augustus 2011 buikjes lekker vroeg hahahaha

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door anita205, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Yep! Dat is 'm! Denk ik, tenminste, want dat voel ik nu ook sinds een weekje ongeveer, af en aan... Zit nog geen regelmaat in ofzo, en kan ook echt niet zeggen waar wat ligt/zit, maar vind het wel fijn als ik het voel bewegen... Als de kleine wil zeggen: "Joehoe! Maaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Joehoe, ja, hier beneden!!!!" :D

2. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    jeeej leuk MsRock en Kabouter Klus, wat een grappig gevoel hè! begon bij mij rond 18 weken, ook beetje ondefinieerbaar met 'plopjes' en activiteit maar werd al snel heel duidelijk ook draaien en schopjes e.d., voel het sindsdien een paar keer per dag en word er elke keer weer blij van. mijn man kan het ook al voelen aan de buitenkant.

ik vind het nu ook snel gaan, 20 weken al.. al hoor ik van mijn omgeving dat de 2e 20 weken gevoelsmatig weer veel langzamer gaan ;)

3. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

4. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Hoi Dames,

Sorry ik kwam zomaar eventjes met mijn foto tussendoor ;)
    Maar zag Augustus 2011 buikjes, dacht heei da's leuk!! :)
    Hoe voelen jullie je?? Kunnen jullie lekker genieten, en al flink aan het shoppen??
    Ik geniet nu echt! Van de week kamertje en wagen enzo besteld, nu word het echt echt :D
    Ik zit niet heel veel op de computer, maar ik blijf jullie wel in de gaten houden, vind het wel leuk om jullie verhalen te lezen omdat we allemaal ongeveer even ver zijn...

Liefs, Uk

5. brechje

brechje Actief lid

21 apr 2009
    341
    0
    0
    Gisteren bij de paarden geweest, we hebben er nml 2.
    Mijn lieve merrie ging de heel tijd met haar snuit tegen mijn buik aan staan, was echt zo lief.
    Na het rijden hebben we een paar foto's gemaakt.
    Naja...mijn man heeft gereden,ik kan het niet meer vanwege de pijn die ik achteraf heb.
    Is wel balen nu met dit mooie weer....

6. brechje

brechje Actief lid

21 apr 2009
    341
    0
    0
    En nog 1
    Ben zo blij met m'n meissie :D

7. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder

hey,

wat een prachtige foto...mooi he dat dieren het toch kunnen voelen als er iets moois in je buik groeit...ik heb het heel erg met mkijn kat, die gaat elke keer op mijn buik liggen en zit mij dan raar aan te kijken als de baby tegen zijn kont schopt hahahaha echt geweldig...

groetjes van anita

8. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Onze hond mag altijd in het weekend bij ons boven slapen; op bed, gaat íe lekker tussen ons in liggen, en gedurende de nacht kruipt ie dan lekker tegen een van ons aan. Nu zijn we sowieso dat boven slapen langzaam aan het afbouwen, maar nu viel het me ook op dat hij de laatste paar keer niet meer tegen mijn buik aan is komen liggen, haha... Misschien ook een "kick in the ass" gehad? :D

9. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @brechje wat een supermooie, -lieve foto's!
    dieren zijn liefff en idd gevoelig hierin, mijn kat komt als ik me bv niet lekker voel ook altijd extra bij me liggen heb ik het idee.

10. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Ik ben ook in augustus uitgerekend, van de tweede. Maar heb het idee dat mijn buik groeit en krimpt! Sowieso is ie al boller als van de eerste met 20 weken maar heb wel eens het idee dat ie de ene dag kleiner is als de andere! Ik word nu al gek!

11. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Hoi allemaal,

Eindelijk is het zover, vanavond hebben we geslachtsbepaling om 20.30...

Zo spannend weer:)

In het begin van de zwangerschap dacht ik heel sterk dat het een jongetje zou zijn,
    momenteel heb ik het idee dat het een meisje is, we zullen zien..

Manlief denkt ook (en hoopt) op een Meisje:D....

Wat het geslacht ook al zijn, we zullen superblij zijn!

12. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Spannend lilaa :D Geniet er maar lekker van!

Hier de geslachtsbepaling afgelopen vrijdag gehad :D Had sterk het gevoel een meisje te hebben en dat is bevestigd !

13. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    spannend Lilaa, veel plezier vanavond en houd je ons op de hoogte? ik ben benieuwd of je voorgevoel klopt :)

14. annie83

annie83 Lid

6 jul 2010
    72
    0
    0
    NULL
    Gld.

Brechje; wat een mooie foto's!

15. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Dames,

We hebben vandaag hele leuke echo gehad:D
    Super moment !!

We krijgen een Knappe Stoere Jongetje:D

We zijn helemaal in de wolken:D

16. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    @ lilaa gefeliciteerd super leuk!!! en echt goed te zien!!

Wat komen er weer een mooie foto's voorbij :)
    Het gaat iederdaad mega snel, vind het nog sneller gaan dan bij de eerste pfff zit al over de helft.... nog maar extra hard genieten zo ff naar de drukker nieuwe boeken halen voor de kaartjes word toch echt tijd!! :D
    Verder gaat alles hier prima, gisteren heerlijk van het weer genoten buiten, maar nog wel harde buiken :x nou ga maar es ff douchen :)

17. brechje

brechje Actief lid

21 apr 2009
    341
    0
    0
    Dank jullie wel, ben ook erg blij met m'n paardje :)

@Lilaa; gefeliciteerd hoor! een jongetje,echt superleuk!
    Over een week weten wij het hopelijk ook.
    We hebben dan de 20 weken echo en zullen er dan naar vragen.

Ik heb momenteel last van een zware hoest.
    Beebje zit veilig..ik weet het...maar soms komen er nare dingen in je hoofd op dat er mss toch iets kan gebeuren.
    Moet er maar niet teveel aan denken....

18. wennietje

wennietje Actief lid

8 dec 2010
    345
    0
    0
    Ik had vanochtend weer controle in het ziekenhuis en daar kreeg ik ook echo bij alles zag er nog steeds goed uit dus dat is fijn over anderhalve week 2o weken echo dan ben ik ook op die dag 20 weken zal wel emotioneel zijn en erg eng want bij ons meisje was dat de dag dat we hoorde dat we de zwangerschap af moesten breken maar vandaag erg vrolijk omdat het er goed uitzag hij had met zijn handjes zijn veotjes vast echt zo schattig.
    nou ik hou jullie op de hoogte liefs

19. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Dank jullie wel dames..:D:):D

20. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Moooi! Veelal goede berichten hier; fijn om te horen!

Ik was net in het gemeentehuis; moest een nieuw reisdocument halen en zat nog te twijfelen tussen ID-kaart of gewoon een paspoort. Maar wist ook niet goed hoe dat nou precies zit straks met het bijschrijven van kinderen etc. Van wat ik begreep werd dat helemaal afgeschaft, dat bijschrijven; ik kan straks voor Uk, als we op vakantie gaan, gewoon een eigen ID aanschaffen voor € 9,-.
    Vond ik wel stoer; straks 9 maanden bij zijn/haar eerste ver-weg-vakantie, en dan al een eigen ID, hihi:D

Deel Deze Pagina