jaaaaaaaaaaaaaa we weten wat het wordt........ Het is een meisje!! Dus na twee knappe gezonde jongens, nu een dochter! We zijn erg blij, maar moeten ook nog aan het idee wennen.. Had namelijk gedacht dat we weer een jongen kregen,omdat ik er al twee heb gekregen! Maar het is echt een meisje!! En ik ben echt wel heel erg blij... Heb vanmorgen ook van alles gekocht en allemaal rose...ik vind het te gek... mijn man ook...alleen dat rose nog ff ni!hahahaahah.. pfffff zo onwerkelijk.... we hebben trouwens ook onze twintig weken echo 31 maart dus dan hoop ik toch wel op een bevestiging!! En idd linn84 weet je wat het wordt?
@danielle83 een meid wat leuk zeg!! snap best dat je even moet wennen zo naar 2 jongens maar geweldig hoor!!! Vandaag bij gyn geweest controles allemaal goed ben intotaal 2 kilo aangekomen, mijn bloeddruk was wat laag vandaar mijn hoofdpijn, maar de twee kids waren op de echo heerlijk aan het zwemmen!! helemaal blij hier
Danielle wat super! Gefeliciteerd. Kan me voorstellen dat het even wennen is, maar lijkt me toch heerlijk om nu los te gaan met roze Wij hebben ipv de betaalde 10 gister ruim 30 minuten gekeken naar ons wondertje, maar helemaal zeker wist ze het toen nog niet. Het kindje ligt in een stuit, waardoor ze de hoek moeilijk kan maken en niet goed tussen de beentjes kan kijken. Waarschijnlijk een dochter, maar wel met twijfel dus... Volgende week donderdag mogen we weer komen en dan krijgen we hopelijk wat meer zekerheid! Wel een super mooie echo gehad. Mooi ruggegraatje gezien, rond hoofdje dat bij de meting 16+5 was, dus precies op schema. En zie deze foto, heerlijk aan het duimzuigen, zo schattig!! Helemaal verliefd Bekijk bijlage 134966
wij hebben ook echt een half uur zitten koekeloeren.... madam wou haar benen niet wijd doen... en toen ze het deed had ze haar handje ertussen en ook nog een keer de navelstreng ertussen, maar uiteindelijk had ze drie keer gezien dat het toch echt een meisje was! Ze wist het echt zeker...
hallo augustus mama's Dit is de eerste x dt ik hier kijk zit normal bij de aug mama 2011 op de forum bevalingslijst, maar zag hier ook in 1x aug mama's staan dus even spieken. Al mooie buikjes hoor ik zal me even voorstellen ben luusje84 26 jaar en heb al 2 kinderen een jongen van 7 en een dochter van 5, ik ben nu ook erg benieuwd wat het gaat worden zelf denk ik een meisje mar me man denkt een jongen 7 april hebben we de 20 weken echo hoop dat ze ons dan kunnen vertellen wat er in mijn buik groeit. hier een foto toen ik 15 weken was .http://www.zwangerschapspagina.nl/members/44954-albums6305-picture33533.jpg hier ook nog een foto van de baby mischien kunnen jullie zien wat het is hahahaha ik namelijk niet http://www.zwangerschapspagina.nl/members/44954-albums6305-picture32951.jpg groetjesssss
vandaag een pretecho gehad! 18.4 weken nu en heel duidelijk een meid!!!! wat klopte mijn instinct zeg! pfff! super! helemaal op onze roze wolk nu!!
@linn84 mooie echo hoor!! vast een meid @luusje84 Gefeliciteerd en welkom hier!! @manonenmike een meid wat leuk, veel baby meisjes hier! Hier alles prima, word al lekker druk in mijn buik met de schopjes van de twee spruitjes
hey meiden. het is alweer even geleden dat ik hier heb meegekletst...ik ben al moeder van twee mooie kerels en waarschijnlijk komt het derde jochie erbij...het is nog niet helemaal zeker, want ik had de pretecho met 15.4 maar de 22ste van maart heb ik de 20 weken echo dus ben zeer benieuwd.... hier weer even een buikfoto update... groetjes van anita
Goede morgen iedereen @ linn84 je hebt al een mooi buikje hoor!!! @anita205 je buikje is al mooi gegroeit zeg!!
wow dames, mooie buikjes! de mijne begint ein-de-lijk een beetje te groeien, er was nog bijna niks te zien, nu begint dat een heel klein beetje maar nog niet zoals de andere buikjes die ik hier zie.. verheug me ook op een mooi, rond zichtbaar buikje maar belangrijkste is dat de baby gezond is natuurlijk
Hallo allemaal, Wat leuk om te zien al die foto's. Bij mij zie je nog niet een enorme buik, maar eigenlijk moet ik ook maar beginnen met het maken van foto's.... Mijn broer is fotograaf en heeft aangeboden om een sessie te doen, elke 2 weken. Dus daar moet ik hem wel aan houden natuurlijk . Voor ons is het het eerste kindje en ik vind het behoorlijk spannend. Ik had een paar weken terug wat bruinverlies en ben toen ook naar het ziekenhuis geweest. Maar alles zag er goed uit! En toen heeft de gyneacoloog ook gezien wat het wordt! En ik heb met mijn stomme kop gezegd dat ik graag wilde wachten totdat ik het samen met mijn man kon zien.... Maar zelf denk ik een jongetje! Groetjes
@wennietje tjee wat heb jij al een mooie buik zeg!! je zal zeggen dat je al veel verder in de zwangerschap bent!!!
hahaha Ja hij groeit goed zeg maar iedereen vraagt hoe ver ik ben en als ik dan zeg hoever vragen ze of het er 1 is hihihhi Maar zoals jullie begrijpen pas ik mijn eigen kleding alang niet meer vanaf 8 weken draag ik positie kleding maar geeft niet hoor ik ben er trots op