augustus 2011 buikjes lekker vroeg hahahaha

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door anita205, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Haha toeters, geweldig!!!! :D :D :D Lach me rot!!! In tegenstelling tot jou merk ik nog steeds geen verschil aan mijn borsten, mijn bh's passen nog steeds. Zou het nog komen??

Mijn man zegt de hele dag... trek je buik in.. en dan lacht hij er achteraan, hij vindt het gewoon leuk dat hij dat 'gemaakt heeft'! ;)

Mijn tante noemde mijn buik,, teutje!!! Hahahaaa!!! :D

2. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Wat leuk een topic over augustus buiken. Leuk om te vergelijken, mooie buikies.

Hier mijnes met 18 weken en 3 dagen.

3. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Hierbij mijn eerste buikfoto: 16 weken!

Ik ben wat minder trouw met het maken van buikfoto's dan bij mijn dochter, maar nu dan toch maar gedaan. Merk wel dat het veel sneller gaat dan bij de eerste.

Verder alles prima hier. Alleen heeeeel veel dorst! Drink de hele dag door, en nog dorstgevoel. Zal er wel bijhoren, maar heel lastig. Denk dat de kilo´s er op deze manier wel bijvliegen, je drinkt toch snel een sapje ipv alleen maar water. Maar ik ga nu zelfs al met een glas water naar bed!

4. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    mooi, Luna1 en Jannanas!

5. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Mooie buikjes! :D

Mijn borsten groeien ook enorm! Echt niet normaal, vind het ook lelijk. Had al cup E, nu een ruime F en daar pas ik inmiddels ook niet meer goed in...

Zal zo even een fotootje van vandaag uploaden...

6. brechje

brechje Actief lid

21 apr 2009
    341
    0
    0
    Mooie buikjes komen er voorbij :)

En hier van mij een foto-tje van 17 wkn en 4 dgn :D

7. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mooie buikjes hier hoor.
    Hier is mijn buikje met 16 weken en 4 dagen. Mijn borsten zijn wel wat gegroeid maar niet heel veel gelukkig.

Liefs

8. luusje84

luusje84 Actief lid

16 nov 2010
    356
    0
    0
  9. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    wat weer een super mooie buikjes zeg, ook erg leuk om al die verschillen te zien, mijn buik is de laatste 3 dagen flink gegroeit mijn man vind het helemaal geweldig!!
    Qua mijn bh maat had ik normaal b en zit nu in d dus tja mijn man kan zijn geluk niet op :D

10. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooie buikjes inderdaad allemaal weer! Ik zal binnenkort ook even een foto plaatsen. Bij mij kun je het nu wel redelijk zien, 's avonds nog meer dan overdag. Mijn borsten zijn volgens mij nog redelijk stabiel gebleven, maar ik was toch al rijkelijk bedeeld...;)

11. wennietje

wennietje Actief lid

8 dec 2010
    345
    0
    0
    Ik heb normaal d cup nu pas ik nog net in f cup moet alweer bijna weer groterik ben nu 17 weken en 3 dagen

12. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

13. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    Zo weer terug van controle bij vk alles was prima alleen 4 kilo aangekomen :$ maar goed het zijn er twee en zit donderdag op de helft al weer totaal nu 6 kilo er bij dus wel netjes, baarmoeder zat nu op 27 week.. ukkies waren lekker druk en hartjes klopte allebij, ze lagen gezellig lepeltje lepeltje :D
    alleen mag niet nog steeds niet werken en dat zou ook niet meer gebeuren zei ze... nou goed zolang de ukkies het maar goed doen :D

14. Miranda26

Miranda26 Actief lid

4 feb 2009
    319
    0
    0
    hoorn
    Wij krijgen een jongen

15. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    miranda26 wat leuk een jongen er bij heb je straks 2 boy's gezellie!!!

Morgen 20 weken echo brr spannend, hopen dat alles goed is, voor zover ze kunnen zien.... Ben benieuwd

16. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes alvast morgen, Missa! Komt vast wel goed.:) Ik heb maandag de 20 weken echo en vindt het nu ook al best spannend inderdaad.;) Laat je weten hoe het gegaan is?

17. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    hallo allemaal,
    Al een tijdje niet meer gekletst hier. Hier alles goed. Buikje groeit mooi. Al een heleboel leuke zwangerschpskleding gekocht. Mooi om nu te pronken met mijn buik haha. Eerst moest ik 'm altjd verstoppen, dus dat is wel een hele omschakeling.
    Tot nu toe nog niets aangekomen, dus dat ik wel mooi. Mijn borsten zijn trouwens ook nog niet gegroeid. Ik heb vanmezelf een E cup, maar kan nog steeds mijn 'eigen' bh aan.
    HEt enige waar ik wel al last van heb is mijn rug. Ik merk voornamelijk als ik het huishouden gedaan heb, dan heb ik 's avonds zo'n last, dan kom ik nauwelijks meer van de bank af. zo stijf ben ik dan. Iemand die dit herkend?
    verder gaan we nu beginnen met de babykamer. Het kamertje is al leeg gehaald. Moet alleen nog ff een muurtje aangestucd worden, daar is nog even het wachten op, en dan kunnen we beginnen met behangen. Zo leuk allemaal.
    ma de 28e de 20 weken echo. Spannend!!

18. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Hier ook morgen de 20 weken echo, spannend!
    voelen jullie het kindje ook al zo goed? Hier wel, zelfs manlief kan het kindje af en toe voelen voetballen!

19. Sila24

Sila24 Niet meer actief

zoo wat een mooie buikjes allemaal.. ik durf die van mij niet meer te posten hihi

20. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    waarom niet, Hamis? Ik ben benieuwd naar álle buikjes :)

ik kan de kleine ook supergoed voelen, jeeej, echt een gaaf gevoel is dat. Paar keer per dag en al best wel stevig; omdraaien, duwtjes en schopjes.

morgenochtend de 20 weken echo... vind het wel spannend maar vooralsnog minder spannend dan de termijnecho met 12 weken.. toen was ik er niet eens van overtuigd dat er werkelijk een wezentje in mij groeide ;) nu ik hem dagelijks voel voelt dat wel wat zekerder voor me. Al blijft het spannend of er geen afwijkingen zijn.

Deel Deze Pagina