap is toch niet meer te herstellen, en vanochtend is ook nog een meisje in de straat geboren die iets minder ver zwanger was dan mij we waren met zijn vijven in de straat zwanger ik heb er al 4 moeten verwerken en vandaag dan nummer 5 dus dat alles was gewoon te veel.

maar goed ik ben natuurlijk blij dat ik weer zwanger ben maar sommige mensen pffffffff maar mis reageer ik wel te heftig al vind ik dat zelf eigenlijk niet

Nou ik ben het in ieder geval even kwijt

12. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Hier komt mijn Buik Foto met 14 weken en 3 dagen:D

Ben nu 2 kilo aangekomen, Ik was 63 kilo, en nu 65 kilo...

13. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    mooi buikje lilaa!!
    Alle dames die vandaag echo hebben succes en geniet er van....
    Morgen zelf voor het eerst bij gyn op controle ben benieuwd!!

14. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gister naar de vk geweest alles was goed. Hartje weer gehoord en dat was toch weer een geruststelling 31 maart de 20 weken echo. Voor de meiden met een echo vandaag geniet ervan.

liefs

15. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag dinsdag weer het hartje horen bij de vk. Kan nu al bijna niet meer wachten!:) Succes met alle echo's vandaag, meiden!

16. brechje

brechje Actief lid

21 apr 2009
    341
    0
    0
    Linn; raadde ze me ook al aan ;)
    Maar omdat ik de heel dag op 1 plek sta op het werk denkt ze dat het eerder daardoor komt.
    Dus aangepaste werktijden/dagen vond ze ook niet overbodig om dat te gaan regelen.
    Fysio is gebeld, boek ik daar geen vooruitgang in combi met werk dan moet/ga ik gedeeltelijk of helemaal in de ziektewet.
    Al hopen we natuurlijk dat het niet zover gaat komen.
    Ze vond het al wel een beetje vroeg dat ik nu al zoveel pijn had in mijn onderrug...

Daarna verdere check-up.
    Bloeddruk meten;was zelfde als vorige keer :prima dus.
    Al schrok ze wel van de gigantische blauwe plek om mijn arm :$ ik zei nog; de andere arm van het mis prikken was nog veel erger :x
    Ze keek me met grote ogen aan,zoiets had ze nml nog niet gezien.
    Mijn gewicht is nu 82 kilo,ben nu dus nog maar amper 2 kg aangekomen.
    Daarna beeb weer gevoeld, lag er nog steeds prima voor.
    Toen was het hartslagje aan de beurt, was wel even eng aangezien ze hem niet gelijk kon vinden.
    Volgens haar lag dat aan haar storende/krakende apparaat die ze kort daarvoor nog na had laten kijken.
    Maar al gauw kwam de hartslag naar boven......gelukkig maar....je schrikt wel even op zo'n moment.
    Was wel geinig om te horen hoe beeb aan het rondzwemmen was :)
    Bloed was nagekeken en was helemaal goed.

Over de zwangerschap hoef ik me dus tot zover geen zorgen te maken, alleen moet nu heel erg op mijn lichaam gaan letten.
    31 maart hebben we een afspraak voor de 20 weken echo.....spannend :D

17. brechje

brechje Actief lid

21 apr 2009
    341
    0
    0
    @Wondertje; lees nu pas net dat je 31 maart ook voor de 20 weken echo mag.
    Nog 4 weken....ben jij nu ook al aan het aftellen :D

@Wennietje; lastig hoor zulke situaties.
    Sorry voor de reactie;maar als ik dit zo lees hebben jullie beide tekort geschoten.
    Ik denk dat jullie er met een goed gesprek er samen wel uit zullen komen ;)
    Succes!

18. wennietje

wennietje Actief lid

8 dec 2010
    345
    0
    0
    geeft niet brechje

maar nee ik kom er niet meer uit we hebben het geprobeerd.

en beide tekort geschoten ben ik het niet helemaal mee eens ik vind namelijk ook al had ik mis iets meer van me moeten laten horen toen als er dan zoiets gebeurd moet je er voor iemand zijn en dan kan je later altijd nog tegen mij zeggen van joh jammer dat je er voor mij toen niet was.

maar goed heb nu een paar smsjes gehad en het enige wat ik krijg te horen is dat hun het net zo moeilijk hadden als ons nou dat gaat er bij mij niet in ik vind het geen vergelijkking en maakt me ook woedend.

maar geeft niet ik hou erover op ieder zijn eigen mening geeft ook niet.

Ik al dit voortaan prive houden.

liefs ik

19. FairyLaughs

@ Linn84..: hebben ze al kunnen zien wat het is? of lag hij/zij niet er niet goed voor?

20. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Dames jullie hadden vandaag toch geslachts-echo ?

Weten jullie al wat het wordt?

Deel Deze Pagina