hey kabouterklus ons dochtertje was ook ongeveer zo oud echt heel cool zo'n id staat er op lengte 75 cm en bij handtekening staat niet in staat tot tekening, das toch vet lache Hier druk met de kaartjes maar vet moeilijk echt geen leuke tweeling kaartjes te vinden heb nu een super mooi kaartje gevonden van baby word family cards boek was net nieuw binnen echt helemaal gaaf dat kaartje dus maak er maar een tweeling kaartje van was geen probleem volgens druker....
Grappig, die van ons zal straks met 9 maanden ook zijn eerste trip gaan maken. Dus dat word dan met zijn eigen paspoortje...echt stoer
hoi meiden, Ik ben wel de laatste zo'n beetje in het rijtje geloof ik..ik ben 29 augustus uitgerekend.. Mijn buik met 17 weken:
Simple: ja mijn buik groeit heel erg snel (had ik bij andere zwangerschappen ook wel maar niet zo snel als nu) scheelt ook wel dat het de derde is,al was ik wel steeds weer slank na de zwangerschappen. Mijn baarmoeder groeit erg snel zegt mijn vk. (daardoor wel snel pijn aan mijn buik/harde buiken) maar ben er wel trots op hoor!
@daantje1 tjee meid wat al een buikje met 17 weker zeker weten dat het er maar 1 is? mijn buik is nu nog niet eens zo dik en ik heb er twee.... Maar je hebt wel al een mooie buik hoor!!! Gisteren het kaartje aan mijn man laten zien, die zei gelijk van ja mooi prima en de tekst vond hij ook goed en we hadden nog geen tweede naam voor 1 beeb dus zei ik van wat vind je van deze dan ja prima wat toch heerlijk zo'n makkelijk iemand op dat moment, helemaal blij nu maar hopen dat het bij de drukker ook op dat kaartje kan!! Verder alles prima hier, we hadden een bedje op internet gevonden voor de tweede beeb want vind het zelfde bedje wel heel erg mooi maar om nog eens bijna 400 euro voor 1 bed te kopen pff belde mijn vader gister avond jij besteld dat zelfde bedje en die krijg je van ons, er komen geen tweelingen in de fam voor dus wil ik wel pronken!! haha wat een schat!!n helemaal blij hier
Hallo allemaal! Had dit topic al eerder gezien maar vanmorgen eindelijk een foto gemaakt (die anderen zijn in mijn ondergoed haha dus die zet ik hier maar niet op....). Ben hier dus 19w en 3d @Daantje: wauw, idd een grote buik, maar verder mooi slank toch @missa: een tweeling, wat leuk!! En wat heerlijk dat jouw man zo makkelijk doet met de namen en het kaartje Hier nog helemaal niet met een kaartje bezig, wil graag eerst de namen weten voor jongetje of meisje (wij willen niet weten wat het wordt) en daarna denk ik voor een kaartje gaan shoppen.. Mijn schoonzusje is 32 weken zwanger, weet de naam nog niet en het kaartje heeft ze ook nog niet naar gekeken.... pff ik geloof dat ik dan in de stress zou schieten hahaha
Bekijk bijlage 139417 deze foto is 1 week geleden dus met 17 weekjes nog 2 weken en dan de 20 weken echo....... dan weten we eindelijk wat we krijgen!!!!!
@daantje1 sooowwwww poeh ja idd is het er echt wel 1, supper mooi maar echt al een buik ja, dat had ik bij de andere 2 op het laatst!!!!!
Oei, paar weekjes verzuimd om foto's te maken, dus ik heb maar meteen de camera gepakt, haha. Goed, komt íe dan, met 18 weken en 1 dag, onze spruit-in-wording;
Hey dames, MIssa: het is er echt maar eentje Bij mijn andere zwangerschappen was mijn buik ook snel groot, het is wel snel zwaar maar ook wel leuk. Wat fijn dat jouw man zo makkelijk is met de namen! En super zeg, en lief dat je een bedje krijgt!! Josjo: Ja,mijn buik is best behoorlijk haha. Verder idd wel slank, bij andere zwangerschappen groeide alleen mijn buik (en borsten een beetje). Volgens mij begin ik nu wel wat meer aan te komen bij mijn zij zeg maar, maar vind het niet erg hoor, als de beeb maar gezond is. Wij willen wel weten wat het wordt, ik ga dan ook meteen achter de kaartjes aan, nouja, eerst de naam en beetje kijken wat voor kaartje ik leuk vind. Dat jouw schoonzus er idd zo lang mee wacht, zou ik ook niet kunnen hoor haha. Lilaa: het is idd echt een hele grote buik, krijg er ook veel (wel leuke) opmerkingen over. Mijn buik groeide bij andere zwangerschappen ook erg snel, alleen niet zo snel als nu. De vk zegt dat mijn baarmoeder altijd erg snel groeit en dat ik daardoor (zo snel) een grote buik heb. Mijn buik staat ook erg strak, dan is het wel fijn om lekker te smeren. Heb tot nu toe geen striemen ofzo maar dat zou deze zwangerschap misschien wel kunnen komen als ik zo door blijf groeien haha. Heb wel veel harde buiken door de snelle groei. Maar ben er wel heel trots op Jij hebt trouwens ook een mooie buik zag ik! Reza. Luusje en kabouterklus, mooie buiken weer! Luusje: hihi, het is er echt eentje
Mooie buiken dames! Zal binnenkort ook weer spammen, is al weer erg lang geleden Vraagje, ik hoop dat jullie het herkennen (of nou, eigenlijk niet, want dan is het voor jullie niet echt prettig ) Ik heb de laatste tijd regelmatig last van m'n buik. Beetje ongesteld-achtig, echt een naar gevoel, maar niet echt heel pijnlijk. Dit houdt soms een uur ofzo aan en dan trekt het wel weer weg. Mijn buik is op die momenten ook wat stijver, maar niet echt hard ofzo. Zijn dit nou de zogenaamde "harde buiken" of is dit weer iets anders? Liefs!
Mooie buikjes dames @Linn84 Het zijn bandenpijn, hoort bij de zwangerschap. Zelfde klachten heb ik ook..
*inbreek* Hai meiden... Josjo, wennietje, missa, linda84....... en alllllle andere die mij nog kennen van hier... Mooie buiken en fijn te zien/lezen dat het jullie goed gaat girls! Ik spiek zo af en toe nog is bij jullie en geniet van al het mooi's Met mij gaat het stukke beter, lang verhaal kort gemaakt ga ik/wij IUI in. Zodra mijn ongi er is starten we. Nou dit was ff mijn ibreekje... @ALL Meiden die ik niet ken ook hele mooie buiken!!! LiefsSjors