augustus 2011 buikjes lekker vroeg hahahaha

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door anita205, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    @linn84 veel succes morgen met de 20 weken echo. duim voor jullie dat alles goed is.

@brechje voor ons nog 2 daagjes tot de echo vind het nu toch wel echt spannend worden jij?

Liefs Lieke

2. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Goedemorgen!

Wat een leuk topic. Mag ik mezelf hier ook aanmelden. Ben vandaag 19.1 weken zwanger van een tweeling.
    Zal vanavond een foto plaatsen mits jullie dat leuk vinden.
    Ben inmiddels van 58 naar 66 kg gegaan (3 weken geleden bij gyn) en denk nu wel naar 67/68. Het gewicht zit enkel in mijn buik en in mijn ontzettend gegroeide borsten!

3. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @linn: succes vandaag!! begrijp ik dat je al 2 kids hebt van hetzelfde geslacht? Wat hoop je nu dan? (moet ff teruglezen denk ik..)

@wennietje: heb hier precies hetzelfde al twee keer gehad! Ik heb thuis zo'n angelsound, dus ik kon dan even naar het hartje luisteren en was dan natuurlijk weer gerust gesteld :) Weet iemand vanaf welke week je je ukkie echt elke dag moet voelen? Is dat niet bij 24 weken ofzo?

Over 2 daagjes in elk geval de 20 weken echo, als je dan ziet dat alles goed is, dat is toch wel een geruststelling. Voel me echt minder onzeker als daarvoor ...

@kabouter klus: klopt dat het andersom is, ik slaap ook altijd op links. Ben alleen heeeeeel slecht in rechts en links dus als ik er niet over nadenk zeg ik het altijd verkeerd (vrouwenkwaaltje toch? hahaha)

4. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    @ Wondertje, dank je wel!

@Josjo, dank je wel! Nee, dit is ons eerste kindje. Maar we hebben al twee keer een echo gehad om te kijken en beide keren lag ons kind niet "goed" ervoor, zodat ze nog steeds twijfelde... Dus vandaar drie keer is scheepsrecht ;) Hoop dat we straks echt weten of we een zoon of dochter krijgen... (Kan ik eindelijk shoppen haha)

@Sjullie, welkom hoor! :D Leuk, nog een tweeling-mama! Ben benieuwd naar je buikfoto...

@Wennietje, sorry, had er gister overheen gelezen denk ik. Gelukkig is alles goed!

5. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @linn: oh spannnend......! Nou ik duim voor je hoor! En shoppen in meer neutrale kleurtjes kan ook leuk zijn hoor :D wij weten niet wat het wordt en het wordt zoooo gaaf! :)

Heb geen zin om te werken vandaag.......

6. brechje

brechje Actief lid

21 apr 2009
    341
    0
    0
    @Linn84; heel veel succes vandaag!

@Wondertje; ik vind het ook reuze spannend worden nu.
    Nog 1 nachtje slapen.... :D
    hoe laat moet jij? wij om half 3.

@Sjullie; welkom, en foto's zijn altijd leuk ;)

7. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    @sjullie wat leuk ook een tweeling, ben ik niet meer de enige in dit toppic, ja ben de laatste dagen ook flink gegroeit sta je op de weegschaal de ene dag ben je de andere dag er zo een kilo bij... ben nu bijna 22 week zwanger voor mijn zwangerschap zat ik op 68 kilo en ben nu vanmorgen 76 kilo zit dus op 8 kilo....
    hoe voel jij je verder en komt het in de fam voor??
    Bij ons totaal niet dus was echt een mega verassing, onze dochter vind het helemaal super, in het begin riep ze altijd mama krijgt 2 baby's maar nu roept ze mama krijgt 1 baby want ikke krijg er ook een hihi dondersteen
    Verder voel ik mij wel goed, heb alleen last van harde buiken en zit al met 15 week in de ziekte wet... en mag van vk en gyn niet meer werken...
    hoevaak heb jij controle??

8. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    @Missa, wat schattig dat je dochter zegt dat ze ook een baby krijgt :D

De echo was goed, geen gekke dingen kunnen zien gelukkig. Ons dochtertje weegt nu 334 gram is is 23 cm lang. :D:D:D:D Ben helemaal gelukkig!
    Vanmiddag maar eens roze gaan shoppen :p

9. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    @linn84 Wat fijn om te horen dat alles goed is en dat de kleine meid nu niet meer zo verlegen was. Shop ze.

Wij mogen morgen voor de 20 weken echo ben echt heel benieuwd

@ Brechje wij hebben de echo om 11.15 ben blij dat het nog maar 1 nachtje slapen is.

Liefs Lieke

10. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @linn: jaaa wat leuk dat je het kon zien! Shop ze!!

@sjulie: had jouw berichtje niet gezien. Welkom ook hier, gezellig! Tja het aantal aan te komen kilo's zal bij een tweeling wel anders liggen denk ik? Logisch lijkt me in elk geval... Zal best zwaar zijn als alles aan de voorkant zit....? en idd foto foto? :D

11. brechje

brechje Actief lid

21 apr 2009
    341
    0
    0
    Super Linn84 dat alles goed is met je kleine meid!
    Nu maar weer lekker verder genieten.

12. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    @linn84 wat super zeg een meid hehe is ze toch niet zo verlegen ;) kun je eindelijk helemaal los gaan qua kleertjes!!
    Ook onwijs goed om te horen dat alles er goed uit zag, en al een mooi gewichtje hoor!!
    Geniet van het shoppen :p

13. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Hier gaat het super! weeg mezelf thuis niet omdat ik dat op het ziekenhuis toch moet, en dan sta ik steeds op een goed ge-eikte weegschaal hihi
    Ik werk in het middelbaar onderwijs en tijdens het lesgeven kan ik lekker veel zitten, dat is ideaal.

Ook bij ons komt het niet in de familie voor, een super grote verrassing dus!

Ik ging om de 3 weken op controle, maandag 20 weken echo en daarna om de 2 weken op controle. Steeds bij de gyn in het zh.

Ik ben overigens zwanger van een twee-eiige tweeling. eentje is een jongetje, de ander was verstopt hihi

14. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Linn84, proficiat een meisje!! wat leuk!

15. brechje

brechje Actief lid

21 apr 2009
    341
    0
    0
    @Sjullie; volgens mij ben je een 'bekende' van een ander forum ofnie ;)

16. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Linn84, Gefeliciteerd een meisjeee :D

17. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Brechje succes morgen!! :D

18. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Dat zou kunnen, B.......nl?

19. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Linn! Wat leuk een meid! Gefeliciteerd! Geniet ervan!!!!!!! :D :D

20. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Dit is mijn buik, van vandaag! 19weken en 1 dag! :)

Deel Deze Pagina